SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 103146

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 130 Napisanych postów 10723 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 139354
Cześć!

Wiek : 27
Waga : 55
Wzrost : 168
Obwód w biuście(1) : 82
Obwód pod biustem : 72,5
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 62
Obwód na wysokości pępka : 75
Obwód bioder (3): 91
Obwód uda w najszerszym miejscu: 53
Obwód łydki : 32,5
W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch, biodra, uda
W którym miejscu najszybciej chudniesz : cycki
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często) siłownia 4xtyg., bieganie 3xtyg.
Co lubisz jeść na śniadanie: owsianka i jajecznica
Co lubisz jeść na obiad : makaron z mięsem i warzywami
Co jako przekąskę : orzechy, morele suszone, owoce
Co jako deser : ciasta domowe, czekolada 90%
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia: dobry, lekko podniesione TSH – wyczuwalny guzek, USG będzie w październiku, długie przyczepy lewego tricepsa – wąskie chwyty = przeskakiwanie w łokciu, a potem zapalenie, pękające naczynka na nogach, skolioza – byłam u fizjo i mam 4 ćwiczenia
czy regularnie miesiączkujesz: tak
czy bierzesz tabletki hormonalne: nie
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: nie
czy rodziłaś:nie
Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia, bieganie
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : omega-3, tran, zielona herbata, odżywki białkowe, przedtreningówki, BCAA, witaminy OLIMPA dla kobiet, cerutin
Stosowane wcześniej diety : za dzieciaka miałam sporą nadwagę (2 klasa podstawówki – 68 kg), więc lekarz ORTOPEDA zalecił nie jedzenie kolacji i ograniczenie jedzenie o połowę, a ja dodatkowo miałam nawyk niejedzenia śniadań - efekt 15 lat – 47,5 kg z napadami obżarstwa… i 1000 kcal (albo i mniej).

Fałdy:




Jestem i ja Podczytuje sfd od 3 lat, ale do tej pory nie mogłam regularnie chodzić na siłownię to i dziennika nie zakładałam tylko działałam na własną rękę z waszymi poradami;)

Krótko o mnie: do gimnazjum byłam pączkiem, potem ograniczenie jedzenia i rośnięcie w okresie dojrzewania wychudziły mnie – dieta wtedy polegała w sumie na zjedzeniu obiadu i kanapek wieczorem, zero aktywności – metabolizm is dead. Potem waga zaczęła już za mocno spadać, więc zaczęłam próbować zjeść małe śniadanie chociaż rano. I tak udało się wyjść na plus. Początek liceum to mononukleoza i 6 miesięcy w domu i szpital – dobiłam do 55 kg. Studia – sesja – kortyzol – tycie – po sesji dietka 1000 kcal – serek wiejski, jogurcik, obiadek i często śmieciowe żarcie. Więc dorobiłam się 62 kg. No to heja trzeba się było za siebie zabrać. Od stycznia 2011 – dieta zbilansowana (miska ogarniania stopniowo – okres serków wiejskich był, ale 4-5 posiłków też) i ćwiczenia w domu – hantle 2x10 kg i piłka, a dwa razy na dwa tygodnie siłownia. Na początku ciężko było rozbujać się – podejrzewam, że TSH było wtedy wyższe i przez 3 pierwsze mce jeszcze wtedy tyłam, ale potem się ruszyło i od tamtej pory jest powolny progres. Od zeszłego roku też biegam, w tym roku już szybciej

Obecnie – przeprowadzka, zmiana trybu życia, pracy, ciężki egzamin za 2 miesiące i potem organizowanie sobie pracy zawodowej = masa stresu. Ale w końcu mogę chodzić regularnie na siłownię Chciałabym w tym czasie jednak nie stracić tego co wypracowałam plus cały czas poprawiać sylwetkę i nie odpuszczać.

Jutro półmaraton, a po nim chciałabym zacząć poprawiać wyniki siłowe – ćwiczę sobie razem z chłopem mym według jego treningów i ma być siła plus biegania nie odpuszczam. Czy trzymać się treningu męża i robić to samo czy jednak robić coś po swojemu?

Zdjęcia – jak widać nad dołem trzeba duuuużo jeszcze popracować.





Dieta:



Czy taki rozkład jest dobry? Codziennie wygląda to podobnie, zmieniają się rodzaje mięsa i źródła węglowodanów (kasze/ryż/makaron).

Ciężary treningowe na siłowni – są to ostatnie serie, które robie, max nie mierzyłam:
MC – 77 kg - 2x
Klatka płasko – 40 kg – 6x
Przysiad – 55 kg – 4x
Podciągnie na drążku – podchwytem – 4

Trening na siłę wg tej koncepcji:

http://www.sfd.pl/Trening_5_3_1-t546993.html
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Saida MMA Coach
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 28242 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125423
No to powiem tak - ze względu na dużą i wyraźną wadę postawy, nie powinnaś w ogóle (dla własnego bezpieczeństwa) brać takich obciążeń do ćwiczeń.
Na początek, zanim ktoś w ogóle zacznie Cię tutaj prowadzić, powinnaś obowiązkowo udać się do specjalisty, najlepiej kumatego fizjoterapeuty.

