SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Damian Świtala-Pierwszy sezon w seniorach czas zacząć !!! Road to MP 2017...

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 161868

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5673 Napisanych postów 19896 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 687873
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 256 Napisanych postów 2035 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 347784
Trzymajcie I smacznego

SERNIK WANILIOWY
-Twaróg chudy-200g-150g (zależy jakie makro)
-Jogurt naturalny (180g)
-jajko lub wiecej,zalezy jakie macie makro
-waniliowy budyń w proszku (ja dałem 2 szt)
-słodzik
-można dodać aromat waniliowy
Ja dodałem do środka kakao które wcześniej w rondelku roztopiłem z wodą i słodzikiem. Fajną opcją może być dodanie pokruszonych kawałków gorzkiej czekolady


Białka oddzielamy od żółtek i ubijamy na sztywną pianę. Resztę składników z żółtkami blendujemy w osobnej misce. Lejącą masę łączymy z białkami stopniowo cały czas mieszając. Formę do pieczenia (18-20cm) wykładamy papierem i wlewamy naszą masę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5673 Napisanych postów 19896 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 687873
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 8272 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 165129
zazdroszczę że chce ci sie tak pichcić
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 256 Napisanych postów 2035 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 347784
Akurat pichcić w kuchni lubię A robienie takich smakołyków typu omlety,naleśniki,ciacha pozwala mi zastąpić w jakimś stopniu słodycze Jedząc tak nie podjadam wcale a kiedyś jak leciałem cały dzień ryż+kurczak to zdarzały się odstępstwa od diety co później odbijało sie na sylwetce.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 650 Napisanych postów 9142 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 418971
co osoba to zupełnie inne podejście, ważne, że się sprawdza
ostatnio Wojtek Piela u siebie w dzienniku pisał, że jemu schemat ryż+kura pomaga właśnie nie podjadać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 256 Napisanych postów 2035 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 347784
Każdy ma swoje sposoby Np.dzisiaj u mnie też wpadł 3x makaron+schab wieprzowy/kurak bo zbytnio nie miałem czasu ale za to po treningu za chwilę zjem muffinki czekoladowe z niespodzianką bananową w środku

Wypiskę dam jutro bo zaraz lecę na potańcówkę z moją
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1028 Napisanych postów 2632 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 97673
Niech każdy robi jak chce byle by nie podjadać i się makro zgadzało

Ja preferuje jałówke
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2185 Napisanych postów 61389 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 369309
Jednym to odpowiada, drugim mniej. Ja nie zjem 3.4 takich samych posilkow w ciagu dnia , a jak zjem to z cholerna niechęcią, a jedzenie i plyny to podstawa egzystowania wiec tu chce miec komfort. Chce slodko to robie na slodko , chce slono to jest slono, wazne wlasnie makro.

Czas to bezlitosny sędzia, dobre chwile Ci zostawia tylko na nieostrych zdjęciach
I kim byś nie był,ile byś nie miał nie ma znaczenia, wytropi cie by wręczyć Ci bilet milczenia, masz jedno życie, dobrze go pilnuj synu, wystarczy jeden zły ruch może zabraknąć kilku minut..

http://www.sfd.pl/gienus12__mass_and_strenght_-t1094203.html ..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 256 Napisanych postów 2035 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 347784
Sobota-06.05 Masa tydzień 1

Z rana mega ospały bo jednak wstawanie po 4 rano robi swoję,w pracy nudnawo. Po pracy szybkie zakupy w Biedrze i ogień na siłkę.
Przed treningiem wrzuciłem jeszcze kapsa T5 i nawet fajnie pobudziło. Trening opisze niżej ale był mega cięzki i skurcze w czwórkach brały mnie praktycznie cały czas podczas imprezy ale jakoś dałem radę i pobawliliśmy się do 3
Micha czysta mimo dodatkowego cardio Forma cały czas się utrzymuję,zalewać jakoś mnie mega nie zalewa,miche trzymam,cardio kręce więc jest dobrze

Dzisiaj off i lecę na nockę a jutro atakuję klatkę+triceps


Dieta

1. Jajecznica z szynka wieprzową

2. Makaron,Kurczak smażony na smalcu

3 Makaron,Kurczak smażony na smalcu

TRENING

4. Płatki kukurydziane+WPC, Jabłko, Wafle ryżowe, Shot WPC (został mi ostatni z M.Sląska to wypiłem )

5. Muffinki czekoladowe z niespodzianką bananową w środku


6. Makaron,Kurczak/Mielony indyk


Ogólnie w DNT bazuję bardziej na tłustych mięsach typu-Szynka wieprzowa (5g fatu/100g),Mielony Indyk (7g fatu/100g),Mięso z ud kurczaka (6g fatu/100g),Mielona szynka wieprzowa (7g fatu/100g) czasami wpadnie wątróbka drobiowa (6g fatu/100g)




Trening

CZWÓRKI + BRZUCH

1. SQ RAMPA 12 + 2 serie regresu 50/65/80x12
2. Wyciskanie na suwnicy 12/12/12/15/20 3x12-jednonóż,15,20p-obunóż
3. Front SQ 4x12 70/70/75/80
4a. Wykroki krótkie 4x12
4b. Prostowanie siedząc 4x15

Trening mega,czwórki całe obolałe.
Ale jak widać na wypisce siady skończyłem na śmiesznym ciężarze 80kg. Dlaczego tak mało,bo akurat w planach było 110kgx12.
Zarzuciłem na sztangę 95kg i przy 2 powtórzeniu zaczęły brac mnie skurczę w wewnętrznej części ud. Nie mam pojęcia od czega takie skurczę.
Siadów nie robiłem ponad 4 miesiące więc może od tego.
Lekko wk***iony lekko porozciągałem czwórki,zrobiłem parę przysiadów bez ciężaru i skurczę przeszły ale już nie wchodziłem pod sztangę.
Później suwnica,pierwsze serię robiłem jednonóż ponieważ mam suwnicę samoróbkę i niestety chodzi tak że musiałbym wrzucić cały ciężar z siłki a i tak bym zrobił 20 powtórzeń Więc jednonóż pierwsze trzy serie a później już planowo obunóż.
Fronty-tutaj ciężar mały ale też tej wersji siadów dawno nie robiłem. Ale poszło w miarę gładko.
Seria łączona już typowa pompka i nogi wykończone.

Brzuch-niestety nie zrobiłem,brak czasu bo spieszyłem się na impreze. Ale zrobię innym razem




Suplementacja

Whey Protein Concenrate (FitWhey)-według braków w diecie
Vit&Min-2 kaps
BCAA-20g popijam podczas treningu
Greens&Juice-10g
T5-kaps przed treningiem

W poniedziałek przyjdzie moje zamówienie z SFD,praktycznie przyjdą same witaminki-Kompleks witamin,omega3 oraz jód i selen żeby poprawić pracę tarczycy bo powoli schodzę z T3




Zmieniony przez - Damian_619 w dniu 2017-05-07 16:21:22
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

Następny temat

Justyna Lipicka-Fitness Sylwetkowe 2017