SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta, plan ćwiczeń, suple - gubie sie już w tym....

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1393

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47370 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
plany.sfd... czyżby klon Vitalia który ma teraz kulturystów obsługiwać? (vide Pani Marta Tomaszewska dietetyk)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 532 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4066
klony są zazwyczaj gorsze, a plany.sfd, nie obsluguja kulturystów, tylko wszystkich, w przeciwienstwie do vit...cośtam który jest stworzony dla kobitek czytających kolorowe pisemka.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47370 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Taa...masz rację, mordka z ironicznym uśmiechem mi nie weszła w poprzednim
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 246 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1351
Xevisek
'BCAA + Aminokwasy' ? wtf

Po treningu jem 4 tabletki Dymatize BCAA Complex 2200 i 4 tabletki Universal Amino 2700. 20 minut później w domu pije shake białkowego

Ironie odnośnie plany.sfd.pl rozumiem jako informacje aby zmienić portal z dietą lub wziąć się za to samemu ?

Zmieniony przez - quakemind w dniu 2013-02-17 21:03:43
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 246 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1351
faftaq
Jeśli chodzi o suple - to zapis mało czytalny.



Dzień treningowy:
-Przed treningiem 4 tabletki BCAA Dymatize complex 2200 + Porcja Purple Wraath
-Po treningu 4 tabletki BCAA Universal Amino 2700 + 4 tabletki 4 tabletki BCAA Dymatize complex 2200
-Po powrocie do domu (20-30 minut) 1 porcja shake proteinowego 100% whey protein professional 30g
-Przed snem 1 porcja shake proteinowego 100% whey protein professional 30g

Dzień nietreningowy: 1-2 porcje białka

Śpie 7-8 godzin

faftaq
żeby odnieśc się do diety - musiałbym ją zobaczyć. Co do założeń - moim zdaniem relatywnie mało jest tłuszczu. białka też dałbym więcej w DNT i nie podbijał już odżywką.


Przykładowy plan diety w dzień treningowy:
Śniadanie: Maślanka acidofilna truskawka-jabłko - np. MALUTA 335 g (1½ szkl.) , Bułka grahamka 150 g (1½ dużej szt.) 590 kcal
Drugie śniadanie: Twarożek z miodem i bananem 345 g
Twarożek z miodem i bananem
Składniki: Banan 185 g (1 średni) , Ser twarogowy chudy 150 g , Miód pszczeli 10 g (2 płaskie łyżeczki) 355 kcal
Lunch: SONKO - Wafle naturalne sonko 20 g (2 kromki) , Jogurt naturalny 2% tłuszczu 400 g , Zarodki pszenne 60 g 510 kcal
Obiadokolacja: Gulasz z kurczakiem i pieczarkami ½ kg , Jogurt naturalny 2% tłuszczu 265 g
Gulasz z kurczakiem i pieczarkami
Składniki: ORICO (daw.POLGRUNT) - Kasza jęczmienna perłowa 30 g (2,7 łyżki surowej) , Mięso z piersi kurczaka bez skóry 165 g (1,3 szt.) , Pieczarka uprawna. świeża 245 g (6,7 małej) , Cebula 70 g (0,7 średniej szt.) , Koncentrat pomidorowy 30% 10 g (1,3 płaskiej) 510 kcal
Przekąska: Kanapka z tofu i orzechami 90 g
Kanapka z tofu i orzechami
Składniki: Tofu twarde - np. ORICO (daw.POLGRUNT) 50 g , Orzechy włoskie 5 g (2½ szt.) , Chleb chrupki 25 g (2½ kromki) 265 kcal
Kaloryczność: 2240 kcal, Białko: 155,59 g, Tłuszcz: 44,25 g, Cholesterol: 153,11 mg, Węglowodany: 318,23 g, Sód: 1 381,74 mg, Błonnik: 30,75 g


Dzień nietreningowy:

Śniadanie: Pieczywo chrupkie z twarożkiem, rzodkiewką i szczypiorkiem 220 g , Herbata bez cukru 1 szkl. (225 ml) , Banan 370 g (2 średnie)
Pieczywo chrupkie z twarożkiem, rzodkiewką i szczypiorkiem
Składniki: Rzodkiewka 30 g (2 szt.) , Szczypiorek 30 g (4 łyżki) , Ser twarogowy chudy 140 g (2 plastry) , Chleb chrupki 20 g (2 kromki) 575 kcal
Drugie śniadanie: Galaretka z jogurtu 225 g , Herbata bez cukru 1 szkl. (225 ml) , Winogrona 150 g
Galaretka z jogurtu
Składniki: Żelatyna 9 g (niecała łyżka) , Orzechy włoskie 6 g (3 szt.) , Cukier 9 g (1½ płaskiej łyżeczki) , Jogurt naturalny 2% tłuszczu 185 g (1½ małego opakowania)400 kcal
Lunch: Kanapka z pasztetem sojowym 170 g , Herbata bez cukru 1 szkl. (225 ml) , Winogrona 150 g
Składniki: Chleb żytni razowy 90 g (2¼ kromki) , BEACH FLOWER - Oliwki zielone bez pestek "Beach flower" 25 g (3 szt.) , Masło extra 7 g (1½ płaskiej łyżki) , ORICO (daw.POLGRUNT) - Pasztet sojowy z pomidorami 45 g 470 kcal
Obiadokolacja: Indyk z groszkiem w sosie musztardowym 400 g , Jogurt naturalny 2% tłuszczu 275 g
Indyk z groszkiem w sosie musztardowym
Składniki: Musztarda 8 g (1,4 płaskiej łyżeczki) , Śmietana 12% tłuszczu 15 g (1,4 łyżki) , Groszek zielony. konserwowy bez zalewy 80 g (5½ płaskiej łyżek) , Cebula 75 g (0,7 średniej szt.) , Oliwa z oliwek 6 g (1,4 łyżeczki) , Mięso z piersi indyka bez skóry 205 g (0,3 szt.)
Przyprawy: Pieprz czarny, zmielony , Sól biała 1 g (1,4 szczypty) 510 kcal
Przekąska: Kanapka z dżemem truskawkowym 55 g , Jogurt naturalny 2% tłuszczu 200 g
Kanapka z dżemem truskawkowym
Składniki: Chleb żytni pełnoziarnisty 35 g (1 kromka) , Masło śmietankowe 5 g (1 płaska łyżeczka) , Dżem truskawkowy niskosłodzony 15 g (1 płaska łyżka) 260 kcal

Kaloryczność: 2225 kcal, Białko: 133,92 g, Tłuszcz: 59,21 g, Cholesterol: 194,26 mg, Węglowodany: 296,41 g, Sód: 1 699,64 mg, Błonnik: 28,78 g




Zmieniony przez - quakemind w dniu 2013-02-17 21:29:10
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dietaa

Następny temat

potrzeba przytycia

WPC