SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1811198

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4091 Napisanych postów 11966 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 235671
Ja też mam tylko ciasteczko. Kiedyś od Wolskiego dostałem drugi smak, ale nie pamiętam już jaki. Generalnie trudno jest mi się w tej kwestii wypowiadać, bo ja do tego i tak daje inny smak białka, słodzik i cynamon, więc i tak smakuje inaczej
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4091 Napisanych postów 11966 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 235671
15.08.18

Dzisiaj trochę ciężki poranek, ale się szybko rozkręcałem

Trening
Barki + triceps:

1. Face pull z przytrzymaniem - 15x85kg; 15x90kg; 15x95kg
2. Unoszenie sztangielek bokiem siedząc - 20x16kg; 15x18kg; 12x28kg; 12x28kg
3. Wyciskanie sztangi sprzed brody siedząc - 8x65kg; 8x65kg; 8x65kg
4. Unoszenie sztangielki bokiem w leżeniu na skośnej ławce - 15x9kg; 15x9kg; 12x10kg
5. Wyciskanie na hammerze chwytem neutralnym - 15x17,5kg; 10x30kg; 9x30kg

6. Wyciskanie francuskie sztangi leżąc - 20x22,5kg; 15x27,5kg; 12x40kg; 10x40kg
7. Prostowanie ramion ze sztangielką zza głowy siedząc - 15x26kg; 10x34kg; 9x34kg
8. Prostowanie ramion ze sznurem wyciągu górnego z przytrzymaniem - 12x90kg; 12x90kg; 12x90kg

Rano „na czczo” 1:15h kolarzówka.


Dzień postanowiłem zacząć od rozjeżdżenia kaca. Tętno spoczynkowe z rana 110 ud/min
Potem na treningu pełen ogień. Pompa taka, że pomimo tego, że nie robiłem bicepsa, to nie szło twarzy umyć.
Dołożone w prawie każdym ćwiczeniu. W wyciskaniu sztangi ostatnio wszystkie serie 8x62,5kg, a dzisiaj dołożyłem 2,5kg i dalej będę dokładał.
Trochę za bardzo poszalałem przy hammerze i wyciskaniu sztangielki zza głowy i na kolejnym treningu będę musiał zejść z ciężarem.
Ale trening bardzo udany!


Dieta - LC/LF:
TRENING KOLARSKI
1. Szejk lodowy z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate (godzina 14:00)
TRENING - intra 15g wpi, 70g carbo
2. Wafle ryżowe z mrożonymi truskawkami, kazeiną i twarogiem (godzina 16:00)
3. Indyk z warzywami.
4. Omlet białkowy.


Więc jak widać dzisiaj z żarciem na grubo


Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym i kolarskim
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem siłowym i kolarskim
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie
FitWhey Peanut Butter - wg braków w diecie
FitWhey L-glutamine - porcja w czasie treningu.
2

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4091 Napisanych postów 11966 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 235671
16.08.18

Dzisiaj póki co waga 0,6kg mniej, niż przed urodzinami. Czekamy na odbicie


Trening
Plecy ciężko + brzuch:

1. Wiosłowanie sztangielkami w leżeniu na ławce skośnej - 15x22kg; 15x22kg; 10x34kg; 10x34kg
2. Wiosłowanie półsztangą z odkładaniem - 15x30kg; 12x35kg; 10x50kg; 10x55kg
3. Przyciąganie drążka wyciągu poziomego do mostka - 15x55kg; 12x75kg; 12x80kg
4. Wiosłowanie na hammerze nachwytem z przytrzymaniem - 15x40kg; 10x60kg; 10x60kg
5. Przyciąganie drążka wyciągu górnego szerokim nachwytem do klatki - 15x35kg; 12x53kg; 12x53kg
6. Podciąganie w poziomie na sztandze - 3x MAX z ciężarem ciała
7. Szrugsy - 4x MAX 38-40kg

8. Allachy - 4x MAX
9. Spięcia na maszynie - 4x MAX
10. Plan - 4x MAX

Po treningu 24 min interwał.




W dalszym ciągu idzie progres siłowy. Może trochę kosztem techniki, ale przy treningu pleców „ciężkim” staram się stawiać zdecydowanie na ciężar. Fajnie, że siła idzie w wiośle półsztangą. W pozostałych przyciąganiach i wiosłowaniach również.
Na koniec interwał, którego nie robiłem już naprawdę sporo czasu. Od razu tętno ponad 170 ud/min.


