SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT ciotkarutkowska

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 4090

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 104 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1413
Cześć, dzień dobry!

Szukając porady dotyczącej mojej diety na powrót - znalazłam forum SFD boż, gdzie ja żyłam te 5 lat w niewiedzy?! Ok, pora wyjść z piwnicy! Mega mi się podoba możliwość prowadzenia dziennika więc - zaczynam! :) Za komentarze będę wdzięczna.

Mam genetycznie taki typ budowy: predyspozycja do ulaństwa. Wszystko co złe, cały fat idzie w okolice brzucha i ud. Łatwo rozbudowuje uda. Szerokie biodra i dość mała klatka piersiowa - kwestia względna, podobno po ciąży się to zmieni, na co liczę :D aktualnie redukcja pełną gębą, pełną bo startuje z 2000 kcal (kalkulatory pokazywały ok. 2 490 kcal zapotrzebowanie :) testuje, najwyżej będę zmieniać. rozkład makro to BTW 30/30/40.

Dziś wpadło cardio. Rzuciłam się na ciężary, i od soboty, od ponownego otwarcia wpadło 6 treningów.

Dzisiejsza miska:
Ś: Omlet szarlotka / 50 g owsianych, jajko, 200 g jabłka, 30 g WPC, 30 g masła orzechowego
O: Indyk 150 g, 50 g kaszy gryczanej, 200 g brokuła, 10 g oleju kokosowego
Potreningowy: 50 g kaszy manny, 30 g wpc, 50 g banana
K: 150 g indyk, 50 g kaszy gryczanej, 200 g surówki, 10 g oleju kokosowego.

Jutro do pracy rowerkiem. W dwie strony mam 16 km, mam nadzieję, że trening też wpadnie.

Wstawiam zdjęcie formy z której byłam najbardziej zadowolona. Chociaż - takie wnioski dopiero teraz, po czasie jak na to patrzę. Wiadomo, lordoza. Ale jaranko max. Miłego!





1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5054 Napisanych postów 33067 Wiek 41 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 660126
To trzymam kciuki za realizację celu treningowego.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6049 Napisanych postów 14085 Wiek 50 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 573919
cześć.
Wstawiłaś zdjęcie z poprzedniej formy - rozumiem motywację zeby do niej dążyć:)
A jak jest obecnie? Co spowodowało, ze forma była ale się zmyła?:)
Drążę nie dla drążenia, ale raczej żebyś miała chwilę refleksji co się zdarzyło po drodze i czego nie warto powtarzać...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 104 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1413
Paatik
cześć.
Wstawiłaś zdjęcie z poprzedniej formy - rozumiem motywację zeby do niej dążyć:)
A jak jest obecnie? Co spowodowało, ze forma była ale się zmyła?:)
Drążę nie dla drążenia, ale raczej żebyś miała chwilę refleksji co się zdarzyło po drodze i czego nie warto powtarzać...


Obecnie trochę podlało, na plusie od tej formy całe 7 kg. Co się zmieniło? tryb życia. <wcześniej typowy etacik w agencji PR> 2 lata temu zaczełam pracę w branży eventowej - zarwane nocki, alkohol, brak diety. Nie ukrywam też że forma ze zdjęcia to wynik niskokalorycznej diety, wysokiego stresu. Samotny czas pandemii mi uświadomił, że nie mogę z siebie tak łatwo zrezygnować, że to jest mój czas :) i że lubię ten sport! :)
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6049 Napisanych postów 14085 Wiek 50 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 573919
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Moderator
Ekspert
Szacuny 1867 Napisanych postów 10908 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 583456
No jest do czego dążyć :)

Założenia bardzo fajne. Dieta wygląda spoko. Wrzuć nam proszę ankietę działu (jest w podwieszonych tematach) to będzie pełny pogląd rzeczy.

W czasach FB fora mniej popularne ale tutaj myślę są super możliwości wymiany wiedzą w usystematyzowany sposób.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 14401 Napisanych postów 124548 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1419595
Jedziesz

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 104 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1413
O jak mi się dziś nie chciało! Ale weszło!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 104 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1413
Oho, jak się kliknie enter to wskakuje nowy post :D myslalam że działa jak spacja :D

Lecimy z dzisiejszym treningiem
Ciężary jeszcze nie te co przed pandemią, ale jestem mega zadowolona że w hip thrustach weszła ta stówa!

PRZYSIAD 5X5 20x20/ 40/50/60/65
WYCISKANIE LEŻĄC 5X5 20/22.5/25/27.5/20
WIOSŁO 5X5 20/30/35/35/40
WZNOSY BOKIEM 3X20 2/3/4
HIP THRUST 3X8 12x 40/ 8x 60 / 8x 80 / 8x100
ALLAHY 3X8
ŁYDKI 3X8
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 104 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1413
Szamka dzisiejsza:

śniadanie: omlet szarlotka (chyba tutaj niezmiennie, uwielbiam) - 50 g owsianych, 30 g wpc, jabłko 200 g, 10 g oleju koko, 30 g masła orzechowego
obiad: 150 g indyka, 10 olej koko, ryż paraboiled 50 g, 225 g brokuła
trening
potreningowo: sztos! nie wiem czy jestem wygłodzona czy to pycha :) 50 g manny, 30 g wpc
kolacja: 150 g indyk, 50 g ryż paraboliczny, 10 g koko, 200 g brokuła
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 104 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1413
ach, najważniejsze :) leń był bo we wtorki i środy jeżdzę do biura - 16 km łącznie w dwie strony na rowerze. Tak dziala na mnie chyba nadmierne dotlenienie

i po treningu weszło 30 min orbitreka, jakiś taki dobry dzień
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcja powrót na siłownie

nutlove nowy