SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Damian_619 - Road to 2020

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 209399

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 642 Napisanych postów 2503 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 366337
Poniedziałek-02.10 Masa Tydzień 5

Jak to bywa w poniedziałek lekki brak chęci w pracy, w dodatku lekko nie wyspany. Po pracy szybki omlecik,poszła kawka+porcja Napalmu której szczerze nie poczułem, no chyba że lekkie mrowienie od BA.
Trening dobry jedynie męczą warunki bo wszystko praktycznie jest zakurzone ale jakoś trzeba wytrwać do niedzieli
Dzisiaj był test nowych hantli i jak dla mnie bajka Wreszcie po 7 latach treningów nie musze składać hantli
Chociaż i tak w większości ćwiczen robię cięzarem +25kg więc lipa

Wrzucam jeszcze fotkę z Piotrkiem Głuchowskim,ogromny facet i w dodatku mega sympatyczny




A i jeszcze z osób które widziałem na targach no największe wrażenie chyba robił Adam Suker,no mega progres zrobił. Barki miał zawsze mega a teraz nieźle poprawił także łapy

Co do planów masowych to lecimy jeszcze 2 tygodnie tym planem a później lekka zmiana treningowa i zmiana środków


DIETA

1. Omlet marchewkowy z dodatkiem mąki kokosowej z polewą (twaróg,śmietana)

2. Kasza Jęczmienna,Kurczak + Wafle ryzowe żeby WW się zgadzało

3. Omlet gruszkowy + Kurczak,Kasza Jęczmienna

TRENING

4. Kaszka kukurydziana,Kasza Manna,Kleik ryzowy, WPC,Banan,Wafle ryzowe,Płatki kukurydziane,Granexy,Muszelki

5. Tutaj nie wiem ale pewnie jakis omlet




TRENING

Barki + triceps

1. Wyciskanie na smithcie zaa karku 8x8
2. Podciaganie sztangi do brody 4x10
3a. Unoszenie hantli bokiem siedzac 3x12
3b. Face pull z wyc. Dolnego siedzac 3x12
4. Francuz sztanga siedząc 8x8

W wyciskaniu niestety brak progresu ale wszystkie serie szły juz dosyć ciężko więc barki nie mają wyjscia muszą rosnać
W podciąganiu do brody w ostatnich dwóch seriach użyłem dodatkowo gumy oporowej i nawet spoko poszło
W unoszeniu na boki w ostatniej serii dropik jako że hantle są i nie trzeba ich skręcać
Za to w Face Pull'u na wyciągu dolnym zrobiłem tylko dwie serie bo w trzeciej mi pękła linka i się lekko wkurvilem i zamiast tego zrobiłem dodatkowo trzy serie unoszenia w opadzie tułowia.
Francuz jechałem z 40kg więc ciężar już dosyć spory jak na moje małe łapy



Cardio-15min



SUPLEMENTACJA

Whey Protein Concenrate -według braków w diecie
Vitaminall-2 kaps (1 z rana a 2 na noc)
Selen,Jód-do śniadania
Napalm-saszetka przed treningiem
BCAA-porcja do treningu




Zmieniony przez - Damian_619 w dniu 2017-10-02 19:33:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 642 Napisanych postów 2503 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 366337
Sroda-04.10 Masa Tydzień 5

Dobra wczoraj poszły plecy,martwy-160kg w 6 seriach,później ściąganie i na końcu wiosło półsztanga oburącz i moje plecy powiedziały dosyć

Dzisiaj zrobiłem sobie klatkę+bicek,trening spoko. Ogólnie ta masa po raz kolejny przechodzi całkiem spoko,nie chodze jakoś mega przejedzony,miche trzymam w 100% to i nie zalewa mnie zbytnio a to cieszy

Jutro robię off,w piątek pyknę sobie nóżki a później zaczynam przygotowywać siłkę do sobotniego remontu. W sobotę od samego rana zaczynamy prace na siłowi i myślę,że wieczorem już będę miał siłownie gotową i posprzątaną

