SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Deca, enan, bold, susta, winstrol, agovirin

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2402

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 374
Mam do dyspozycji pare srodkow

Agovirin 35 shotow
Deca 10 x 2 ml / 100mg
bold 2 x 10ml /100mg
Susta 15 x 250 mg
Winstrol, oral na ok 5 tyg
Propek 3x 10 ml /100 mg
Enan 30 x 250 mg

Odbloku nie wypisuje - wszystko jest...

Mozna prosic o jakies sensowne rozpiski. Z gory dzieki. Shalom.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 27

Waga: 83

Wzrost: 180

Obwód klatki: 112

Obwód ramienia: 42

Obwód talii: 87

Obwód uda: 62

Obwód łydki: 39

Staż na siłowni: 2

Ilość spożywanego białka: 3

Ilość spożywanych węglowodanów: 7

Ilość spożywanych tłuszczów: 2

Opis przebytych cykli sterydowych: Metax, Prolo+metax, Prolo+Bold+Prop+Winstrol

Trening: ---

Cel cyklu: Masa, utwardzenie w II czesci

Odstęp czasowy od ostatniego cyklu: 6 miesiecy

Poziom BF%: 14

Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy): Endo

Stan zdrowia: D

Sklonność do łysienia lub porostu owłosienia: porost owł.

PPM podstawowa przemiana materii: ---

Wyciskanie leżąc (MAX): 123

Martwy ciąg (MAX): ---

Przysiad (MAX): 180
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 2151 Napisanych postów 34267 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 250255
napisz jakie dawki brales i jak byles z nich zadowolony
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 20544 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125836
deki , bolda za malo


Zmieniony przez - jordanwlkp w dniu 2008-07-06 15:21:12

DreamChaser

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 374
Enana walilem 400 mg week, bylo bardzo pozytywnie, mysle ze przy dece 500 mg week to bedzie wystarczajaca dawka, propka jak do tej pory doszedlem szczytowo do 100 mg eod - nie ma przerostu formy nad trescia - wole mniejsze dawki i diete dopieta na ostatni guzik niz walic po 1 g testo ew, zwlaszcza ze kiedys zdarzalo mi sie szybko fat lapac..
Winko walilem 35- 40 mg ed potem w szczycie zambona ed - ale mialem wala wiec tylko oral sie liczy .

Deci mysle tip top zwlaszzcza ze bedzie to pierwszy moj kontakt z tym srodkiem. Bolda wiem ze nie za duzo, ale planuje jeszcze dokupic 1 badz 2 flakony - moze swissa bo widze ze chwalony.

Jordan wiem ze zawodnik juz jestes - dla Ciebie to pewnie bylo za malo, ja jak wspomnialem wole startowac z nizszymi stezeniami i ribic mixa roznych srodkow.

Jakis pomysl na wykorzystanie w.w. srodkow ?

Shalom


BTW. Jordan, w sasiednim poscie sam poleciles dece 1-10 400mg ew - wiec tak jak u mnei wychodzi 10 flakonow po 400 mg w sumie w kazdym ... no offence tylko tak z ciekawosci pisze ...

Zmieniony przez - Wujek_AVI w dniu 2008-07-06 16:21:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 20544 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125836
ale Ty masz 10 amp po 2ml/200mg tak?

czyli gdybys bil 400mg to masz na 5 tyg, a to na deke za krotko

DreamChaser

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 374
Si, moj blad ... czyli deci tez dokupie ...

Choc z drugiej strony 200 mg na pierwszy kontakt to wyczytalem tez bylo by ok ...

A przykladowa rozpiska ???

Zmieniony przez - Wujek_AVI w dniu 2008-07-06 16:31:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 20544 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125836
ja bym zrobil typowa masowke i ubicie czyli,

1-10 susta 250 e3d
1-10 deka 300 mg/week
11-16 prop 100eod
11-17 wino 30mg ed

DreamChaser

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 374
Dzieki za propozycje.
Chcialbym mimo wszystko wkomponowac rowniez inne srodki czyli bold, prolo i age na kicka....

Zmieniony przez - Wujek_AVI w dniu 2008-07-06 20:34:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 30917 Napisanych postów 268218 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1356559
na 4 cykl nie mixował bym tylu środków tylko pojechał jak chłopaki rozpisali a boldka age na następny cykl

Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2008-07-06 20:40:50

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-rafaltreningi@protonmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 374
A na 7 cykl?

Po prostu wiem ze z tym pojade, wiec zalezalo by mi na w miare sensownym rozwiazaniu... Mysle ze jest tu pare osob ktore bez problemu moglyby rozwiazac moj problem/niedoinformowanie w kwestii w.w. anabolikow - zwlaszcza osoby z dosw. nie chcialbym kierowac sie tylko teoria i moim wyczuciem.

Prosto z mostu. Co mozna wykombinowac z tymi srodkami - biorac pod uwage wszystko, hesli chcecie wrzuce moja propozycje i ja skorygujecie...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 2151 Napisanych postów 34267 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 250255
1-3 prop 100 e2d
1-7 susta 250 e2d
8-14 enan 250 e2d
1-10 deka 100 pn czw
8-17 bold 100 pn czw
15-19 prop 100 e2d
15-19 wino

starczy ci towaru ale anabolikow masz za malo w stosunku do androgenu nie bedzie pelnej mocy
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[b][/b]GROŹNA META

Następny temat

gdzie kupic ???? help

Fruzelina