SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dawkowanie suplementów

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 441

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 2 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 72
Staż treningów siłowych - 3 miesiące
Płeć - Facet
Wiek - 21 lat
Wzrost - 182 cm
Waga - 80 kg
Praca - siedząca
Treningi -3/4 razy w tygodniu - FBW intensywne


Witam serdecznie!
Mam Panowie i Panie do Was pytanie.

Ważyłem 100kg, zredukowałem do 80kg samym cardio i dietą (wiem, mogłem ćwiczyć siłowo = mój błąd).
Obecnie od 3 miesięcy ćwiczę siłowo, zrezygnowałem z deficytu kalorycznego - jem tak, by utrzymać wagę.
Postanowiłem przybrać masy mięśniowej (dobre posunięcie przy mojej wadze i wzroście?)
Obecnie jestem na etapie rozpisywania diety pod wyżej wspomnianą masę mięśniową i pojawia się pytanie.
Chciałbym uwzględnić w diecie suplementy które posiadam, jednak potrzebuję porady jak i kiedy je stosować.

Posiadam:
Białko - High Anabol Protein
Kreatyna - CM3 od Treca (jabłczan w proszku)
BCCA - Xtra od Activ Lab (do zmiany, jednak troszkę mi zostało, więc dojem)
Przedtreningówka - Mmaster od 7NUTRITION
Witaminy i minerały - OLIMP

Kiedy i w jakich ilościach je stosować? (np. 5g kreatyny przed treningiem itp. itd.)

Dodam, że pod tą suplementację dostosuję swoją dietę


Zmieniony przez - filwen w dniu 2017-11-16 20:46:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7991 Napisanych postów 80619 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 681561
Proponuje zrobić odwrotnie czyli najpierw dieta a potem suplementacja . Wstaw zdjęcie poglądowe sylwetki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16648 Napisanych postów 128562 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1442563
Jedynie białko musisz dostosować do diety i stosować wg braków, inne suple nie mają wpływu z dietą

Białko - High Anabol Protein trochę słaby wybór, zawiera soję w składzie - stosuj wg braków w diecie
Kreatyna - CM3 od Treca (jabłczan w proszku) 5g kreatyny przed i po treningu w nietreningowy 5g
BCCA - Xtra od Activ Lab (do zmiany, jednak troszkę mi zostało, więc dojem) ok 1g BCAA na 10 kg masy przed treningiem
Przedtreningówka - Mmaster od 7NUTRITION w zależności od działania 1-2 porcje przed treningiem
Witaminy i minerały - OLIMP do śniadania.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 13475 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 83559
Jaki % BF? jw flex napisał, wstaw zdjęcie to Ci powiemy czy dalej redu czy juz masa.

PS. Na 0 bilansie nie zrobisz masy.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Sulbutiamina plus rhodiola

nutloveb