A w niedziele zaczynam dzień o 5 i lecimy 300km do Warszawy na trening z chłopakami !!! Zobaczymy co Przemo powie na moją sylwetkę gdy mnie zobaczy na żywo,pewnie pstrykniemy parę zdjęc bo postaram się załatwić porządny aparat (jakiś Nikon od kuzynki mojej dziewczyny)
Mam nadzieję, że te 3h drogi jakoś negatywnie nie wpłyną na trening bo szczerze pierwszy raz będę jechał taką trasę sam (no moze nie sam bo zabieram ze sobą moją dziewczynę)
Ktoś z was robi barki+triceps ? Bo mi akurat wypada taki trening


DIETA

1. Mielony indyk z serem holenderskim light,słonecznikiem i warzywami

2.Makaron,Schab

3. Omlet śmietankowo-jabłkowy

TRENING

4. Kasza manna,Kaszka kukurydziana,Płatki Jęczmienne,WPC,Banan,Granexy,Kuleczki,Wafle ryżowe

5. A tutaj nie wiem na co jeszcze będę miał smaka





TRENING

Klatka+Biceps

1. Sztanga skos 8x8
2. Wyciskanie hantli leżąc na ziemi 5x10
3. Rozpiętki skos 3x12
4.Uginanie ramion z supinacja 8x8

Na skosie poszło 84kg więc +4kg i poszło całkiem,całkiem. Poźniej hantle na ziemi,tutaj wrzuciłem 35kg i wreszcie znalazłem sposób jak sobie je podrzucać żeby nie tracić tylu sił. Po tym ćwiczeniu klatka już strasznie napuchła Rozpiętki siłowo jak zawsze,poszło 17,5kg-20kg-22kg i nawet był lekki zapas.
Bicek to już typowa pompka ale też nie machałem piątkami czy szóstkami


Cardio-15min na orbitreku

Pompka po klatce




SUPLEMENTACJA

Whey Protein Concenrate -według braków w diecie
Vitaminall-2 kaps (1 z rana a 2 na noc)
Selen,Jód-do śniadania
Pre Workout od Bad Ass-porcja przed treningiem

PW od Bad Ass nawet całkiem spoko,przyjemna pompka,fajny focus na treningu bez jakiegoś zjazdu




Zmieniony przez - Damian_619 w dniu 2017-10-04 19:54:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2967 Napisanych postów 15519 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 873342
Damiano jak coś na którym dworcu wysiadasz :>? Bo może uda nam się zgrać tak, że udało by mi się odebrać Cię z dworca jak ruszę z samego rana żebyś nie musiał się tłoczyć po wawce
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2967 Napisanych postów 15519 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 873342
A no i co do treningu ja będę leciał barki z łapami :D więc coś tam się pewnie zgramy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 642 Napisanych postów 2503 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 366337
Ja akurat lecę swoim samochodem. Początkowy plan był jechać pociągiem ale niestety z mojego kochanego Opola jest lipa z połączeniem do Wawy,niby są jakieś remonty na linii a szkoda bo miałem akurat pociąg po 5-tej a w Wawie byłbym po 9.

Więc została mi opcja jechania swoim samochodem. Wbijam się na autostradę i lecę około 3h A koszta nawet mniejsze bo pociągiem wyszło by mi około 140 zł (tutaj nie wiem czy w jedną strone czy w obie) a samochodem około 150 zł.

Więc możemy pyknąć barki+łapy


Zmieniony przez - Damian_619 w dniu 2017-10-04 20:48:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2967 Napisanych postów 15519 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 873342
AAA chyba, że tak no to idealnie w takim wypadku :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 642 Napisanych postów 2503 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 366337
Niedziela-08.10 Masa Tydzień 5

W piątek poszły nogi,w siadach 135kgx8 w 8 seriach i poszło ładnie,reszta treningu też ciężko a dzisiaj nogi czuję strasznie

Sobota,off od siłki. Najpierw pracę na siłowni i jakoś zakończyliśmy mały remont-wymiana okna na otwierane Bo w lato był straszny zaduch. W przyszłym roku trzeba będzie zakupić wiatraka podwieszanego i będzie git


Dzisiaj natomiast miał być wyjazd do Przemka na trening. Niestety mi się lekko pozmieniały plany,Łukaszowi też i wspólnie zdecydowaliśmy że wpadniemy za tydzień

