SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta, split ale efektow brak.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1505

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 166
Witam. Znalazlem sie na rozdrozu swojego trningu i nie wiem jak isc dalej, wszak ta dotychczasowa droga nie przynosi efektow. Na poczatku myslalem, ze wina lezy po stronie diety, dlatego zalozylem temat:
http://www.sfd.pl/Dieta,_meczace_cwicenia_a_efektow_brak.-t795811.html
Tam okazalo sie, ze dieta jest stounkowo w porzadku, problem lezy po stronie treningu - jest przeladowany. Zamieszczam swoj dotychczasowy plan ze swojego treningu:
Pon (klatka/biceps)
- Wyciskanie na lawce plaskej
- Wyciskanie na skosnej (gorna partia klatki)
- Wyciksniae na skosnej (dolna partia klatki)
- Rozpietki

- Uginanie ramion ze sztanga
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym
- Uginanie ramion ze sztangielkami, ale opierajac o kolano

Wt. (Nogi, brzuch)
- Przysiady ze sztanga
- Ciagi o prawie porstych nogach (na tylne partie nog)
- Wchodzenie na stoper ze sztangelkami
- Takie hmm.. przysiady na jednej nodze

- Brzuszki
- Unoszenie nog na lawce skosnej

Czw. (plecy i triceps)
- Podciaganie na drazku
- Martwy ciag
- Unoszenie sztangi do klatki piersioej
- Przenoszenie sztangielki za głowę
- Unoszenie sztangielki jednorącz

- Uginanie ramion z oparciem dłoni na ławeczce
- Wyciskanie sztangielki jednorącz zza karku
- Uginanie ramion w leżeniu na ławce

Pt. (barki/brzuch)
- Wyciskanie sztangi do gory
- Unoszenie odwaznika na prostych ramionach
- Arnoldki (takie unoszenie sztangielek do gory siedzac)
- Unoszenie ramienia w bok stojąc
- Wznosy ramion w opadzie tułowia

- Brzuszki
- Podnoszenie nog na lawce skosnej

Wszystkiego po 3s. po 6/8 potworzen.

Drzep poradzil mi FBW, co zaczalem wczoraj robic, jednak koles08 i shitman zaczeli twierdzic inaczej i teraz juz sam nie wiem co robic.

Ankieta:
Płeć : Mężczyzna

Wiek : 21

Waga : 78

Wzrost : 185

Cel treningowy : masa + siła

Staż treningowy na słowni : 9 miesięcy....

Uprawiane inne sporty : bieganie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : do konca wrzesnia sztanga, sztangielki, lawka skosna i plaska.

Dieta : Jest;)

Przeciwskaznania medyczne : żadne

Zażywane suplementy : żadne

Efekty teoretycznie sa, ale roznica siegajaca 10kg wiecej na sztandze podczas wyciskania przez tyle miesiecy to chyba nie takie efekty jakie sa po pierwszym roku...
Ps. Dodam ze polowa stazu jest na diecie sięgającej 1000kal. (glupie, ale bez wiedzy zabralem sie za redukcje co sie udalo - 15kg mniej) Od czerwca trzymam prawidlowa diete, ale slabo cos wychodzi.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
Morales7

czytałem te wypociny tam powiem tak 10% tutaj planów FBW sa prawdziwymi planami opartymi o ten system i tak samo SPLIT wiekszosc planów to wynalazki własnego mózgu.

nastepna sprawa to że każdy stosuje metode która sie u niego sprawdza u mnie to bedzie FBW u drugiego SPLIT itd

twój problem trenujesz badziewiem partia 1 w tygodniu masa zbednych cwiczen ITD masz tutaj spojrzenie NA TAKA METODYKE MIT 4

http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7862

Podaj ciezary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad,martwy,wyciskanie)??? nie rekordy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 166
Przysiady 52, martwy 45, wyciskanie 40/45.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
Morales7


zastosuj prosty plan skrocony,ktory podalem w temacie ponizej:

http://www.sfd.pl/Split_Masa_3x_w_tygodniu-t785989.html  (ktory wybierzesz-nie ma znaczenia)

przyjdz za 6 miesiecy i pochwal sie,jak idzie.


"...jednak koles08 i shitman zaczeli twierdzic inaczej i teraz juz sam nie wiem co robic. "

ROBIC SWOJE! (patrz link)

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 5049 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31752
split partia 2x w tygodniu?
ew. w dziale TREC'a masz push&pull (temat king_odina "autorskie programy tren" czy jakoś tak)
widząc wyniki siłowe - albo błądzisz albo nie dajesz z siebie 100%
może brak efektów to właśnie pewna blokada psychiczna - przed większymi cięzarami np.

:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
dawidowicz

?

zgubiles sie?

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 5049 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31752
napisalem mu że może czegoś innego spróbować, treningi to nie tylko split vs fbw.

dalsza część była do jegoi wyników siłowych, nie powalających jak na 9miesięcy,

więc nie - chyba sie nie zgubilem

:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
dawidowicz

Jeżeli chcemy urosnać od podstaw musimy rosnac cali wiec wybieramy system treningowy całosciowy by rownomiernie wzmocnic kazdy element naszego ciała i na ten moment ważne by sie skupic na samych podstawowych ćwiczeniach bo one angazuja także małe grupy miesniowe które w tym czasie dostaja wystarczajaca stymulacje, żeby dzielić to trzeba miec powód a autor tego powodu nie posiada jego wyniki swiadcza że musi skupic sie na fundamencie , a konbinowa wiec wraca do poczatku swojej histori czyli do NATURALNEGO RUCHU , prosto na to spojrzec że skoro iles wieków do tyłu ludzie byli olbrzymich rozmiarów chociasz siłowni nie było - (genetyka???) nie tez ćwiczyli na wolnych ciezarach w naturalnym ruchu , nie przestrzegali wyliczonej diety ale bardzo dobrze sie ODZYWIAli upolowali , zapracowali , dziś jest trening przyjemnoscia sportem (choc kiedys tez wielu dazyło do formy fizycznej po to by rywalizowac, wiec trenujemy tak jak ONI

CZYLI TO co sprawdza sie u wszystkich wolny cieżar, naturalny ruch, dobre odzywianie , wystarczajacy wypoczunek

pozdrawiam

PS: bo widze nowa wypowiedz push/pull- to split

Zmieniony przez - Tomasz1405 w dniu 2011-09-13 14:44:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 5049 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31752
oj szczegół.
do tego nie zgodzę się - nie na każdego FBW zadziała dobrze jako "budowniczy fundamentów"
przynajmniej ja miałem z tym problemy - możliwe że każdy organizm jest inny ;)

:)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy na masę do oceny

Następny temat

Trening obwodowy aeroby

nutlove nowy