SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1741356

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 805 Napisanych postów 6465 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 260811
Ospałości przy takiej misce na pewno nie będzie prędzej głód ale to jest do ogarnięcia

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

MASA MASA MASA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1965 Napisanych postów 14561 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 831752
Przy Bzykowej misce :D to nawet głodu nie będzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3696 Napisanych postów 11710 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231514
Hehe będzie będzie. Przeskok z 4,5k na 1,6k kcal będzie mocno zauważalny

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 859 Napisanych postów 5285 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 54282
Ja przy scietych kcal wolniej trybie i ospaly tez sie robie z przemeczenia No skok konkretny. Ja teraz aktualnie jakos 2400kcal ale i 100min cardio ed i zdycham. Glod meczy mimo to na treningu power jest jeszcze ale po treningu najchetniej bym zjadl i poszedl spac do kolejnego posilku Jestem ciekaw jak to sie bedzie rozwijac przez te 3,5tyg.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3696 Napisanych postów 11710 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231514
28.02.18

Generalnie, to już dzisiaj podbiłem kalorie . Już było czuć momenty otumanienia, więc w ciągu dnia dojadłem fatu i teraz spróbuję trzymać się rozkładu BTW 240/100/50.

Trening
Plecy + brzuch:

1. Przyciąganie drążka wyciągu górnego podchwytem do klatki - 15x100kg; 15x100kg; 15x100kg tempo 3011
2. Wiosłowanie sztangielką leżąc na ławce - rampa 8: 25kg; 30kg; 35kg; 37,5kg; 40kg; 42,5kg; 45kg; 6x47,5kg
3. Wiosłowanie na hammerze szerokim nachwytem - 12x30kg; 12x42,5kg; 12x42,5kg
4. Wiosłowanie na hammerze podchwytem - 15x30kg; 8x50kg; 6x55kg
5. Przyciąganie drążka do klatki szerokim nachwytem - 15x28,5kg; 15x28,5kg; 15x28,5kg tempo 3010
6. Trap Y-Raise - 12x5kg; 12x5kg; 12x2,5kg

7. Spięcia na hammerze - 4x MAX
8. Plank - 4x MAX

Na koniec 15 min cardio.


Mimo, że mało jedzenia, to siłowo cały czas w górę. Przy wiośle hantlem zaliczyłem kolejny ciężar. Mam nadzieję, że nie będzie szło to tak w górę, bo dzisiaj poszło 6x47,5kg, a na 50kg kończą się u mnie hantle. Najwyżej będę skracał przerwy albo zrobię R10. Chociaż nie wydaje mnie się.
Przy wiośle podchwytem również ciężar do góry.
Na treningu bardzo dobre samopoczucie, a i pompa jakaś była.


Dieta - LC:
TRENING
1. Omlet jaglano ryżowy z jabłkiem i polewą z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate .
2. Indyk z warzywami. Omlet z szynką.
3. Nerkowce, 2 kostki czekolady 90%.
4. Omlet białkowy z twarogiem, masłem orzechowym i wiórkami kokosowymi.
5. Potrawka z indyka z oliwkami.
6. Omlet białkowy z kremem z awokado.







Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey BCAA - 15g rozpuszczone w czasie treningu siłowego
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu i 2 tabs w połowie dnia
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie
FitWhey Peanut Butter - wg braków w diecie.
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 666 Napisanych postów 9195 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 423246
a miałbyś możliwość ustawić ławeczkę obok miejsca, gdzie wykonuje się wiosło półsztangą?
z ciężarem mógłbyś wtedy cały czas progresować, kwestia tylko czy taka opcja byłaby optymalna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3696 Napisanych postów 11710 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231514
U nas nie ma takiej maszyny, mamy tylko taki "stojak", który trzeba o coś zaprzeć. Ale to w sumie niegłupie. Można myślę będzie coś pokombinować. Dzięki!
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 666 Napisanych postów 9195 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 423246
sam w poprzednim planie miałem wiosło sztangielką i przerzuciłem się właśnie po jakimś czasie na wersję półsztangą jednorącz, bo też byłem ograniczony do 50tek, z tym, że ja akurat robię to w pochyleniu, a nie wiem jak Ci to podejdzie leżąc na ławce, ale może będzie ok, spróbuj
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 859 Napisanych postów 5285 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 54282
Tak myslalem ze lekko nie bedzie nawet dla takiego weterana jak ty Pare kcal na plus ratuje dzien, u mnie delikatne ciecie bylo wiec na odwrot
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3696 Napisanych postów 11710 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231514
erwi, w pochyleniu to wiadomo, że nie problem, ale z ławeczką może być walka. Będę coś kombinował.

Gugcio, ja chyba po prostu już jestem za stary na takie jazdy hehe. W imię czego? :>
2

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SFD TEAM - Marta Kwiatkowska - Olympia Prague - MPJiW

Następny temat

Ania Kapusta sezon 2016