SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

D-Fine8 ktoś zna ?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 5632

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51556 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Znalazłam ostatnio przy okazji przeglądania różnych stron, świetny produkt, który wszyscy uwielbiają... w Australii.
Podobno jest świetny w redukcji tkanki tłuszczowej. Szczerze mówiąc jestem początkująca i chciałabym prosić kogoś o opinie i czy w Polsce jest dostępny podobny produkt?
Linki poniżej:

http://www.australiansportsnutrition.com.au/shop/products/2238.php

http://www.nutritionwarehouse.com.au/d-fine8-by-musclewerks-pr-1306.html

Dodatkowo dodaję fotę laski, która tego używa i bardzo poleca. Wiadomo oczywiście, że wszystko w połączeniu z odpowiednią dietą i treningiem. Jednak jestem bardzo ciekawa czy jest odpowiednik w Polsce.
Z góry przepraszam za niewiedzę. Tak jak mówię - jestem nowa w temacie. Chcę schudnąć ok. 5kg i moim głównym celem jest 'wysuszyć się' tak jak na zdjęciu.
Będę wdzięczna za pomoc!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 3035 Napisanych postów 51765 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 349847
ale najpierw te mięśnie trzeba mieć, by być umięśnioną ty ich nie masz. To nie forum przedszkolaka, a sportowe, więc zachowuj się jak osoba dorosła, rób to o co się Ciebie prosi, a będziesz dostawać rady.

TRENER PERSONALNY/(PSYCHO)DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert