SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta/redukcja-dziennik [zdj. str. 10]

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 21272

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

24

Płeć

mężczyzna

Waga

103

Wzrost

186

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

27%?

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Na tą chwilę jestem zmuszony na siedzenie w domu - siła wyższa.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

x w tygodniu trening siłowy w domu - FBW, w DNT stepper - narazie 2-3x w tyg po 15min

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

-

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Ogólnie zdrowy. W maju tamtego roku poważniejsze złamanie lewej nogi (trójkostkowe złamanie podudzia) Narazie nie moge jej obciążać. Czekam na konsultację lekarską.

Stosowana lub planowana suplementacja

Kreatyna Mono(activlab), BCAA (olimp), Thermo Stim (olimp).
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 350 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 8136
Płeć : mężczyzna
Wiek : 24
Waga : 103
Wzrost : 186
Obwód klatki : 112
Obwód ramienia : 37
Obwód talii : 96
Obwód uda :-
Obwód łydki :-
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 27% ?
Aktywność w ciągu dnia : Na tą chwilę jestem zmuszony na siedzenie w domu - siła wyższa.
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu trening siłowy w domu - FBW, w DNT stepper -

narazie 2-3x w tyg po 15min
Odżywianie : zdrowa dieta
Cel : redukcja do stanu takiego, abym mógł działać dalej.
Ograniczenia żywieniowe :-
Stan zdrowia : Ogólnie zdrowy. W maju tamtego roku poważniejsze złamanie lewej nogi (trójkostkowe złamanie

podudzia) Narazie nie moge jej obciążać. Czekam na konsultację lekarską.
Preferowane formy aktywności fizycznej : Trening domowy (ławeczka, sztanga, hantle, stepper)
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty :Kreatyna Mono(activlab), BCAA (olimp), Thermo Stim (olimp).
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów :-
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana


Witam wszystkich!
Moja przygoda ze zdrowym jedzeniem zaczęła się pare miesięcy temu, lecz moja wiedza na ten temat była jeszcze niższa niż teraz - czyli zerowa. Natrafiłem na tym forum na dietetyka, z którego usług skorzystałem. Samopoczucie i forma fizyczna poprawiła się. Było elegancko choć na początku ciężko.(Nie wiem czy można pisać

kto, ale jak zobaczy ten dziennik napewno będzie wiedział - DZIĘKUJĘ, naprowadziłeś mnie na właściwy tor !!)
Współpracowaliśmy ze sobą 2 miesiące przez które może moja waga nie zmieniła się drastycznie, ale ciało wyraźnie "pobudziło się". Niestety po świętach jakoś zaniedbałem sprawe, miałem do tego lipne podejście...i wszystko poszło sie j***ć ... Powróciłem do zdrowego żywienia 2 tyg temu... zmotywowany. Śledziłem na forum kilka dzienników, które zainspirowały mnie do założenia własnego. Mam nadzieje, że wasze ZŁE i DOBRE opinie zmotywują mnie jeszcze bardziej,a porady i propozycje zmian pomogą mi w osiągnięciu jak najlepszych rezultatów. Wiem, że przede mną duuuuuuuużo ciężkiej pracy, ale cytując...
"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie. "

Teraz coś o diecie i treningu.

Moja przykładowa dieta:


Do tego spożywam minimum 0.5kg warzyw dziennie.

Trening- poniedziałek A , środa B , piątek A.
(Tak jak pisałem w ankiecie- wyeliminowałem narazie nogi ponieważ nie moge obciążać kostki)
+ wtorek i czwartek po 15min na steperze

Aktualnie po zejściu wody waże 103kg.
Wyniki z ważenia będę podawał co 1-2tyg


Tutaj kilka moich zdjęć.






Zmieniony przez - Blazer w dniu 2014-03-03 17:33:05




Zmieniony przez - Blazer w dniu 2014-03-03 17:37:38

Zmieniony przez - Blazer w dniu 2014-03-03 17:38:18

Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2014-03-04 14:54:36

"Nic co naprawdę się liczy nie przychodzi łatwo. Czasem trzeba poświęcić wszystko co dobre, żeby dostać od życia to co najlepsze."

DZIENNIK REDUKCYJNY - http://www.sfd.pl/Dieta/trening__dziennik-t1009006.html 

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 350 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 8136
Od jutra zaczne wstawiać zdjęcia z michą itp. Zapraszam do udzieelania się

"Nic co naprawdę się liczy nie przychodzi łatwo. Czasem trzeba poświęcić wszystko co dobre, żeby dostać od życia to co najlepsze."

DZIENNIK REDUKCYJNY - http://www.sfd.pl/Dieta/trening__dziennik-t1009006.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2618 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 36106
Powodzenia, będę śledził.

Dieta wygląda bardzo ubogo. Owoce jakieś spożywasz? Przydałoby się wrzucić jakieś tłuste ryby morskie, makrelę, łososia, śledzie, pstrąg też ujdzie. Może jakieś orzechy, jest pełno rodzajów.

No i lecz kostkę jak najszybciej, bo nogami najwięcej można zdziałać, zarówno jeśli chodzi o redukcję jak i o masę, to podstawa

Hard work & dedication

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 350 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 8136
Witaj :) Owoców raczej nie jem. Rybę postaram się wrzucić z 2x w tyg. Dzisiaj na kolację zjem makrelęzamiast mozarelli. Dzięki za opinie i pozdrawiam !

