SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta, problem jak go rozwiązać?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 791

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 13475 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 83559
Cześć wszystkim. Po kilku tyg czytania i zapoznawania się z artykułami na tym forum postanowiłem ułozyć swoja diete, ale mam kilka problemów w których rozwiązaniu mam nadzieje pomożecie

Wiek: 19 lat
Waga: 78 kg
Wzrost: 180 cm
Typ: endomorfik
Staż treningowy : kiedyś w przeszłości pare tyg
Cel: masa
Odżywki: narazie nie będe stosował chociaż leża w szafie

Będe ćwiczył 3 x w tyg ( poniedziałek, środa, piątek).
Po obliczeniu zapotrzebowania wyszło mi ok 2750 kcal.
Białko: 170g - 680 kcal
Węgle: 300g - 1200 kcal
Tłuszcze: ok 100g - 900 kcal

Jestem studentem i mój rozkład zajęć na uczelni nie jest zbyt dobry z 1 powodu: poniedziałek lajtowy wstaje ok 8:30 trening mam o 20 więc 6 posiłków wystarczy ( wtorek, czwartek, piątek ( tu bedzie jeszce 1 pytanie ale to pózniej), sobota i niedziela lajtowo) natomiast jest problem z srodą - mam zajęcia od 7:30 do 18:30 a trening o 20 więc pasuje zjeśc 7 posiłków co wiąże się ze znacznym przekroczeniem ilości skł a co za tym idzie i kcal. Wkleje diete normalną na wszystkie inne dni natomiast mam nadzieje że z tą środa mi jakoś pomożecie

Posiłki co 3h w każdym z wyjątkiem przed i po treningowego ważywa - nie będe pisał.
Po podanu produktu B/W/T.

1 Posiłek
- Mleko 1,5% 250ml 9/12/3
- Jaja kurze 120g 13/1/10
- Płatki owsiane 100g 12/62/7
- Orzechy włoskie 10g 2/0/7
- Omega - 3 (nie wliczam)
- Witaminy (nie wliczam)

Kcal 686 B-35(pełnowartościowe-22),W-76,T-27

2 Posiłek
- Ryż biały 50g 3/38/0
- Pierś z kurczaka 100g 22/0/1
- Oliwa z oliwek 20ml 0/0/20

Kcal 447 B-25(p-22),W-38,T-21

3 Posiłek
- Jogurt naturalny 2% 380g 16/24/8
- Płatki owsiane 50g 6/31/4
- Orzechy włoskie 10g 2/0/7

Kcal 476 B-24(p-16),W-55,T-18

4 Przedtreningowy
- Ryż 100g 7/77/1
- Piers z kurczaka 100g 22/0/1
- Oliwa z oliwek 10ml 0/0/10 - 2h przed treningeime mysle że nie zaszkodzi

Kcal 531 B-29(p-22),W-77,T-10

Zaraz po treningu może byc woda z cukrem??? Jesli nie to dam 2 banany.

5.Potreningowy
- Ryż biały 50g 3/38/0
- Pierś z kurczaka 200g 43/0/3
Jabłko 100g 0/10/0

Kcal 466 B-47(p-43),W-48,T-3

6.Posiłek ostatni
- Ser półtłusty 28/6/7
- Oliwa z oliwek 10ml 0/0/10

Kcal 288 B-28(p-28),W-6,T-17

Po podliczeniu:
Białko - 186 Wegle - 300 Tłuszcze 100
Kcal 2863

O 100 za dużo niz sobie założyłem zobacze jak bedzie szło najwyzej coś utne. Co byscie zmienili dodali/ujeli? W poterningowym mam dac jakies tłuszcze np orzechy? i Co z tą środa zrobic bo tu by mi jeszce 1 posiłek wpadał i łącznie z 3200-3300 kcal by wyszło a to za duzo stanowczo. Macie jakies propozycje? Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 83 Napisanych postów 16636 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 66627
jak endo to moja propozycja

B 2g pelnowartosciowe
T 1,3g
W 3,5g

w 3posilku dorzuc jakies bialko

Zmieniony przez - koles08 w dniu 2009-11-07 19:00:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 13475 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 83559
CJest 2g pełnowartosciowego, tłuszcze tez sie zgadzaja z Twoim zalecieniem wegli mam troche wiecej ale 30g to znowu nie taka duża różnica. Zapomniałem o jednym pytaniu: co w piątek zamiast kuraka? ryba? jesli tak to jaka? Musiałbym jej chyba troche zjeść żeby zaspokojic białeczko z kurczaka. A co z tą środą? Dzieki za uwage koles08;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 13475 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 83559
Może ktos odpowiedzieć na moje pytania czy raczej sam musze sobie radzic?;>
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na mase. Prosze o sprawdzenie.

Następny temat

Trochę jednak poczytałem, redukcja do ew. poprawy

nutloveb