SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta, redukcja, ćwieczenia do oceny.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1134

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

26

Płeć

mężczyzna

Waga

83,4

Wzrost

170

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

wg kalkulatorów 25 +/- 3%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

8h praca, rowerek stacjonarny 50 min

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

brak

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

brak

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

dobry ( ciśnienie 135-90)

Stosowana lub planowana suplementacja

tylko takie które nie podnoszą ciśnienia
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 338
Witam. Na początek ankieta.

Płeć : mężczyzna
Wiek : 26
Waga : 83,4
Wzrost : 170
Obwód klatki : 108
Obwód ramienia : 38
Obwód w pasie: 100
Obwód uda : 58
Obwód łydki : 40
Obwód bioder: 97

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 25%
Aktywność w ciągu dnia : Praca 8h chodzenia po magazynie z częściami samochodowymi. rowerek stacjonarny 50 min ( 12-14 km/h i ile dobrze pokazuje rower marki Czajnatałn)
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : Brak

Cel : redukcja tłuszczu
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : dobry (delikatne nadciśnienie 135-90)
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tylko takie które nie podnoszą ciśnienia
Stosowane wcześniej diety : cuda z internetow ktore nie pomagały, szkoda pisac.

Chciałbym zrzucić znaczną ilość tłuszczu. Myślę o wadze koło 75 kg chociaż bardzo chętnie zacznę trenować ale nie mam w tym doświadczena stąd moja prośba do Was.

Moje konto na potreningu.pl http://potreningu.pl/profil/ichasan#/date/2013-12-22

Jest to mój pierwszy temat oraz pierwsza przygoda z poważnym odchudzaniem oraz treningiem wiec proszę o wyrozumiałość. Na początek mam parę pytań.

1. Czy moje założenie schudnąc do 75 kg i wtedy zacząc ćwiczyc na siłowni jest dobre?
2. Czy możliwe jest w mojej budowie być szczupłym z masą mięśniową, ale jaką
3. Wiem że bilans w diecie jest niski, bardzo chętnie go zmienię wedle Waszych zaleceń, ale na prawdę nie chodzę głodny przez cały dzień nie kładę się głodny spać, a te 'michy żarcia' sa duże i smaczne.
4. Bardzo denerwuje mnie opona na brzuchu jest to moj nr 1 cel, podejmę kazde wyzwanie by się jej pozbyc co zrobić?

Mniej więcej stosuje sie do tego mojego 'planu' z potreningu.pl od około 3 miesięcy efekty sa mniej wiecej takie jak na zdjęciu



Wagi jakie są to około 100kg zdjęcie z marca tego roku gdy dostałem pracę (dużo mi pomogła siedziałem tyłem i szukałem pracy takie błędne koło) waga po prawej na dzis dzien 83,4kg
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 9 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1813 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 12572
Wstaw zdjęcia normalnie, przy odpowiedzi, a nie przez jakieś inne hosty lub poproś moderatora aby edytował twoją wypowiedź, bo nie widać zdjęć.
Żeby spalić tłuszcz musisz zacząć konkretnie się odżywiać. Diety z "Przyjaciółki", "Pani Domu", czy te znalezione na szybko w necie to nic dobrego. W dziale tym i w dziale odżywianie w tematach podwieszonych masz kierunkowe co do tego, jak masz jeść i co. Gdy zaczerpniesz lektury proponuje ułożyć dietę dla siebie i wstawić ją tu do oceny i ewentualnej korekty.
Co do twoich pytań:
1. Nie, siłownia musi się znaleźć w planie treningowym od samego początku.
2. Nie rozumiem pytania, sprecyzuj to
3. Nie widać ani diety, ani bilansu, wstaw dietę po ułozeniu w takiej formie:
http://www.sfd.pl/JAK_DODAĆ_ZRZUT_Z_POTRENINGU__NOWA_WERSJA_!_-t969797.html
4. Przy tej wadze i poziomie zatłuszczenia "opona" jest na pewno, ale też na pewno tłuszcz jest zgromadzony w reszcie ciała. Najpierw zacznij od pozyskania wiedzy na tt odżywiania, złap podstawy, zacznij dobrze jeść - to twój cel nr 1 póki co. Następnie będzie trzeba ułożyć plan treningowy i zacząć go realizować.

Jedz jak bestia, ćwicz jak bestia, bądź bestią!
Instruktor kulturystyki.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 338
Witaj, dzięki za zaintersowanie tematem, chętnie posłucham każdej rady pozdrawiam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 338
Zdjęcie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nowa dieta,a stara do kosza :(

Następny temat

Dieta na mase do oceny.

Shaker