Dieta - HC:
TRENING
1. Omlet jaglano-ryżowo-owsiany z polewą z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate i gruszką.
2. Indyk z kaszą, olejem lnianym i warzywami.
3. Pity z indykiem, warzywami i oliwkami.
4. Tosty z szynką i serem Piórko.
5. Twaróg z masłem migdałowym, kostką czekolady i śmietanką kokosową.




Lubię w ujjj moje żarcie, tylko jakby tak mogło być tego 2x tyle


Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem siłowym
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie
FitWhey Peanut Butter - wg braków w diecie
FitWhey L-Glutamine - 10g w trakcie treningu.
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 282 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 51252
Jaki obecnie rozkład makro u Ciebie? Jakoś słabo szukam chyba haha
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4091 Napisanych postów 11966 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 235671
BTW:
DT - 215/35/430
DT z doładowaniem (po ciężkich plecach) - 215/35/550
DNT - 215/125/60.

Dzisiaj oczywiście ze względu na wtorkową bibę nie było doładowania.

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 282 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 51252
Tłuszcze nisko dosyć , z piersi indyka tez liczysz fat?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4091 Napisanych postów 11966 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 235671
Z niczego nie liczę, tylko ze źródeł typowych dla tłuszczów. Już prędzej bym spytał o owsiane, z których też nie liczę, bo co tłuszczu jest w indyku?!


Zmieniony przez - BzykuDG w dniu 2018-08-16 22:34:52

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 862 Napisanych postów 6542 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 264655
Indyk to ma chyba jeszcze mniej niż kura
1

MASA MASA MASA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6967 Napisanych postów 20800 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 722421
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4091 Napisanych postów 11966 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 235671
17.08.18

Trening
Klatka + biceps:

1. Butterfly z 2s przytrzymaniem - 15x35kg; 12x46,5kg; 12x46,5kg; muscle round 4x6 x51,5kg
2. Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim - 15x50kg; 12x55kg; 8x80kg; 6x85kg
3. Wyciskanie na hammerze - 12x60kg; 10x80kg; 10x80kg; 10x80kg
4. Dipsy - 15x0kg; 12x12,5kg; 10x12,5kg
5. Roziętki na bramie na dół klatki - 15x45kg; 15x45kg; 15x45kg

6. Spider curl - 15x17,5kg; 15x17,5kg, 10x27,5kg; 10x30kg
7. Uginanie ramion z linkami wyciągu dolnego - 15x70kg; 10x100kg; 10x110kg
8. Uginanie na modlitewniku-hammerze - 12x35kg; 12x35kg; muscle round 4x6 x31,5kg

Po treningu 30 min cardio.


Bardzo fajny trening. Dołożone trochę i przy rozpiętkach i przy hammerze, ale przede wszystkim przy wyciskaniu sztangi. Co prawda niewielki progres, bo 2,5kg na serie robocze i 5kg na rozgrzewkowe, ale grosz do grosza . Za tydzień będę chciał dołożyć kolejne 2,5kg w roboczych.
Nawet w bicepsie siła poszła do góry, a tutaj miałem cały czas zastój.


Dieta - HC:
TRENING - intra 15g wpi, 70g carbo
1. Kleik ryżowy/mączka ryżowa z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate , brzoskwinią i płatkami kukurydzianymi.
2. Indyk z kaszą, olejem lnianym i warzywami.
3. Tortilla i pita z indykiem, oliwkami i warzywami.
4. Wafle ryżowe z mrożonymi malinami, kazeiną, twarogiem i śmietanką kokosową.
5. Serek wiejski z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate , kostką czekolady i masłem orzechowym.







Od jutra zmiany dietetyczne. Przede wszystkim, jako że rośnie już objętość posiłków wracam do rozkładu na 6 w ciągu dnia. Teraz najpierw jestem rozepchany, a potem czekam z zegarkiem na kolejny.
Dodatkowo w DT dochodzi 10g białka, 5g fatu i 60g węgli. W DT ciężkich pleców 10g białka, 5g fatu i 20g węgli. A w DNT 10g białka, 5g fatu i 20g węgli.


Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem siłowym
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie
FitWhey Peanut Butter - wg braków w diecie
FitWhey L-Glutamine - 10g w trakcie treningu.
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SFD TEAM - Marta Kwiatkowska - Olympia Prague - MPJiW

Następny temat

Ania Kapusta sezon 2016