SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT kasiaa1996 liczę na porady

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1745

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 22 lat Na forum 24 dni Przeczytanych tematów 3339
Witam :)
Od niedawno czytam posty i forum i postanawiam napisać dziennik aby sie bardziej zmobilizować do czegoś i osiągnąć cel który sobie postawiłam jakiś czas temu. :)

Mój cel - wyszczuplić i ujedrnic cialo (głównie wyszczuplić nogi)



Moje dane :)

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: kasiaa1996
WIEK:22
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: rok

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA:68
WZROST:175
pomiary
OBWÓD RAMIENIA: 31
OBWÓD ŁYDKI: 38
OBWÓD UDA: 60
OBWÓD BIODER: 93
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 77
OBWÓD TALI- 71
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:85

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?

Redukcja tkanki tłuszczowej,Ujedrienie ciala, ogólne wyszczuplenie ciała
****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE:brak
PRZEBYTE KONTUZJE: kiedyś po zbyt intensywnych i czestych treningach biegowych kontuzja kolana
WADY POSTAWY:brak
ALERGIE:brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? Tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE?Nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA?Nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: wit C, omega 3, Zn, liść oliwny, kapsulki z Czarnuszki
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO)
Często stosowałam diety z własnymi wyliczeniami kcal z róznymi efektami,


****DIETA*************************************************

JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl? 
I posiłek
zazwyczaj jakim omlet 2jajka+50gboczkek ewentualnie jajka+ok 50g parówka z kuczaka+35g ser lub na słodko 2 jajka+20gmąka kokosowa+ 150g skyr naturalny/serek wiejski + olej kokosowy do smazenia
II posiłek
ostatnio zazwyczaj
50g platków owsianych+słodzik+łyzeczka kakao+100g twarogu chudego/20-30g białka+ 30-50gpłatki słodkie typu Lion lub Cookiem cips
Posiłek III i IV
wyglądają tak samo a są to zazwyczaj 50g ryży/50g makaronu razowego+100g pierśi +warzywa na patelnie ewentualnie swieże warzywa
V posiłek
w zależności od ilości kcal ale zazwyczaj bułka graham (lub bez niej)+ twaróg chudy/skyr/serek wiejski +masło orzechowe

Teraz planuje stosowac kalorykę 1600kcal B 128g T 41g W 180g
co sadzicie o takiej kaloryce? nie bedzie zbyt niska?

CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?
waga sie utrzymuje czasem w góre


****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK/
Tak uczęszczam do siłowni profesjonalnej

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach

I dzień:
Wyciskanie żołnierskie 4x10 20kg
Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4x8obciązenie 10 kg+sztanga
Ściąganie drążka do klatki piersiowej 4x10-15 35kg
Wiosłowanie hantlem 4x10 9kg
Uginanie ramion ze sztangą 4x10 20kg
Francuz do czoła 4x10 15 kg
II dzień:
Wyciskanie hantli siedząc 3x10-12 8kg
Wiosłowanie sztangą podchwytem 3x10 40 kg
Wyciskanie hantli skos dodatni 3x10-12 8kg
Ściąganie do klatki piersiowej 3x15 35kg
Unoszenie hantli bokiem 3x10-14 3-4kg
Uginanie hantli siedząc 3x10-12 8kg
Prostowanie ramion na wyciągu 3x10-12 30kg
III dzien:
przysiad z ketllem na stepach 4x15 25kg
wypychanie nog na maszynie 4x12-15 80kg
przysiad klasyczny 4x10 30kg
, przysiad bułgarski 4x10 8kg
hip trusty 4x10 70kg
odwodzenie nog na maszynie 3x15 45kg
, wypychanie nog na suwnicy shmita kleczac w podprze 3x8-10 10kg
+ dołaczam maszyna na brzuch i brzuski na lawce skośnej lub allachy do każdego treningu
po kazdym treningu 15-25 min na rowerku lub stepperku

co do planu czy macie jakieś propozycje do zmian? gdyż tez plan stosuję już dość długo i chyba pora już zmienić
Licze na Wasze porady odnośnie treningu i diety :)




Zmieniony przez - kasiaa1996 w dniu 2018-12-25 12:11:42

Zmieniony przez - kasiaa1996 w dniu 2018-12-25 12:13:07

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1580 Napisanych postów 3784 Wiek 34 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 312374
Witaj w dziale
1600 to może byc trochę mało, warto ścinać kcal stopniowo obserwując jak organizm reaguje.
Odpowiada Ci podział góra/góra/dół? Próbowałaś już FBW?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 22 lat Na forum 24 dni Przeczytanych tematów 3339
uciełam niedawno do 1600, miałam ok 1800 ale waga nie spadala, FBW robilam wcześniej, szczerze mówiąc wolę podział góra/góra/dół