Waga z rana pokazała 86,8kg a w pasie 77,5 cm. Podesłałem fotki Przemkowi i napisał że jest mega dobrze,dorzuciliśmy więc 45g WW




Makro w DT:
B-200g
T-55g
WW-610g

DIETA

1. Mięso z ud kurczaka z kapustą kiszoną i słonecznikiem

2. Kasza Jęczmienna pęczak,Schab


TRENING

3. Kasza Manna/Jaglana,WPC,Płatki Kukurydziane,Muszelki,Rodzynki, Banan,Wafle ryżowe

4-5. Jeszcze nie wiem,pewnie omlet a w drugim posiłku jakaś kasza/ryż lub makaron z schabem



TRENING

Barki + triceps

1. Wyciskanie na smithcie zaa karku 8x8
2. Podciaganie sztangi do brody 4x10
3a. Unoszenie hantli bokiem siedzac 3x12
3b. Face pull z wyc. Dolnego siedzac 3x12
4. Francuz sztanga siedząc 8x8


Trening w miarę okej,jedynie szkoda że w wyciskaniu brak progresu W reszcie ćwiczeń minimalnie na plus.

Cardio-15min



SUPLEMENTACJA

Whey Protein Concenrate -według braków w diecie
Vitaminall-2 kaps (1 z rana a 2 na noc)



Zmieniony przez - Damian_619 w dniu 2017-10-08 19:24:00

Zmieniony przez - Damian_619 w dniu 2017-10-08 19:25:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6277 Napisanych postów 25524 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 572036
ogolnie kiedy planujecie zaczac redu pod wiosenne zawody?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 642 Napisanych postów 2503 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 366337
MARIAN 17
ogolnie kiedy planujecie zaczac redu pod wiosenne zawody?

To pytanie trzeba kierować do szefa Wiem ze jeszcze lece ten tydzień na Antku a pozniej wchodzi Mr.T Parę tygodni masy a pozniej mini cut.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 642 Napisanych postów 2503 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 366337
Poniedziałek-09.10 Masa Tydzień 6

Dobra lecimy 6 tydzień masy,trening z rana. Przed treningiem poleciał mega duży omlet i kawusia. Na treningu była moc,ciężary szły dosyć spore a to cieszy.
Zresztą lecę ostatni tydzień tego cyklu a później zmiana planu więc trzeba dowalić do pieca
Dobija tylko ta pogoda bo już widać że zaczyna się jesień Ale mam teraz 2 zmiany więc i tak cały dzień w pracy więc akurat nie robi różnicy.

WW już jest sporo ale to cieszy bo nie będe już chodził glodny Wczoraj spróbowałem pierwszy raz kaszy jęczmiennej pęczak i nie powiem ale nawet dobra

Jutro wleci klatka+biceps a w srodę prawdopodobnie off ale to się jeszcze zobaczy.


DIETA

1. Omlet jabłkowy


TRENING

2. Kasza manna,Płatki Jęczmienne,WPC,Banan,Wafle ryżowe,rodzynki,Płatki kukurydziane,Muszelki

3.Chyba jakis omlet lub coś innego

4. Kasza Jęczmienna/Jęczmienna Pęczak,Schab

5. Mięso z ud kurczaka/Szynka wieprz+jakieś tłuszcze



TRENING

1. MC 8x8 165kg
2. Podciąganie nachwytem 5xmax (zmieniłem na ściąganie nachwytem)
3.Wiosłowanie jednorącz półsztangą 5x12

W martwym już mega ciężko,w paru seriach zrobiłem tylko 7p ale ogólnie ćwiczenie na +,w ściąganiu też lekko dodałem i plecy już nieźle dostały po dupie
W ostatnim ćwiczeniu zrobiłem techniką Lukiego z tego filmiku:




I powiem jedno-masakra Plecy czułem świetnie,dorzuciłem trochę ciężaru i teraz zdycham po treningu

Cardio-15min





SUPLEMENTACJA

Whey Protein Concenrate -według braków w diecie
Vitaminall-2 kaps (1 z rana a 2 na noc)



Zmieniony przez - Damian_619 w dniu 2017-10-09 12:14:19
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

Następny temat

Justyna Lipicka-Fitness Sylwetkowe 2017

Fruzelina