SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta, prośba o uwagi w sposobie postępowania. 110 wagi 186 cm.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1322

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31
Hej długo się nosiłem z napisaniem tego posta. Szukałem, grzebałem khm... Ostatnimi czasy zabrałem się za odchudzanie (wiem że takich postów tutaj trafia wiele. Postaram się konkretnie). W tym momencie warze około (waga w drodze) 110 kg przy 186 cm wzrostu. Spory ze mnie chłop.

Historia choroby:
Przez ostatnie dwa lata siłownia, jeszcze wcześniej piłka nożna. Jednak ostatnie lata studiów i praca jako informatyk(ciągle poza domem do 20), ciągły tryb siedzący.
Do momentu kiedy przestałem trenować waga moja wynosiła około 90 kg. Była ona dla mnie optymalna z punktu widzenia wizualnego jak i samopoczuciowego. Chciałbym do niej wrócić. Czyli ogólnie jest co robić.

Leczenie:
Nie mam teraz dużo czasu więc postawiłem na bieganie z rana(od jednego miesiąca). Wstaje o 6:30 w miarę możliwości robię około 6 km. Pojawiły się pierwsze problemy z nogami ale myślę, że to minie. Czytając forum pojawiła się wątpliwość czy biegać na czczo czy raczej coś zjeść. Robiłem różnie, jadłem pół pomidora albo kawałek ryby i wypad na pole. Prawie zawsze pije kawę przed bieganiem. Czasami mi się odbija całą trasę.
Różnie ludzie piszą, że to nie zdrowe, jednak dla osiągnięcia efektów podobno ma sens. Teren po jakim biegam to raczej pagórkowato skalisty, jak ktoś kojarzy skałki Twardowskiego w Krakowie to wie o co biega. Po powrocie do domu jem resztę pomidora, albo co tam zacząłem rano. To że w ogóle coś jem przed bieganiem spowodowane jest tym, że nie chce pic kawy na czczo, ale dla dobra sprawy jestem w stanie się poświęcić.

Dieta:
Zrezygnowałem z cukrów (sacharozy) kompletnie. W związku z tym, że pije sporo kawy w ciągu dnia, faszeruje się magnezem w nadziei o lepszy stan moich mięśni. Z posiłkami jest chyba słabawo nie mam chyba za wielkiej opcji by coś z tym zrobić jak nie w szkole to w pracy. Jem tak jak mi pozwala czas, szef, wykładowca ...

Śniadanie: (opcja 1 / opcja 2 / ...)
puszka Tuńczyka / 100 gramów chudego sera / 200 ml mleka 0% + otręby pszenne

Śniadanie 2:
mleko + otręby / mleko + musli

Obiad 17-18h:
kasza + 2 jajka / kasza + 100 - 150 g filet z kurczaka / czasami sam filet z cebulą / kasza + panga filet (100 - 150g)

Kolacja
brak:

Nie wiem czy moje postępowanie idzie w dobrą stronę. Od około miesiąca tak z sobą postępuje. Ostatnio zamówiłem wagę aby zweryfikować czy coś to daje. W momencie zamawiania wagi postanowiłem się też skonsultować z ludźmi którzy wiedzą więcej na ten temat czyli z wami. Bardzo proszę o jakieś sugestie, uwagi.
Będę też bardzo wdzięczny za linki, mimo że szukałem to zdaję sobie sprawę, że nie poświęciłem pewnie wystarczająco dużo czasu.

Dzięki
x_O

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 23

Waga: 110

Wzrost: 186

Obwód klatki: -

Obwód ramienia: -

Obwód talii: -

Obwód uda: -

Obwód łydki: -

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: -

Aktywność w ciągu dnia: praca, szkoła

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: bieg z rana

Odżywianie: brak preferencji

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: zdrowy

Preferowane formy aktywności fizycznej: od 6-8 rano

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: możliwe, bez efedryny

Stosowane wcześniej diety: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 5537 Wiek 49 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 47895
Dieta bardzo zla. Glodowanie, jest najgorszym mozliwie pomyslem. Waga wroci, gdy organizm powie 'nie' i jeszcze Ci przybedzie.
Poczytaj: http://www.sfd.pl/Podstawy_układania_diety-t367367.html
i inne posty podwieszone.
Bieganie przy Twojej wadze, to nie gniewaj sie slaby pomysl. Zapisz sie na silownie, a do cwiczen aerobowych stosuj rowerek stacjonarny. Twoje stawy dlugo nie pociagna, wiec raczej stosuj intensywne marsze, zadbaj tez o dobrej jakosci obuwie.
powodzenia,


Zmieniony przez - bolek1970 w dniu 2008-04-30 13:41:46
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta - ocena początkującego kulturysty:)

Następny temat

Jakie maslo polecacie?

WPC zestaw