Zmieniony przez - Blazer w dniu 2014-03-03 20:55:04

"Nic co naprawdę się liczy nie przychodzi łatwo. Czasem trzeba poświęcić wszystko co dobre, żeby dostać od życia to co najlepsze."

DZIENNIK REDUKCYJNY - http://www.sfd.pl/Dieta/trening__dziennik-t1009006.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 350 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 8136
Mam pytanie. jak chciałbym dodać jakiś owoc (jabłko, pomarańcz, mandarynka) to odpowiednio ucinać z WW?

"Nic co naprawdę się liczy nie przychodzi łatwo. Czasem trzeba poświęcić wszystko co dobre, żeby dostać od życia to co najlepsze."

DZIENNIK REDUKCYJNY - http://www.sfd.pl/Dieta/trening__dziennik-t1009006.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2628 Napisanych postów 50374 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 339738
Fryto
Powodzenia, będę śledził.

Dieta wygląda bardzo ubogo. Owoce jakieś spożywasz? Przydałoby się wrzucić jakieś tłuste ryby morskie, makrelę, łososia, śledzie, pstrąg też ujdzie. Może jakieś orzechy, jest pełno rodzajów.

No i lecz kostkę jak najszybciej, bo nogami najwięcej można zdziałać, zarówno jeśli chodzi o redukcję jak i o masę, to podstawa



Dieta jak widzę jest szkieletem(bez przepisów, warzyw, dodatków) mojej rozpiski(jednego z dni), całość - o ile mój plan jest faktycznie realizowany spełnia zapotrzebowania na wszystko w skali tygodnia.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2618 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 36106
W skali tygodnia, czyli gdyby jeść dokładnie to co jest w powyższej rozpisce codziennie? Proporcje 0-3 do 0-6 też są zachowane?

Hard work & dedication

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 350 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 8136
Chodzi o to że to jest przykładowy zrzut z 1 dnia. Inne dni wyglądają inaczej. Mój błąd chyba, że przedstawiłem to w taki sposób.

"Nic co naprawdę się liczy nie przychodzi łatwo. Czasem trzeba poświęcić wszystko co dobre, żeby dostać od życia to co najlepsze."

DZIENNIK REDUKCYJNY - http://www.sfd.pl/Dieta/trening__dziennik-t1009006.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2618 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 36106
Myślałem, że jak część użytkowników tego forum ustaliłeś sobie dietę 'dzień w dzień to samo' .

Wrzucaj swoje wypiski to wszystko będzie widać

Hard work & dedication

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 350 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 8136
Zapiski będę aktualizował pod wieczór, po całym dniu :D Porobie jakieś foty. Dziś zamierzam zrobić kurczaka curry z ananasem i rodzynkami z przepisu Konia (mhmmmm). Także wieczorem wrzuce całość !

"Nic co naprawdę się liczy nie przychodzi łatwo. Czasem trzeba poświęcić wszystko co dobre, żeby dostać od życia to co najlepsze."

DZIENNIK REDUKCYJNY - http://www.sfd.pl/Dieta/trening__dziennik-t1009006.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 350 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 8136
4 marzec 2014
DZIEŃ 2.
Dzisiaj DNT,a więc zrobiłem 10min na steperze.
Zgrzałem się lekko, ale to chyba bardziej od tego THERMO STIM.
Pytanie: Czy zwiększyć na 15 min? Czy poczekać jeszcze i zobaczyć dopiero przy wymiarach czy jest taka potrzeba?


POSIŁKI:
*Śniadanie 1:
-jaja kurze całe
-chleb żytni ze słonecznikiem
-2 plasterki polędwicy sopockiej
-plasterek sera żółtego light
-masło extra


*Posiłek 2/3:
-pierś z kurczaka
-brokuły
"Sałatkę" zjadłem na 2x z dodatkiem sosu czosnkowego (jogurt naturalny, 2 ząbki czosnku, zioła)


*Posiłek 4:
-pierś z kurczaka
-ryż basmati
-ananas
-rodzynki
(przepis Konia z jego kanału na YT)
Zdjęcia nie daje bo mi się lekko rozpadły te kotleciki :)
Wyszły całkiem spoko, zdjęcie wrzuce pojutrze jak będę robił drugi raz.
*Kolacja 5:
-mozarella
-pomidor
-oliwa z oliwek z kielicha :)


DOSTARCZONO - 2130kcal
B: 173,3 g (32,5%)
T: 111,8 g (47,2%)
W: 107,9 g (20,3%)



Suplementacja:
-Olimp Thermo Stim 2caps rano na czczo + 2 caps 30min przed aerobami
-Kreatyna 5g rano + 5g po aerobach

Dzień zaliczony.

Zmieniony przez - Blazer w dniu 2014-03-04 20:25:52

Zmieniony przez - Blazer w dniu 2014-03-04 20:23:58
1

"Nic co naprawdę się liczy nie przychodzi łatwo. Czasem trzeba poświęcić wszystko co dobre, żeby dostać od życia to co najlepsze."

DZIENNIK REDUKCYJNY - http://www.sfd.pl/Dieta/trening__dziennik-t1009006.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

niedoczynnosc tarczycy proszę o pomoc

Następny temat

Dieta masowa, za mało kcal

Zestaw 1