SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1742427

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 666 Napisanych postów 9197 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 423439
a jak wyglądała topka w 90+?

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3705 Napisanych postów 11712 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231608
1. Zagór
2. Młody Slodek
3. Janiszewski?
4. Tasiemski
5. Kornalewski
6. Sosiński
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3705 Napisanych postów 11712 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231608
08.09.18

Dzisiaj pobudka po 6 i ogień do Strzegomia na zawody. Potem powrót i popołudniu trening pleców. Znów najedzony, ale generalnie dawno się tak nie zajechałem.

Trening
Plecy ciężko + brzuch:

1. Wiosłowanie sztangielkami w leżeniu na ławce skośnej - 15x24kg; 15x24kg; 10x38kg; 11x40kg
2. Wiosłowanie półsztangą z odkładaniem - 15x35kg; 12x40kg; 10x57,5kg; 10x60kg
3. Przyciąganie drążka wyciągu poziomego do mostka - 15x55kg; 12x85kg; 12x85kg
4. Wiosłowanie na hammerze nachwytem z przytrzymaniem - 15x40kg; 10x62,5kg; 10x62,5kg
5. Przyciąganie drążka wyciągu górnego szerokim nachwytem do klatki - 15x45kg; 12x56,5kg; 12x56,5kg
6. Podciąganie w poziomie na sztandze - 3x MAX z ciężarem ciała
7. Szrugsy - 4x MAX 40kg

8. Spięcia na maszynie - 4x MAX
9. Plank - 4x MAX

Po treningu 20 min cardio.


Tak jak wspomniałem na początku dawno takiej zajezdni nie było. Ciężary poszły w górę, co przełożyło się na konieczność posiedzenia chwili po każdej serii, szczególnie przy wiosłowaniu półsztangą. A myślałem, że kondycyjnie jest przyzwoicie heh.
Ale trening naprawdę rewelacja. O pompie nawet nie wspominam, bo level maxx, ale siłowo cały czas idę do przodu, a tym planem trenuje już ok. 10 tygodni.
Dzisiaj wolne od kolarzówki, bo raz że nie było kiedy, a dwa, że jutro w planie jest 70-80km do zrobienia.


Dieta - HC+:
1. Omlet białkowy z twarogiem, śmietanką kokosową, masłem orzechowym i kostką czekolady.
2. Indyk z ryżem, olejem lnianym i warzywami.
3. Indyk z ryżem, olejem lnianym i warzywami.
4. Indyk z ryżem, olejem lnianym i warzywami.
TRENING - intra 15g wpi, 70g carbo
5. Omlet jaglano-ryżowo-owsiany z polewą z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate , jabłkiem oraz daktylami.
6. Gofry z polewą z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate , dżemem i prażonymi jabłkami.







Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem siłowym
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie
FitWhey Peanut Butter - wg braków w diecie
FitWhey L-Glutamine - 10g w trakcie treningu.
[

Dzisiaj też klepnięte zostały wakacje, więc na pewno do 8 października lecę z masą. Potem po tygodniu zobaczę jak sprawy będą wyglądać i albo pociągnę jeszcze miesiąc masę i krótka redukcja pod święta albo od razu po powrocie.

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 627 Napisanych postów 1699 Wiek 125 dni Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 75563
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3705 Napisanych postów 11712 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231608
Hiszpania. Tam jeszcze jest w miarę fajna pogoda o tej porze roku.
2

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 304 Napisanych postów 854 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 38653
Z biura podróży wycieczka? Czy wszystko sam ogarniałeś?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3705 Napisanych postów 11712 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231608
Biuro. Nie mam doświadczenia i czasu, żeby się z tym bujać. Na własną rękę co najwyżej, to mógłbym pojechać do Chorwacji, ale to w ciemno. Sporo znajomych tak jeździ i zawsze coś fajnego znajdą.

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3705 Napisanych postów 11712 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231608
09.09.18

Dziś bardzo aktywnie. Najpierw z rana zrobiłem kolejny rekord czasowy/dystansowy. Potem roczek dziecka moich znajomych, a na koniec trening.


Trening
Barki + triceps:

1. Face pull z przytrzymaniem - 15x120kg; 15x120kg; 15x120kg
2. Unoszenie sztangielek bokiem siedząc - 20x16kg; 15x18kg; 12x30kg; 12x30kg
3. Wyciskanie sztangi sprzed brody siedząc - 8x70kg; 8x70kg; 7x70kg
4. Unoszenie sztangielki bokiem w leżeniu na skośnej ławce - 15x10kg; 15x10kg; 15x10kg
5. Wyciskanie na hammerze chwytem neutralnym - 15x40kg; 11x60kg; 10x60kg

6. Wyciskanie francuskie sztangi leżąc - 20x22,5kg; 15x27,5kg; 10x45kg; 10x45kg
7. Prostowanie ramion ze sztangielką zza głowy siedząc - 15x26kg; 12x34kg; 11x34kg
8. Prostowanie ramion ze sznurem wyciągu górnego z przytrzymaniem - 12x100kg; 12x100kg; 12x100kg

Po treningu 20 min cardio.
Rano 3h kolarzówka.




Zacznę od siłowego. Trochę wywalony byłem po rowerze i urodzinach, ale jakoś poszło.
Przy wyciskaniu sztangi zrobiłem o 1 powtórzenie więcej, więc może za tydzień uda się zaliczyć pełne 3 serie robocze.
W pozostałych ćwiczeniach albo lekki zapas na koniec albo minimalnie coś dołożyłem, więc na kolejnym trening barków będę chciał dalej progresować.

Rano po jednym posiłku poleciałem w pobliskie góry. W sumie wyszło 80km, z tego ok. 25km po górach, a raczej pagórkach. Ale momenty były takie, że miałem ochotę zejść z roweru. Najlżejsze przełożenie, a musiałem aż momentami wstawać, żeby uciągnąć



Dieta - HC+:
1. Tosty z serem Piórko i szynką.
TRENING KOLARSKI - w czasie żel energetyczny 35g ww
2. Szejk z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate .
3. Urodziny: rosół, różne mięsa, ziemniaki gotowane i pieczone, kluski śląskie, pana cotta z bitą śmietaną, jakaś sałatka z chlebem i wędliną, kawałek tortu.
TRENING - intra 15g wpi, 70g carbo
4. Omlet jaglano-ryżowo-owsiany z polewą z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate z nektarynkami i płatkami kukurydzianymi.
5. Indyk z frytkami z batatów i warzywami.




Z tego nic nie ruszyłem







Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym i kolarskim
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem siłowym i kolarskim
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie
FitWhey Peanut Butter - wg braków w diecie
FitWhey L-glutamine - porcja w czasie treningu.
2

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3201 Napisanych postów 23110 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 546212
czyli lody jak pisałeś nie ruszone ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3705 Napisanych postów 11712 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231608
MARIAN 17
czyli lody jak pisałeś nie ruszone ?


Wiesz, że bym się z tym nie krył
Carte d'or nie są warte grzechu ^^

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SFD TEAM - Marta Kwiatkowska - Olympia Prague - MPJiW

Następny temat

Ania Kapusta sezon 2016