SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1813715

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4388 Napisanych postów 34377 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 729726
Ciekawe info. Trzeba będzie się mocniej rozciągać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 1402 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 17994
Dzięki bardzo. Moja niestety po 5 latach odmówiła współpracy i albo serwis albo nowa bo bez maszyny to bieda jak nie wiem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4121 Napisanych postów 11983 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 235871
Mumin, w moim przypadku trzeba zacząć się rozciągać hehe. Generalnie jak nie czytałeś, to polecam tą książkę. Co prawda niby jest mowa w tytule o kolarstwie górskim, ale całość można przenieść na szosę.

Poczes, przed zakupem drążyłem cały internet. Już prawie brałem Saeco, ale wybili mi z głowy pojemniki na mleko, bo jest dramat z czyszczeniem.
No i generalnie Jura też jest bardzo ok, ale to już półka cenowa wyżej.

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 1402 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 17994
W temacie dobrej kawy cena nie gra roli hehe. Dzięki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4121 Napisanych postów 11983 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 235871
01.09.18

W planach była dzisiaj intensywna godzinka w terenie na rowerze, ale deszcz padał, więc było intensywnie na treneżerze przed TV.

Trening
Plecy ciężko + brzuch:

1. Wiosłowanie sztangielkami w leżeniu na ławce skośnej - 15x24kg; 15x24kg; 10x38kg; 10x38kg
2. Wiosłowanie półsztangą z odkładaniem - 15x35kg; 12x40kg; 10x57,5kg; 10x57,5kg
3. Przyciąganie drążka wyciągu poziomego do mostka - 15x55kg; 12x80kg; 12x85kg
4. Wiosłowanie na hammerze nachwytem z przytrzymaniem - 15x40kg; 10x62,5kg; 10x62,5kg
5. Przyciąganie drążka wyciągu górnego szerokim nachwytem do klatki - 15x45kg; 12x55kg; 12x56,5kg
6. Podciąganie w poziomie na sztandze - 3x MAX z ciężarem ciała
7. Szrugsy - 4x MAX 40kg

8. Spięcia na maszynie - 4x MAX
9. Plank - 4x MAX

Rano 1h trenażer.
Po treningu 20 min cardio.


No generalnie całkiem spoko. Szczególnie, że tego treningu nie było z 1,5 tygodnia.
Przy wiosłowaniu półsztangą wskoczyłem na 57,5kg i na razie to jest max. Siłowo to jedno, ale po seriach roboczych z 5 minut dochodziłem do siebie hehe.
Pozostałe ćwiczenia również lekko na plus. Ale trening po 3 posiłku, gdzie w sumie było 360g węgli, to nie dla mnie. Przyzwyczaiłem się do pustego brzucha za bardzo.


Dieta - HC+:
1. Tosty z serem i szynką.
TRENING KOLARSKI
2. Gofry z brzoskwiniami, dżemem oraz twarogiem.
3. Indyk z frytkami z batatów, olejem lnianym i warzywami.
TRENING - intra 15g wpi, 70g carbo
4. Omlet jaglano-ryżowo-owsiany z polewą z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate , brzoskwinią i jabłkiem oraz daktylami.
5. Indyk z makaronem, olejem lnianym i warzywami.
6. Omlet białkowy z kremem czekoladowym z awokado.








Jako, że dzisiaj krótszy trening na rowerze, to w sumie 700g węgli.


Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem siłowym
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie
FitWhey Peanut Butter - wg braków w diecie
FitWhey L-Glutamine - 10g w trakcie treningu.
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 514 Napisanych postów 3143 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 300808
Wejść do Ciebie do dziennika w trakcie redu to jak samemu sobie strzelić w kolano
Piękna micha
Az tak mocny dyskomfort miałeś w trakcie treningu bo byłeś nie na czczo?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4121 Napisanych postów 11983 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 235871
Dzięki.

No nie jestem przyzwyczajony. Z reguły albo szedłem na czczo albo w weekend po 1-2 posiłkach, ale wtedy było max 150g w sumie. Teraz było ponad 2x tyle.

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4121 Napisanych postów 11983 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 235871
02.09.18

Dziś off od siłowego, ale to nie znaczy, że było leniwie. Było aktywnie, na różnych płaszczyznach ^^

Najpierw trening kolarski.


Poprawiłem średnią z wtorku o 1,1km/h.

A potem czas z bliskimi. Dzisiaj poszliśmy w tajskie + lokalna cukiernia, gdzie sami sieją jajka i zbierają mleko na ciasta.




3

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1220 Napisanych postów 2813 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 103282
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7048 Napisanych postów 20857 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 723130
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SFD TEAM - Marta Kwiatkowska - Olympia Prague - MPJiW

Następny temat

Ania Kapusta sezon 2016