SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Damian Świtala-Pierwszy sezon w seniorach czas zacząć !!! Road to MP 2017...

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 161866

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 650 Napisanych postów 9142 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 418971
też się zastanawiam, czemu tam masz 6 i 9 repów jak masz rampę 12, a tym bardziej, że to początek planu dopiero

Przemek cały czas czujny, uprzedziłeś mnie!


Zmieniony przez - erwinoos w dniu 2017-05-03 19:23:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 256 Napisanych postów 2035 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 347784
Kurde a mi się zawsze wydawało,że rampa polega na tym,że robię tak długo aż nie wykonam ustalonej liczby powtórzeń.
Moja rampa wyglądała tak: 30/40/50/60/70/80/90 i tutaj nie udało mi się zrobić ustalonej liczby powtórzeń. Więc regres to 80kg i 70kg.

Widocznie mój błąd.


Zmieniony przez - Damian_619 w dniu 2017-05-03 19:29:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5673 Napisanych postów 19896 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 687873
Niby tak, ale bez sensu dochodzić do maxów i doprowadzać do upadku już na pierwszych treningach, no i raczej masz nie srobić 1-2 powtórzeń, a nie aż 6 Trochę też moja wina, bo nie sprecyzowałem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 176 Napisanych postów 1646 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 341895
Jeśli mogę to się tylko wtrące do kwestii regresów. Przemo, Damian, erwi... między ostatnią serią główną a regresem skracacie czas odpoczynku?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5673 Napisanych postów 19896 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 687873
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 650 Napisanych postów 9142 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 418971
ja normalnie odpoczywam, gdyby były dropy to wiadomo, ze od razu lecimy dalej, ale tutaj nawet czasami się wydłużają te przerwy, szczególnie w siadach i ciągach jak back pumpsy srogie wjadą
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 256 Napisanych postów 2035 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 347784
Piątek-05.05 Masa tydzień 1

Wczoraj off od siłki,więc tylko 100g WW,ssanie takie,że masakra Ale wleciało parę ciekawych posiłków:
-Kurak z kapustą kiszoną i omlet owsiany z dodatkiem rabarbaru,cukinii i marchwi


-Sernik budyniowy o smaku wanilii z dodatkiem kakao



Dzisiaj z rana praca a później na trening. Poszła klatka i biceps. Trening mega,dużo sił więc fajnie sie trenowało Jutro po pracy na zakupy do Biedry a później trening czwórek a pod wieczór impreza strażacka a później jade z moją na imprezę do klubu więc ,,cardio" wpadnie sporo

A w niedziele off od siłki i zaczynam nocki.

Dieta

1. Jajecznica z kurczakiem smażony na smalcu

2. Makaron,Kurczak smażony na smalcu

3 Omlet bananowy z polewą (jogurt naturalny,WPC,banan) + Kurak z kapusta kiszoną


TRENING

4. Płatki kukurydziane+WPC, Ananas+Jabłko, Wafle ryżowe z kurczakiem

5. Naleśniki z nadzieniem (jabłko starte na tarce,WPC)

6. Makaron,Kurczak + Kulki Jaglane


Jak widać dieta dosyć urozmaicona,często nie potrafię sie zdecydować czy chce zjeść na słodko czy na słono i zazwyczaj wpadają posiłki mieszane


Trening

KLATA LEKKO + BICEPS

1. Chest dips 12/12/12/15/20
2a. Wyciskanie gilotynowe 5x15
2b. Rozpiętki skos + 5x20

3. Uginanie sztangą stojac RAMPA 12 + 2 serie regresu 5/7/9/11/13/15kgx12 + regres 13kg/12kg
4. Uginanie hantlami młotkowo stojac 12/12/15/20
5. Uginanie hantlą jednorącz na modlitewniku 4x12

Klatka bardziej na pompkę niż na siłę,w dipsach w 12-nastkach dołozyłem +10kg a kończyłem z ciężarem własnego ciała.
Uginanie sztangi też w miarę lekko,według zaleceń Przemka skończyłem rampę wtedy gdy już było dosyć ciężko,może bym zrobił 12 powtórzen z 17kg lub 19kg ale ten ciężar zaatakuje na nastepnym treningu. Młoty i modlitewnik już mnie całkowicie spompowały.


Suplementacja

Whey Protein Concenrate (FitWhey)-według braków w diecie
Vit&Min-2 kaps
BCAA-20g popijam podczas treningu
Greens&Juice-10g


Zmieniony przez - Damian_619 w dniu 2017-05-05 22:05:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 650 Napisanych postów 9142 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 418971
Damian, bez żadnego hejtu czy czegokolwiek, bo przecież ciężar to tylko narzędzie, ale Ty serio robisz uginanie SZTANGĄ z obciążeniem 15kg?
widzę dwie opcje, albo to były hantle, albo liczysz obciążenie bez wagi gryfu, a robisz 20tką olimpijską
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 256 Napisanych postów 2035 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 347784
erwinoos
Damian, bez żadnego hejtu czy czegokolwiek, bo przecież ciężar to tylko narzędzie, ale Ty serio robisz uginanie SZTANGĄ z obciążeniem 15kg?
widzę dwie opcje, albo to były hantle, albo liczysz obciążenie bez wagi gryfu, a robisz 20tką olimpijską


Sztangi nie liczę ale nie robię olimpijską. Może jest tam ciut więcej bo to ciężary samoróbki

A domysliłem się, że ktoś napisze że mały ciężar ale niestety biceps mam mega słaby

Ale postaram się w kolejnym treningu wrzucić trochę wiecej kg na sztangę.


Zmieniony przez - Damian_619 w dniu 2017-05-05 22:15:07
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 650 Napisanych postów 9142 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 418971
no właśnie coś mi się nie zgadzało z tymi ciężarami i sie domyśliłem, że pewnie gryfu nie liczysz
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

Następny temat

Justyna Lipicka-Fitness Sylwetkowe 2017