SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DZIENNIK TRENINGOWY ODCHUDZANIE FORMA po męsku SIŁA SYMETRIA

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 11468

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 122 Wiek 15 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2889
Zaczynam

Spróbuje poprowadzić dziennik treningowy głównie dla utrzymania harmonogramu i porządku w ćwiczeniu.
01.06 pierwszy trening po przerwie
02.06
04.06
05.06 cały tydzień fbw na początek

cel: stworzenie estetycznej umięśnionej sylwetki z zachowaniem symetrii

na 2 tydzień ćwiczeń przygotuje rozpiske tren siłowego i cardio oraz napisze pare słów o diecie

trenować będę z kolegą który ma podobne cele i bardzo mnie to cieszy

jeszcze bardziej cieszy mnie widok miasta nocą i samopoczucie następnego dnia po dniu treningowym

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 720 Napisanych postów 9081 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 99140
Fajnie, ale może cos o sobie napisz? Dlaczego ten dział?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 4384 Napisanych postów 66016 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 693420
Poczytaj założenia działu i zastanów się, czy odpowiadają one Tobie.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 122 Wiek 15 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2889
WItam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 122 Wiek 15 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2889
Wczoraj trening rozpoczęty o 22 30 wyjście z siłowni o 24.całkiem sporo ludzi koło 15 chłopa i 5 kobiet.Bardzo fajna atmosfera do ćwiczeń i dość wyczerpujący trening.Kolega ze względu na to że zaczął wcześniej dzieli, ja dalej FBW po 2 ćwiczenia.U mnie konieczny jest ujemny bilans kaloryczny i ciężkie ćwiczenia aby osiągnąć cel.Mało węgli i tłuszczy to podstawa bo reaguje na nie tyjąc.Do 2 30 nie mogłem zasnąć i po tych 2 dniach czuje się zmęczony. Myśle o wrzucaniu zdjęć jedzenia,treningu i treningów plenerowych które dorzuce.Rozpiske treningową wrzuce już po podzieleniu treningu.Jakąś tam mase zdążyłem zbudować w końcu na siłowni byłem 1 raz 15 lat temu.Sam się dziwię jaki wspaniały postęp ludzie robią w 1,5 -3 lat.A ja po 15 dalej wyglądam hmmm jabky to rzecz niezbyt atrakcyjnie:) W kręgu moich zainteresowań jest odwiedzanie muscularów,rx,flexa i indywidualnych informacacji o zawodnikach ifbb i nie tylko.Tutaj na forum podglądam Kasie CH ,Przemka,Kołodziejczyka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 122 Wiek 15 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2889
Andrzeja,Hekade,Grybosia Wiktora,Pawła bez koksu,Mariana 17 i kilka innych person.Fajnie jest widzieć jakie ludzie robią postępy i jak dużą mają pasję do sportu i diety. Najbardziej inspirującą sylwetką jest dla mnie Mike o Hearn. Zaś jeśli chodzi o trening i założenia odchudzania najlepiej reaguje na ilość powtórzeń około 15. W zeszłym roku ćwiczyłem 5,10 ,15 powt co trening i też się dobrze sprawdzało(Y3T - polecam).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 122 Wiek 15 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2889
Stosując trening shortcut to shreded dr Stoppaniego (przyśpieszenia cardio między seriami) chudłem zbyt szybko. Zaplanuję jakiś rozsądny trening łączący te dwie formuły. U użytkownika solaros który osiągnał cel zauważyłem brak jedzenia przez 16 godz i 8 godz przeznaczone na posiłki spodobał mi się ten pomysł.Postaram się go wprowadzić w życie.Jeżeli Wojtek chciałbyś coś wiedzieć zapytaj jak tylko będę mógł odpowiem choć nie ukrywam że od zawsze mam mieszane uczucia do mediów społecznościowych i sam będę starał się prowadzić dziennik kulturalnie i z klasą . Jak pisałem robię to głównie dla siebie aby uporządkować trening.Chciałbym również co jakiś czas napisać o rzeczach dla mnie ważnych bądź podzielić się co u mnie.Jeżeli nie macie ochoty na te wypociny a mój dziennik okaże się porażką nieciekawą dla nikogo skasujcie to i po problemie pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2579 Napisanych postów 29964 Wiek 39 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 200182
Napisz może jak wygląda dieta.
Godziny posiłków i kompozycja posiłków.
Kiedy trenujesz i jak to wygląda w skali tygodnia.

Bo na razie to wszystko bardzo chaotyczne.

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 122 Wiek 15 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2889
1 Odżywka białkowa z łyżką kawy czasami z płatkami owsianymi/zbożowymi,pomarańczą,mandarynką albo z jakimś zdrowym owocem
1a jajecznica 2c+2b 2kromki pieczywa pełnoziarnistego+owoc 2 Kura 150g zielenina (szpinak,fasola,brokuły) pomidor cebula+mało ryżu
2a Wołowina,Ryba j.w.+mało kaszy grycz/jag 3 posiłek to zwykle kolejna porcja 2 lub 2a
4 sałatka z tuńczykiem
4a Rolmlecz a to alternatywa
suplementacja:
odżywka białkowa(rano i po treningu czasami miedzy posiłkami)
spalacz tłuszczu( rano po śniadaniu i po 3 posiłku )

temat waga kuchenna: brak
temat wyliczanie poprzez kalkulator żywieniowy : brak
potrzebuje około 3000 kalorii do utrzymania
około 2200 aby zrzucać
weryfikacja postępów poprzez wagę i lustro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 122 Wiek 15 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2889
Nie wykluczam korzystania z kalkulatora żywieniowego jeśli nie zobaczę spadków min 0,5kg na tydzień

cynamon,kawa,omega3 nawet znalazłem olej z wiesiołka:) to co aktualnie mam i sobię cenię jako dodatek poprawiający przemianę,spalanie,zdrowie + czosnek,cebula,ostre przyprawy

Trening:
1tydzień FBW po 2,3 serie koło godziny pn,wt czw,pt
od 2 tygodnia wrzucam Y3t albo plan Stoppaniego shreded tak aby mieć piękną gotową rozpiskę na najbliższe 9 tyg albo dzielę:
PN PLECY+bic WT BARKI SR bieganie,pompki,podciągnięcia,brzuszki
CZW KLATA+TRI PT NOGI
SB,NDZ wedle uznania basen,cardio albo cheat meal co 14 dni

Jeżeli taki układ treningu późnym wieczorem się utrzyma zamierzam jeść miedzy 12 a 20
życie zweryfikuje jak mi to idzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 104 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8416
Trochę zlepione te posty, popatrz na inne dzienniki i mogłbyś troszkę to podrasować : ) Powodzenia będę zerkał.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kilka pytań na temat CN, UD 2.0, CBL...

Następny temat

przejscie z redukcji na mase???

FAME