Zmieniony przez - kasiaa1996 w dniu 2018-12-26 13:10:25

Zmieniony przez - kasiaa1996 w dniu 2018-12-26 13:10:58
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2257 Napisanych postów 6631 Wiek 48 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 521872
1600 to jest za mało (jesteś wysoka i młoda, metabolizm powinien hulać) - 1800 to nawet było mało. Minimum 60g tłuszczu powinno w diecie kobiety być - u Ciebie nie ma. Dodatkowo jakoś dziwnie kombinujesz - twaróg chudy plus masło orzechowe? Normalny twaróg daj i po co to masło orzechowe?? Parówki? Słodkie płatki?? I do tego słodzik?
Tak zupełnie szczerze napiszę - dieta 1800 na zdrowym jedzeniu, 3 uczciwe treningi w tygodniu i nie ma bata, żebyś nie chudła.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3023 Napisanych postów 27711 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 627352
Też obstawiam że dla młodej wysokiej i aktywnej osoby 1800 było za mało i jeśli taka kaloryczność byłą dłuższy czas to dlatego właśnie nie spadało.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 22 lat Na forum 24 dni Przeczytanych tematów 3339
a takie mkro byłoby ok?60g tłuszczu (540kcal) 130g białka (520) i węglowodany 185g (740g)?
a co do treningu lepszy jest podział na partie czy FBW?


Zmieniony przez - kasiaa1996 w dniu 2018-12-27 16:38:29
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Moderator
Ekspert
Szacuny 1179 Napisanych postów 9193 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 573993
kasiaa1996
a takie mkro byłoby ok?60g tłuszczu (540kcal) 130g białka (520) i węglowodany 185g (740g)?
a co do treningu lepszy jest podział na partie czy FBW?



Zmieniony przez - kasiaa1996 w dniu 2018-12-27 16:38:29


Może być taki rozkład na początek. Można nawet ciut mniej tego białka dać a dorzucić węgli.

Co do treningu to moim zdaniem kwestia preferencji. Pytanie czy to, że masz dwa razy w tygodniu górę a raz dół spowodowane jest konkretnym celem? Przydałyby się zdjęcia :) Można zrobić zawsze góra/dół/FBW.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3023 Napisanych postów 27711 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 627352
A można też e w jednym tygodniu mieć dwa razy dół i raz górę a w drugiem odwrotnie - dwa razy górę i raz dół. Też jest to jakaś opcja
1

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Tetiszeri Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 732 Napisanych postów 3339 Wiek 42 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 36100
Paatik
1600 to jest za mało (jesteś wysoka i młoda, metabolizm powinien hulać) - 1800 to nawet było mało. Minimum 60g tłuszczu powinno w diecie kobiety być - u Ciebie nie ma. Dodatkowo jakoś dziwnie kombinujesz - twaróg chudy plus masło orzechowe? Normalny twaróg daj i po co to masło orzechowe?? Parówki? Słodkie płatki?? I do tego słodzik?
Tak zupełnie szczerze napiszę - dieta 1800 na zdrowym jedzeniu, 3 uczciwe treningi w tygodniu i nie ma bata, żebyś nie chudła.



Paatik, zapewne kolezanka dosyc dlugo na malych kaloriach jechala. Czasem kobitkom wydaje sie, ze 1800 to mega duzo a wystarczy trening docisnac i glod sie pojawia natychmiast. Co do kombinacji jak tluszczu ma sie malo w planie, to wtedy chudy ser i maslo orzechowe sie bilansuja. Czasem ma sie smaka na dziwne rzeczy. Nie powinno to byc podstawa diety . O slodkich platkach to nie ma co mowic nawet. Jezeli jest ochota na slodkie owoce zrobia robote. Nie trzeba sie ich bac.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 22 lat Na forum 24 dni Przeczytanych tematów 3339
rozumiem w takim razee wejde na kalorykę 1800, co do zdjęc to postaram się dodac jak najszybciej, trening w wykonuję zazwyczaj 3-4razy w tyg jesli 4 to robie dwa dni nogi dwa dni górę, a jesli 3 to z reguly dwa dni góre raz dół
czemu az tak Was dziwi połaczenie masła orzechowego i twarogu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2257 Napisanych postów 6631 Wiek 48 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 521872
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wesołych Świąt

;