SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1811222

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4091 Napisanych postów 11966 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 235673
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6967 Napisanych postów 20800 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 722424
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4091 Napisanych postów 11966 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 235673
Hehe ale powiem Ci, że w ciągu 20 min już sporo uciekło.

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6967 Napisanych postów 20800 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 722424
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Szacuny 8817 Napisanych postów 8244 Wiek 27 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 303352
prz1993
Ale 2 modele mega mi wpadły w oko, i to dość tanio... Zachciało mi się nowych underów na trening, mimo że mam 4 pary...

pamiętaj Przemek, że mamy stopę taką samą
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6967 Napisanych postów 20800 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 722424
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2017 Napisanych postów 2499 Wiek 27 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 165703
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4091 Napisanych postów 11966 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 235673
02.08.18

Wczoraj nietreningowy i LC i o dzwio poleciało ze mnie znowu sporo i ważę dzisiaj 76,6kg, czyli ponad 1,5kg w dół w ciągu 3 dni. Tak więc podbicie kcal to dobra opcja na ten moment.

Trening
Barki + triceps:

1. Face pull z przytrzymaniem - 15x75kg; 15x80kg; 15x80kg
2. Unoszenie sztangielek bokiem siedząc - 20x16kg; 15x18kg; 12x26kg; 12x26kg
3. Wyciskanie sztangi sprzed brody siedząc - 8x60kg; 8x60kg; 8x60kg
4. Unoszenie sztangielki bokiem w leżeniu na skośnej ławce - 15x8kg; 15x8kg; 12x10kg
5. Wyciskanie na hammerze chwytem neutralnym - 15x17,5kg; 11x27,5kg; 10x27,5kg

6. Wyciskanie francuskie sztangi leżąc - 20x22,5kg; 15x27,5kg; 11x40kg; 10x40kg
7. Prostowanie ramion ze sztangielką zza głowy siedząc - 15x24kg; 12x32kg; 10x32kg
8. Prostowanie ramion ze sznurem wyciągu górnego z przytrzymaniem - 12x90kg; 12x90kg; 12x90kg

Na koniec interwał 5+14 (20/40)+5.


Kurde niezły ogień! W każdym ćwiczeniu dołożone. Najbardziej cieszę się, że przy wyciskaniu sprzed brody udało się zaliczyć wszystkie 3 serie 8x60kg.


Dieta - HC:
TRENING - intra 15g wpi, 55g carbo
1. Omlet owsiano-ryżowo-jaglany z polewą z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate z gruszką.
2. Indyk z ryżem z olejem lnianym i warzywami.
3. Pity z indykiem, warzywami i oliwkami.
4. Wafle ryżowe z kazeiną, mrożonymi truskawkami, śmietanką kokosową.
5. Szejk lodowy z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate z kostką czekolady, masłem orzechowym i śmietanką kokosową.


Generalnie trening ze slinem na styk. Cukier zaczął mi zjeżdżać pod prysznicem i się trochę upociłem zanim się ubrałem i zjadłem . Więc albo zejdę póki co na 4ui, albo podbiorę 10g węgli z kolejnych posiłków.
Ogólnie od dzisiaj +280kcal w górę.
A pita kozak z Carrefour, polecam. Na sztukę 0,5g tłuszczu i 35g węgli.






Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem siłowym
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie
FitWhey Peanut Butter - wg braków w diecie.


A po treningu boom przypinka.
3

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4091 Napisanych postów 11966 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 235673
03.08.18

Z rańca o 6 trening i cardio i potem od razu strzała na Zakopane. 6h jechaliśmy!

Trening
Plecy ciężko + brzuch:

1. Wiosłowanie sztangielkami w leżeniu na ławce skośnej - 15x22kg; 15x22kg; 10x34kg; 10x34kg
2. Wiosłowanie półsztangą z odkładaniem - 15x30kg; 12x35kg; 10x50kg; 10x50kg
3. Przyciąganie drążka wyciągu poziomego do mostka - 15x50kg; 12x75kg; 12x75kg
4. Wiosłowanie na hammerze nachwytem z przytrzymaniem - 15x37,5kg; 10x57,5kg; 10x57,5kg
5. Przyciąganie drążka wyciągu górnego szerokim nachwytem do klatki - 15x35kg; 12x51,5kg; 12x51,5kg
6. Podciąganie w poziomie na sztandze - 3x MAX z ciężarem ciała
7. Szrugsy - 4x MAX 36-40kg

8. Allachy - 4x MAX
9. Spięcia na maszynie - 4x MAX

Po treningu 30 min cardio.







Dorzucone mocno w każdym ćwiczeniu. Ale praktycznie w każdym jest to już max limit. Teraz dopiero wyjdzie czy progresuję czy nie, bo do tej pory na koniec każdego treningu miałem luz. Generalnie trening mistrz, ciężary jak na mnie przyzwoite, więc może coś z tego będzie.


Dieta - ŁADOWANIE + CHEAT:
TRENING
1. Kleik ryżowy/mączka ryżowa z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate brzoskwiniami i corn flakes’ami.
2. Indyk z ryżem, olejem lnianym i warzywami.
3. Indyk z ryżem, olejem lnianym i warzywami..
4. Pół schabowego po góralsku, pół szaszłyka z baraniny, ziemniaki, surówki.
5. Indyk z warzywami.
6. Piwko, łycha i takie tam bajery.








Banan mi polecił kilka knajp w Zakopcu i dzisiaj na pierwszy ogień poszła jedna z nich. Mistrzostwo! Ten ser i oscypek na schaboszczaku mega robotę robi. Tak samo spróbowałem kawałek placka węgierskiego tak samo z serem i rewelacja. Jutro testujemy dalej.


Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem siłowym
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie
FitWhey Peanut Butter - wg braków w diecie.


Generalnie plan na jutro, to 30-45 min cardio na czczo. Koło południa zrobię trening i potem mini świętowanie potrójnych rodzinnych urodzin, więc wjedzie jakiś obiad i może nawet pokuszę się o deser!
4

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6967 Napisanych postów 20800 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 722424
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SFD TEAM - Marta Kwiatkowska - Olympia Prague - MPJiW

Następny temat

Ania Kapusta sezon 2016