SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dawid Cnota - it's time to grow - offseason

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 142308

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2010 Napisanych postów 2172 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 30778
21.09.2021 Wtorek

Dzisiaj dzień tragedia jeśli chodzi o samopoczucie Wstałem rano totalnie wywalony z butów to też postanowiłem, że dziś postawie na ten dzień bez cardio, bo mam planowo 6x30min, więc teraz pocisnę aż do niedzieli ed. Później pojechałem na te badania, niby wszystko okej, tylko cukier 130, bo zjadłem nim pojechalem A jeśli w wynikach krwi bedzie coś nie tak to mają dzwonic, ale ostatecznie podbite.

Potem dostałem zaproszenie na profesjonalną sesję zdjęciową to skorzystałem z okazji, zeszło niecałe 1,5h, ale foty będą w mega jakości A co się spompowałem przy tych pozowaniach z ciężarami

Dalej poleciałem na trening, trochę muł przeszedł i ćwiczyło się spoko No ale dalej problem z apetytem, jeden posiłek na dziś totalnie odpuszczam, bo nie będę wpychał w siebie na siłe

Cardio:

brak

Trening: PULL

1. Ściąganie V- drążka do klatki
2. Wiosłowanie sztangą nachwyt
3. Wiosłowanie jednorącz hammer
4. Szurgsy ze sztangą smith
5. Ciężkie wznosy hantli w opadzie tułowia
6. Odwrotne rozpiętki na maszynie
7. Rack pull
8. Allachy
9. Wznosy nóg

Siłowo elegancko Nawet rack, do którego podszedłem zachowawczo pyknął 240kg na 7 reps
A nabicie znowu kosmos

Suplementacja:

ALA -dawkowanie 300mg do każdego posiłku z ww w ciągu dnia prócz około treningowych
cynamon po treningu 2-3g
chrom 200mcg pre i post workout
vit d3 8000iu dziennie
żelazo 25mg dziennie
magnez 3x200mg do posiłków
b-complex 1tab wieczorem
omega 3 - 6 kaps dziennie,3 rano,3 wieczór
cynk 30mg dziennie wieczorem
kompleks witaminowy
acard 150mg dziennie
Intra workout: 15g EAA, 10g glutaminy, 7g kreatyny, 2g tauryny

Micha:

1.b-50g ww-120g t-5g przedtreningowy
2.b-60g ww-140g t-0g potreningowy
3.b-50g ww-80g t-0g
4.b-50g ww-80g t-0g
5.b-50g ww-0g t-10g

Miejmy nadzieję, że już jutro będzie lepiej z samopoczuciem i trawieniem, bo wracam do pracy to też nie chcę umierać

Przygotowania na sezon 2019, zapraszam:
https://www.sfd.pl/Dawid_Cnota__ROAD_TO_2019!-t1181749.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2087 Napisanych postów 11750 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 456322
a czym takie słabsze trawienie świeżo po starcie jest spowodowane? procesem odowadniania?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2010 Napisanych postów 2172 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 30778
erwinoos
a czym takie słabsze trawienie świeżo po starcie jest spowodowane? procesem odowadniania?


tak, gdy organizm odwodniony to zaburzona perystaltyka jelit

Przygotowania na sezon 2019, zapraszam:
https://www.sfd.pl/Dawid_Cnota__ROAD_TO_2019!-t1181749.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2010 Napisanych postów 2172 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 30778
22.09.2021 Środa

Wstałem rano o 4, elegancko wleciało cardio, zjadłem, poleciałem na trening, bo dziś miały wpaść nogi, no właśnie miały.. Przyjechałem na tą siłownię i totalna bezmoc, normalnie słaniałem się na nogach, a oczy to mi się same zamykały i zbierało mnie na rzyganie. Zrobiłem przywodziciele i wyprosty i dałem sobie spokój - wiedziałem, że dziś nie ma sensu tego dalej ciagnać. Dlatego też dzisiejszy dzień potraktuję jako nietreningowy a jutro nadrobię. Aczkolwiek, tłumaczę to sobie przemęczeniem i odwodnieniem po zawodach, ale chyba coś mnie złapało, jakiś wirus, bo Marta czuje się podobnie, także dobrze, że do zawodów jeszcze trochę czasu jest, a nie że by mnie miało dopraść w samym bps No nic, robię szamę i do roboty

Cardio:

30min rano na czczo

Suplementacja:

ALA -dawkowanie 300mg do każdego posiłku z ww w ciągu dnia prócz około treningowych
cynamon po treningu 2-3g
chrom 200mcg pre i post workout
vit d3 8000iu dziennie
żelazo 25mg dziennie
magnez 3x200mg do posiłków
b-complex 1tab wieczorem
omega 3 - 6 kaps dziennie,3 rano,3 wieczór
cynk 30mg dziennie wieczorem
kompleks witaminowy
acard 150mg dziennie

Micha:

1.b-50g ww-60g t-5g
2.b-50g ww-60g t-0g
3.b-50g ww-60g t-0g
4.b-50g ww-60g t-0g
5.b-50g ww-60g t-0g
6.b-50g ww-0g t-10g

Przygotowania na sezon 2019, zapraszam:
https://www.sfd.pl/Dawid_Cnota__ROAD_TO_2019!-t1181749.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11399 Napisanych postów 17646 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 332054
Widziałem to na żywo i No Zieliński a Ty to nawet nie ma czego porównywać, dobre ego ma chłop. Powodzenia w dalszej drodze potencjał niesamowity.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Drobne rady przed pierwszymi zawodami

Wheya