SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta, moze byc? czy cos zmienic?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 830

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 38
Witam a wiec tak ważę 63-64kg na siłownie chodzę jakies 2 tygodnie dopiero i jestem zielony w takich sprawach wiec prosze jezeli ktoś mógłby ocenić moją diete i co ewentualnie z niej wyrzucic a co dodac
Wartosc 3000kal
7;30- Owsianka z mlekiem i z rodzynkami + 250ml soku pomarańczowego
10:30- Chleb razowy z słonecznikiem 50g z szynką i masłem+Banan
12:30-Pierś z kurczaka 100g kasza jaglana 50g kasza gryczana 50g oliwa z oliwek 15g
15:30[Posiłek przed treningowy)-Tuńczyk w oleju,Ryż brązowy 100g oliwa z oliwek 15g
Po treningu białko + banan
18;30-19;00- chleb razowy z słonecznikiem 50g z serem białym

Mam tez pytanie czy do owsianki moge dodac kawałki owoców oraz czy moge zamieniać tunczyka za łososia czasami oraz czy moge jesc obiad o 12;30 zamisat o 13;30 ? poniewaz o 12;15 mam długą przerwe w szkole i na spokojnie zdaze odgrzac i zjesc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 49 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2408
Po treningu powinien być pełnowartościowy posiłek. Posiłki które dodałeś z chlebem raczej nie nadają się do diety. Sok pomarańczowy też bo pewnie z kartonu (dużo cukru)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6387 Napisanych postów 75340 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 631659
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący