SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Damian Pawlina droga do formy . Mistrzostwa Polski 2016 UNS

temat działu:

Dzienniki Treningowe

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 18893

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 255 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 7193
Witam Wszystkich !!

Nazywam się Damian Pawlina mam 24 lata , przygodę z kulturystyką zacząłem około 5 lat temu. Nigdy wcześniej nie prowadziłem żadnego dziennika ale postanowiłem to zmienić . Mam nadzieje że zmotywuje ludzi do pracy nad sobą , nad swoimi słabościami i do jeszcze cięższej pracy . Ja będę motywacją dla was wy będziecie motywacją dla mnie .

W 2013 roku podjąłem decyzje że przygotuję się do zawodów kulturystycznych pod okiem trenera Krzysztofa Stolarczyka . Były to debiuty w Ostrowi mazowieckiej w 2014 r .
Wrzesień 2013 - Rozpocząłem budowanie masy mięśniowej która trwała aż do końca grudnia . Ważyłem wówczas 115 kg i nie była to czysta masa mięśniowa .
Styczeń 2014 - Rozpoczęcie redukcji wszystko przebiegało bardzo dobrze. Po około 2 miesiącach redukowania już miałem formę startową która jak twierdzili niektórzy była na medal . Byłem mega suchy i pękaty Niestety tydzień przed zawodami które odbyły się 22 Marca coś poszło nie tak i nie trafiłem z formą byłem strasznie płaski i straciłem definicje , ostatecznie nie dostałem się do finału i zająłem ostatnie miejsce Załamałem się i odpuściłem dalsze starty które miały być w Żelistrzewie Lublińcu i Bytowie .


Sierpień 2014 - Podjąłem decyzje że przygotuje się kolejny raz do zawodów tym razem na własną rękę . Plan był bardzo konkretny docelowa forma miała być zrobiona na Mistrzostwa Polski w 2015 r . Od września do grudnia trwała budowa masy mięśniowej która przebiegała bardzo dobrze i po mimo 120 kg nie byłem aż tak mocno zalany .
Styczeń 2015 - Rozpoczęcie redukcji przebiegała ona powoli , wszystko kontrolowałem i wszystko było dopięte na ostatni guzik .

Zdecydowałem się że wezmę udział w zawodach Żelistrzewie które odbyły się 8 marca . Nie miałem tam gotowej formy , było to tak zwane ''przetarcie'' ale wynik zawodów bardzo mnie zmotywował bo w kategorii 90 + udało się wywalczyć 4 miejsce . Powrót z Żelistrzewa i dalej szlifowanie formy która z dnia na dzień zaczęła się bardzo poprawiać , od razu powiedziałem sobie Śląsk . I tak też się stało pojechałem do Częstochowy 12 kwietnia gdzie wywalczyłem 3 miejsce w kategorii do 100 kg przegrywając z Dominikiem Hałasem a także Łukaszem Dojką .

MP 2015 Powrót z Częstochowy z brązowym medalem dał mi więcej wiary w siebie i swoje możliwości . Został tydzień do MP dieta i trening była dopięta na 100 % forma jeszcze bardziej się polepszyła . 18 kwietnia w Kielcach udało mi się zdobyć brązowy medal na mistrzostwach Polski w kategorii do 100 kg , Ustępując tylko Wojtkowi Pieczabie który zdobył złoty medal a także Dominikowi Hałasowi który zdobył srebrny medal . 3 miejsce na MP to dla mnie spełnienie marzeń :)

Teraz mam wyznaczony Kolejny cel są to MP w 2016 r . W tym dzienniku mam zamiar opisywać krok po kroku co będę robił Jak wygląda moja aktualna dieta , plan treningowy a także suplementacja . Miałem okres roztrenowania po zawodach lecz teraz chce już zacząć powoli kształtować formę na 2016 rok :)

Zachęcam wszystkich do śledzenia mojego dziennika :) a teraz Kilka zdjęć :

Rób swoje i nie patrz się na innych

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 255 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 7193
.













Rób swoje i nie patrz się na innych

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 255 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 7193
.













Rób swoje i nie patrz się na innych

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 255 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 7193
.










Rób swoje i nie patrz się na innych

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 255 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 7193
Na razie to wszystko wieczorem napiszę coś bardziej aktualnego , pozdrawiam ! :)

Rób swoje i nie patrz się na innych

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 3229 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 17142
Uda konkret rzadkosc by nawet lezki byly poprazkowane to juz gen ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 561 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3483
Dosłownie cały w pregach! Bede tez zagladał;)!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 255 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 7193
Jeszcze kilka zdjęć w okresie przygotowawczym : )













Rób swoje i nie patrz się na innych

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 1624 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 16536
aleee nogiii !!! jest forma ! będę zaglądać do Ciebie i życze powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 9580 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 34564
Hej !
Ale niespodzianke mi zrobiles zakładając u nas swoj DT;)
Kolejny bardzo mocny zawodnik - wzor do nasladowania. Z pewnoscia zmotywujesz nie jedna osoba. Mam nadzieje ze sama będę mogla znaleźć tu jakieś nowosci np treningowe.

Forma na MP jak dla mnie zyciowa.

Bede zagladac- powodzenia!;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 255 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 7193
Dzięki Doris za miłe słowa i zapraszam :D


Ok napiszę teraz troche aktualności od zawodów minął już miesiac jestem teraz na troche lżejszych treningach i dieta jest bardzo urozmaicona .


Wzrost - 178 cm
Waga - 111 kg
obwód bicepsa - 46,5 cm
obwód uda - 73 cm

Dieta na ten moment to około 4500 kcal

1 ) Jajecznica chleb razowy
2 ) Źródła białek z których najczęsciej korzystam to piersi z kurczaka / indyka / chuda wołowina / chuda ryba / do każdego posiłku 200 g
Źródła węglowodanów z których najczęsciej korzystam to ryż basmati / makaron płenoziarnisty / pieczywo . na tą chwile 80 g WW . Do każdego posiłku 15 ml oleju lnianego i warzywa

Trening :
Poniedziałek - Plecy , Tylni akton barku naramiennego
Wtorek - Nogi (czworogłowe dwugłowe łydki)
Środa - Wolne
Czwartek - Klata Barki
Piątek - Biceps triceps
Sobota - Wolne
Niedziela - wolne

Rób swoje i nie patrz się na innych

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

DZIENNIK TRENINGOWY LICZY SIĘ MEDAL W SOPOCIE.

Następny temat

TESTUJEMY PIGUŁKI UNS- RAZOR7

;