Na razie rozkład wygląda ok, masz też bardzo bardzo ładną sylwetkę wyjściową

Feel the pain and do it anyway...

Obecny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_Saida_2014-t993979.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 130 Napisanych postów 10723 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 139354
Dzięki za szybką odpowiedź

U fizjo byłam i to podobno najlepszego w mieście i sportowego. Chodzę na rehabilitację i mam zalecone 4 ćwiczenia - wzmacnianie mięśni głębokich, rotatorów barków, coś żeby głowy nie zadzierać zbytnio i rozciąganie góry. Przeciwwskazań do treningu siłowego nie było, bo skolioza nie jest aż tak głęboka. Obejrzał, popatrzył, posprawdzał i powiedział, że nie jest źle i barków trzeba pilnować.

Na tym zdjęciu chyba mocno krzywo stanęłam, bo aż tak źle ze mną nie jest;) Żadnych dolegliwości na razie nie mam . Jak coś to mam fote z prześwietlenia klatki i tam pięknie widać moje skrzywienie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 210 Napisanych postów 59591 Wiek 14 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 228104
Jeśli upierasz się przy takim treningu, jaki sobie wybrałaś, to sobie rób, ale nie w tym dziale.
Nikt nie chce mieć Cię na sumieniu. Tym bardziej, że z obciążeń widać, że o treningów siłowych nawet pożądnie nie liznęłaś.

Jesteś krzywa jak paragraf, nie wiem, czy był tutaj ktoś z równie głęboką wadą postawy

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 130 Napisanych postów 10723 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 139354
Martucca bardzo mi miło, że zajrzałaś

Trening był tylko propozycją, w żaden sposób się przy nim nie upieram. Do tej pory robiłam trening albo z podziałem góra/dół albo FBW, a tamtego nawet nie zaczęłam, tylko się zastanawiam co dalej ze sobą począć.

Z chęcią zostanę babochłopem, który pizga żelastwem


Ćwiczenia od fizjo robię codziennie, jestem pod jego nadzorem. Mam wzmacniać plecy i mięśnie głębokie, żeby korpus trzymał postawę i odciążał kręgosłup, którego skrzywienia już nie zmienię, a mogę tylko walczyć żeby nie było gorzej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 210 Napisanych postów 59591 Wiek 14 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 228104
No to zacznij ćwiczyć do porządku tening dla zielonych z regulaminu. Najpierw trzeba się nauczyć trenować, potem przychodzi czas na różne metody intensyfikacji treningu, poczynając od super serii, poprzez dropsety, negatywy, 21s i wiele innych.

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 130 Napisanych postów 10723 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 139354
Półmaraton zaliczony

Życiówka poszła - 1:52:02

Super impreza i z niej ten żurek, bardzo dobry zresztą

Co do treningu na siłowni rozumiem, że mam zacząć jeszcze raz od totalnego początku

W takim razie jutro pierwsze podejście

Miska:

suple: omega-3, tran, magnez, wit. c, witaminy





Zmieniony przez - delfinka w dniu 2013-08-25 21:49:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Saida MMA Coach
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 28242 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125423
A fizjoterapeuta, który Cię oglądał, był świadom, jakie obciążenia targasz na treningach? To też ma istotne znaczenie, może myślał, że max. dźwigasz 5kg Spytaj o to na wszelki wypadek przy kolejnej wizycie.

W każdym razie, skoro ćwiczysz możesz, to zaczynasz z obciążeniem 50% max, w którym jesteś w stanie zachować perfekcyjną technikę (czyli pewnie sporo zejdziesz z obciążeniami). Będziemy próbowali tak Cię naprawić. W trakcie wykonywania ćwiczeń zwracaj szczególną uwagę na symetrię sylwetki (barki na jednej wysokości itp.).

Feel the pain and do it anyway...

Obecny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_Saida_2014-t993979.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 130 Napisanych postów 10723 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 139354
Dzięki za pomoc i pokierowanie we mgle

Fizjoterapeuta jest ogarnięty, ale na wszelki wpadek jeszcze z nim raz pogadam i wypytam jak wróci z urlopu.

Co do treningu to się zastosuję i zobaczymy jak mi to wyjdzie w praktyce
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 130 Napisanych postów 10723 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 139354
Trening:



Nogi zrobione delikatnie, ale i tak czuły, że muszą coś robić. Powtórzenia wolne i kontrolowane.
Na siłowni są dwa różne rodzaje maszyn od innych producentów z różnymi sztabkami, stąd dysproporcje. Tam gdzie jest sz. to oznaczenie sztabki.
Tam gdzie hantle podane obciążenie na rękę.

Ad. 2 przy drugim obwodzie ręce nie chciały iść równo
Ad. 5 pierwszy obwód talerz 5 kg trzymany blisko klatki, drugi obwód trzymany za głową
Ad. 10 zepsute obciążenie na maszynie i nie dało go się zmienić

Miska:


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Saida MMA Coach
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 28242 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125423
Jeśli ręce nie szły równo przy jakimkolwiek ćwiczeniu, zmieniasz obciążenie na mniejsze tak, żeby szły równo.

Feel the pain and do it anyway...

Obecny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_Saida_2014-t993979.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy aby nie za dużo?

Następny temat

Bezpłatne badania dietetyczne na SGGW (wrześniowy nabór)