SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta,trening i utrata wagi

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 604

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3
Witam wszystkich. Na wstępie zaznaczam, że mam 16 lat rocznikowo, 2 m wzrostu i 109kg wagi. w ciągu ostatnich 6 miesięcy straciłem 27 kilo wagi (tak jestem z tego dumny ). Od 4 lat trenuje koszykówkę, i 2 lata dodatkowo na boks. w czasie tych 6 miesięcy sumiennie i codziennie 30 minut spędzam jeżdząc na rowerku. Oprócz tego staram się 4-5razy w tygodniu ćwiczyć z hantlami ( 6-7 seri po 15 powtórzeń na biceps.triceps) i 6 razy w tygodniu robię brzuszki na ławeczce skośnej ( do czasu kiedy nie poczuje bólu tych mięśni) i po tem jeszcze na dobitkę 6w (najczęściej po 1 serii z każdego z ćwiczeń po 12 powtórzeń). Dalej jestem na diecie wykluczającej słodkie napoje, batony, cukierki, nie jem białego pieczywa i smażonych rzeczy. Staram się jeść wszystko pod względem większej zawartości białka przy czym wcale nie jem tego dużo, ale staram się spożywać posiłki regularnie, przyjmuje również regularnie zestaw witamin uzupełniających moje indywidualne zapotrzebowania. I tutaj drodzy koledzy i koleżanki mam pytanie czy podczas gdy np nie dostarczam odpowiedniej ilości kalorii dla organizmu może wystąpić spalanie tkanki mięśniowej, ile jeszcze powinienem stracić na wadze żeby uwidocznić mięśnie schowane pod warstwą tłuszczu, prosiłbym też o podanie mi ile średnio powinienem dostarczać kalorii żeby wzrost masy mięśniowej był bardziej zauważalny. Jeszcze podkreślę, że mało się na tym znam jeżeli źle ułożyłem sobie plan tygodnia prosiłbym o pomoc w ułożeniu lepszego planu treningowego za co oczywiście byłbym bardzo wdzięczny. ( posiadam hantle z regulowanym ciężarem i odważniki po 1-2kg w łącznej wadze 17kg, rowerek stacjonarny, skośną ławeczkę do brzuszków i ławeczkę z regulowanym nachyleniem . Z góry dzięki .
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 247 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6266
Tak występuje coś takiego jak spalanie tkanki mięśniowej, sam tego doświadczyłem bo za mało jadłem, oblicz zapotrzebowanie kaloryczne i jedz zgodnie z nim jeśli chcesz zejść z wagi odejmij ok 200 kcal jeśli przybrać dodaj zapraszam do lektury tematów podwieszonych w dziale Odżywianie. Co do treningu sprawdź w atlasie: http://www.kulturystyka.pl/atlas/ 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 242 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3415
temat rzeka man, powiem najkrocej jak potrafie, na zasadzie twojego opisu nikt nie jest w stanie podac ci konkretnych info co robic, zrob ankiete wstaw zdjecia pogadamy powaznie, poki co odpowiem krotko na pytanie zasadnicze w okresach duzego deficytu kalorycznego oraz intensywnych treningow typowo wytrzymalosciowych, miesnie moga byc tak gwaltownie utleniane ze w glowie sie to nie miesci, dlatego moim osobistym zdaniem im wiecej wazym i wiecej masz sadla tym wiekszy deficyt mozesz zarzucic, org bd tak szokowany ze tluszcz przez pierwsze 2 tyg powinien schodzic jak gloopi, ty juz masz ten okres za sb. Przy bf w granicach 12-15% nie powinno sie przekraczac deficytu 200kcal. Z mojej strony moge polecic diety nisko ww, ktorych jestem olbrzymim fanem zwolennikiem i dzielem . 3maj linki, napewno sie przydadza http://www.sfd.pl/!!!KALKULATORY!!!-t432492.html  http://www.sfd.pl/Dieta__ułóż_sam_a_-t315296.html

Zmieniony przez - chrisshyn w dniu 2013-01-22 15:02:05

Miej w życiu cel, ośmiel się go realizować, żyj z pasją.
http://pajacyk.pl/- to nic nie kosztuje, a tak wiele może

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pomoc w diecie redukcyjnej

Następny temat

Pomoc

whey deli