SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1745736

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3727 Napisanych postów 11722 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231915
12.12.18

Mała zamiana kolejności treningów tak, żeby po nogach, które zrobię w piątek był chociaż 1 dzień odstępu do treningu kolarskiego. Dlatego dzisiaj poszły plecy.

Trening
Plecy + brzuch:

1. Ściąganie drążka podchwytem do klatki - 15x55kg; 15x55kg; 15x55kg; 15x55kg
2. Wiosłowanie jednorącz na hammerze chwytem neutralnym - 15x45kg; 12x50kg; 10x115kg 8x117,5kg; 8x120kg
3. Podciąganie na drążku nachwytem - 15x, 12x, 10x +5kg, 8x +5kg, 8x +5kg
4. Wiosłowanie podchwytem na hammerze - 15x70kg; 15x70kg; 15x70kg
5. Przyciąganie szeroko nachwytem do brzucha na wyciągu poziomym - 15x50kg; 12x80kg; 12x80kg; 12x80kg
6. Przenoszenie na wyciągu z linkami - 15x85kg; 15x85kg; 15x80kg; 15x80kg

7. Allachy - 5x MAX
8. Spięcia na ławce - 5x MAX.




Przy wiośle jednorącz znów dołożone 5kg i na kolejnym treningów znów coś będę chciał .
Przy podciąganiu dowieszone jeszcze 2,5kg.
Poza tym wszystko w normie


Dieta - HC + CHEAT:
TRENING
1. Omlet z polewą z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate i bananem.
2. Indyk z ryżem, olejem lnianym i warzywami.
3. Indyk z ryżem, olejem lnianym i warzywami.
4. Szejk lodowy z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate ze śmietanką kokosową i kostką czekolady.
5. Szejk lodowy z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate z masłem orzechowym.
6. Wigilia firmowa.


Więc generalnie zbieram się na Wigilię, więc coś tam smakowego może wjedzie.


Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem siłowym
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie
FitWhey Peanut Butter - wg braków w diecie

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

5

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3727 Napisanych postów 11722 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231915
14.12.18

Trening nóg po 10 dniach przerwy, ale po 2h mocnego kręcenia dzień wcześniej na trenażerze.

Trening
Nogi + łydka:

1. Wyprosty nóg siedząc - 15x60kg; 15x60kg; 15x60kg; 15x60kg
2. Wyciskanie suwnicy - 15x150kg; 12x180kg; 8x330kg; 8x330kg; 8x330kg
3. Przysiad bułgarski z hantlem - 12x38kg; 12x38kg; 12x38kg; 12x38kg
4. Przysiak na hack maszynie wąsko - 15x50kg; 12x95kg; 12x95kg
5. Wykroki chodzone ze sztangielkami - 15x14kg; 15x14kg; 15x14kg powtórzeń na każdą nogę
6. Uginanie nóg leżąc - 15x40kg; 12x45kg; 8x81,5kg; 8x81,5kg; 8x81,5kg
7. Odwodziciele - 15x45kg; 15x45kg; 15x45kg

8. Wspięcia siedząc - 4x MAX
9. Wspięcia z kettlem - 4x MAX.


Kozak trening, tak dla odmiany
Wyprosty ciężar w górę. Na suwnicy dołożone 10kg, ale prawie na styk. Na kolejnym treningu dokładam 5kg.
Bułgar w górę, ale już max. Hacki kilka powtórzeń więcej.
Generalnie mimo, że dojeżdzam tego nogi cały czas, to i tak siła idzie w górę. W tym tygodniu wyjdzie mi 7,5h na rowerze. W przyszłym 8-8,5, a w kolejnym po świętach 9h, więc idealnei


Dieta - HC + CHEAT:
TRENING
1. Omlet z polewą z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate i bananem.
2. Indyk z ryżem, olejem lnianym i warzywami.
3. Indyk z makaronem, olejem lnianym i warzywami.
4. Szejk lodowy z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate ze śmietanką kokosową i czekoladą.
5. Przystawki, stek z polędwicy wołowej, pure i sernik z białą czekoladą.
6. Szejk lodowy z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate z kostką czekolady.





I tu muszę przyznać szczerze, że to był najlepszy deser jaki jadłem w życiu! Sernik z dodatkiem białej czekolady, na górze jakaś pianka. Całość mega delikatna, wręcz aksamitna. A na samym dole cienka warstwa kruchego ciasta! <3


Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem siłowym
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie
FitWhey Peanut Butter - wg braków w diecie
4

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3727 Napisanych postów 11722 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231915
15.12.18

Dzisiaj forma życiówka . Łapy w żyłach, barki i nogi w prążkach. Zębate pocięte. Chyba na razie odpuszczam redu , tylko po prostu wyczyszczę trochę michę.
Wczoraj waga na czczo 82,9 kg.

