SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta... MASA

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 963

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47780 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
nie moge edytowac poprzedniego posta..

..5. Przypuszczam, ze posilek numer 6 jest po treningu, mozesz tam wrzucic miesko, ktore jadles na obiad + ziemniaki lub ryz, polac oliwa z oliwek lub olejem lnianym i do tego porcja warzyw.
6. Pamietaj o zmiennnikach w diecie takich jak (ryż biały -> makaron -> ryz brazowy -> kasza lub piers z kurczaka -> schab wieprzowy -> poledwica wieprzowa -> ryby)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 11936 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 90986
tłuszcze po trenie to nie najlepszy pomysł

Ciągły terror w dążeniu do chwały, życie jest za krótkie, żeby być małym!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2367 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 45554
Kalorie 3247.11
Węglowodany 55% 1785.91kcal = 446.48gram
Białko 15%% 487.07kcal = 121.77gram
Tluszcz 30% 974.13kcal = 108.24gram
Moje zapotzrebowanie

Zmieniony przez - bugi24 w dniu 2012-07-09 13:07:48

Pozdro poćwicz ;D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 11936 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 90986
to rozpisz diete na 3500kcal i wrzuć ale całość bez braków z tekstem "nie wiem co"

Ciągły terror w dążeniu do chwały, życie jest za krótkie, żeby być małym!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2367 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 45554
No spoko tylko dajcie mi pomysł na ten 6 posiłek.... bo niemam pojęcia.. Mięcho z ryżem jem 2 razy dziennie... nie dam rady więcej
Tuńczyk z puchy i chleb ciemny pasowało by?

Zmieniony przez - bugi24 w dniu 2012-07-09 13:10:02

Pozdro poćwicz ;D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2367 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 45554
więc poprawiłem troche dietę. I jest tak:













Kalorie 3247.11
Węglowodany 55% 1785.91kcal = 446.48gram
Białko 15%% 487.07kcal = 121.77gram
Tluszcz 30% 974.13kcal = 108.24gram
Moje zapotzrebowanie

Coś dużo białka mi wyszło ale chyba to nie przeszkadza? Czy może dawać troche mniej piersi z kurczaka?

Zmieniony przez - bugi24 w dniu 2012-07-09 14:16:19

Pozdro poćwicz ;D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4533 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34420
Ilość białka jeszcze ujdzie,aczkolwiek jeśli jesteś ekto to zmniejsz do 2-2,2g/kg
W posiłku nr 4 daj 100g kurczaka,po treningu możesz dać 15g WPC zamiast 30g, a w zamian dodaj mięso/rybę do posiłku nr 6
Owoc do 1.posiłku oraz warzywa w każdym posiłku(zamiast carbo możesz nawet dać owoc)

Zmieniony przez - Szprota94 w dniu 2012-07-09 14:42:30

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2367 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 45554
Jestem Mezo A więc tak jak mówisz w 4 zmniejsze do 100 g.. Do 4 wcisne jakiś kawałek mięcha lub rybę.. No i dożuce jakiś owoc... a carbo już mam to będe pił po treningu Czyli ogólnie ok?

Pozdro poćwicz ;D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4533 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34420
Dorzuć jeszcze warzywa do każdego posiłku oraz owoc do 1 posiłku-tak,żeby Ci dziennie wyszło min 800g warzyw i owoców
Sos do spaghetti lepiej żebyś zrobił sam np.z jogurtu naturalnego+przypraw

Zmieniony przez - Szprota94 w dniu 2012-07-09 18:28:32

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta - redukcja - bwt 321 CZY JEST WSZYSTKO OK?

Następny temat

Rowerek treningowy do 220 zl

Whey vit