SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta, aeroby pomoc

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1047

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 147
Witam mam 17 lat i chcialbym pozbyc sie zbednej ilosciu tluszczu. Glownie chodzi o klatke piersiowa ale tluszcz spala sie rownomiernie wiec trzeba byc wytrwalym i czekac.
Niemam opracowanej diety gdyz nie znam sie na tym, wiec prosilbym o pomoc. Mile widziane bylby tez porady cwiczen, dotyczace treningu itd... Dodam ze niemam mozliwosci kozystania z przyzadow do cwiczen.

Dziekuje i pozdrawiam~

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 75~

Wzrost: 175,5

Obwód klatki: Uzupelnie jutro

Obwód ramienia: Uzupelnie jutro

Obwód talii: Uzupelnie jutro

Obwód uda: Uzupelnie jutro

Obwód łydki: Uzupelnie jutro

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: Niemam pojecia

Aktywność w ciągu dnia: rano szkola, po szkole czas wolny.

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: _____________

Odżywianie: Wczesniejsze odżywanie: Przed szkola kanapki z jakas tam wedlina, obiad ziemniaki, kotlet/jajko sadzone, surowki
Kolacja tez jakies kanapki.

Teraz: Przed szkola 2kanapki (ciemne pieczywo) z twarogiem, w szkole 1 kanapka z twarogiem, obiad 50g kaszy + pieczona piers z kurczaka/2 sadzone jajka + surowki/ogorek
Podwieczorek (przed biedaniem) niemam pomyslu.
Kolacji(po bieganiu) niema.

Do tego moge dolozyc pomidory/kapuste/ postaram sie ryby


Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: Niema.

Stan zdrowia: Dobry.

Preferowane formy aktywności fizycznej: Biegi oporcz niedzieli.
Narzie nie wytrzymje biegu przez 40-60 min. Robie tak ze poprostu biegne jak juz nie moge to ide minute lub dwie i biegne dalej i tak przez godzine.


Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: Niema.

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: Raczej nie.

Stosowane wcześniej diety: Niema.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2701 Napisanych postów 50582 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 341165
posty podwieszone i dział trening domatora.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 786
Szybka redukcja? Wywal węgle, zwiększaj co tydzień deficyt kaloryczny. Poza tym, jak pisał koniu, posty podwieszone, choc przyznaję, że na forum jest bałągan i trudno sięwe wszystkim odnaleźc ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 256 Napisanych postów 13305 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 45246
zwiększaj co tydzień deficyt kaloryczny

niby czemu ?

o wiele lepszy od aerobów w spalaniu będzie siłowy. A najlepsze rozwiązanie to połączenie obu.

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

co sądzicie? co radzicie?

Następny temat

twaróg mielony i zwykły

NutLove