Trening
Barki + biceps:

1. Unoszenie sztangielek bokiem - 20x16kg; 15x18kg; 12x30kg; 10x32kg + 6x20kg
2. Wyciskanie sztangielek siedząc - 15x20kg; 12x24kg; 8x34kg; 8x34kg; 6x34kg
3. Unoszenie sztangielek przed siebie chwytem młotkowym - 12x22kg; 12x22kg; 12x22kg
4. Unoszenie bokiem linki wyciągu dolnego - 12x41,5kg; 12x41,5kg; 12x41,5kg
5. Odwrotny butterfly - 15x41,5kg; 15x41,5kg; 15x41,5kg
6. Unoszenie sztangi wzdłuż ciała - 10x57,5kg; 10x57,5kg; 10x57,5kg

7. Uginanie ramion pochwytem ze sztangą - 15x17,5kg; 12x20kg; 8x47,5kg; 8x47,5kg
8. Uginanie ramion chwytem młotkowym ze sztangielkami siedząc w odchyleniu - 12x14kg; 12x14kg; 12x14kg; 12x14kg.


Nie udało się szarpnąć 34kg we wszystkich 3 seriach roboczych wyciskania, ale w pozostałych akcesoriach coś tam dorzucone. Póki co jest max. Jeszcze 1-2 tygodnie i będę zmieniał trening.

Jutro w planach ok. 2,5h szosy w tym godzina podjazdów pod wzniesienie.

Dieta - HC:
1. Szejk lodowy z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate z czekoladą i śmietanką kokosową.
2. Tortille z indykiem i warzywami.
3. 2 bułki i 2 jogurty/serki Skyr.
TRENING
4. Omlet z polewą z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate z bananem.
5-X. Jakieś tosty, białko i wino.



Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem siłowym
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie
FitWhey Peanut Butter - wg braków w diecie
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 868 Napisanych postów 5297 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 54552
BzykuDG
15.12.18

Dzisiaj forma życiówka . Łapy w żyłach, barki i nogi w prążkach. Zębate pocięte. Chyba na razie odpuszczam redu , tylko po prostu wyczyszczę trochę michę.
Wczoraj waga na czczo 82,9 kg.


Brzmi Ciekawie, beda fotki formy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3727 Napisanych postów 11722 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231915
A coś cyknę w tygodniu w domu, bo teraz będę miał 2 tygodnie wolnego.
2

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 812 Napisanych postów 6470 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 261248
Spokojna głowa to i forma się trzyma
2

MASA MASA MASA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3727 Napisanych postów 11722 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231915
17.12.18

Wczoraj 2,5h kolarzówka w terenie. Odczuwalna -7, aż mi izotoniki zamarzły i piłem kisiel

Trening
Plecy + brzuch:

1. Ściąganie drążka podchwytem do klatki - 15x55kg; 15x55kg; 15x55kg; 15x55kg
2. Wiosłowanie jednorącz na hammerze chwytem neutralnym - 15x45kg; 12x50kg; 10x120kg 8x125kg; 8x30kg
3. Podciąganie na drążku nachwytem - 15x, 12x, 10x +2,5kg, 8x +2,5kg, 8x +2,5kg
4. Wiosłowanie podchwytem na hammerze - 15x70kg; 15x70kg; 15x70kg
5. Przyciąganie szeroko nachwytem do brzucha na wyciągu poziomym - 15x50kg; 12x80kg; 12x80kg; 12x80kg
6. Przenoszenie na wyciągu z linkami - 15x85kg; 15x85kg; 15x80kg; 15x80kg

7. Spięcia na hammerze - 5x MAX
8. Spięcia na ławce - 5x MAX.


Wiosłowanie jednorącz na hammerze dorzucone 10kg w ostatniej robocze. Już mi się skończyły drążki do dokładania ciężaru, więc chyba będzie trzeba zmienić trening.
Poza tym wsio po staremu.


Dieta - HC:
TRENING
1. Omlet z polewą z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate i jabłkiem.
2. Indyk z ryżem, olejem lnianym i warzywami.
3. Indyk z ryżem, olejem lnianym i warzywami.
4. Twaróg z masłem orzechowym i śmietanką kokosową.
5. Krem z brokuła z masłem orzechowym i indykiem.
6. Tosty z serem i szynką.






Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem siłowym
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie
FitWhey Peanut Butter - wg braków w diecie
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SFD TEAM - Marta Kwiatkowska - Olympia Prague - MPJiW

Następny temat

Ania Kapusta sezon 2016