SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1700514

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3561 Napisanych postów 11604 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 227241
pitbull61
Bzyku, rozumiem, że masz podobny plan do mnie i startujesz niebawem z nim ?


Myślę o tym, żeby od poniedziałku wejść na 240/50/50 z ładowaniem co tydzień (obiad + deser w knajpie + ewentualnie trochę węgli w zależności co zjemy).
A jak się okaże, że samopoczucie średnie, to będę podbijał tłuszcze, tak jak Przemo pisał.
Czyli ogólnie taka redukcja, że nie redukcja?
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 432 Napisanych postów 12468 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 278117
Rotacja. Manipulacja dieta pod styl życia :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3561 Napisanych postów 11604 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 227241
No tylko kiedyś już tak próbowałem i moja forma tego dobrze nie wspomina . Teraz łudzę się, że może będzie inaczej

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3561 Napisanych postów 11604 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 227241
23.02.18

Cotygodniowe ważenie i 85,1kg, czyli ponad kg więcej niż tydzień temu. W sumie nie tak źle, jak 4 dni było cheatowane w tym czasie. Ale tak na prawdę jutro wyjdzie właściwa waga, bo wczoraj w DNT przyciąłem fat i wyszło BTW 240/50/120, żeby trochę zniwelować środową kolację.
Ogólnie i mnie dopadła choroba. Od środy walczyłem z grypą i chyba udało się przepędzić dziada, ale gardło dalej boli...


Trening
Klatka + tył barków + łydka:

1. Wyciskanie sztangi na ławce ze skosem ujemnym - rampa 6: 60kg; 70kg; 80kg; 90kg; 100kg; 110kg; 120kg; 6x130kg; 1x140kg
2. Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej - 10x27,5kg; 10x40kg; 9x42,5kg
3. Wyciskanie na hammerze na skosie górnym - 15x45kg; 15x45kg; 15x50kg tempo 3011
4. Rozpiętki na bramie - 12x4szt.; 12x6szt.; 12x7szt tempo 3110

5. Odwrotny butterly - 15x54kg; 12x61kg; 12x61kg; 10x68kg

6. Wspięcia siedząc - 4x MAX
7. Wspięcia stojąc na suwnicy - 4x MAX

Na koniec 15 min cardio.


Siłowo muszę powiedzieć, że rewelka. Ostatnio na sztandze 4x130kg, a dzisiaj już to samo na 6x. zrobiłem podejście pod 140kg, ale już mnie tak bicepsy bolały, że poszło aż jeden raz.
W pozostałych ćwiczeniach również wyraźnie ciężary w górę. Trochę szkoda, że jednak będę kończył z masą.

Dieta - HC:
TRENING
1. Ryż, płatki kukurydziane, mandarynki, FitWhey Whey Protein 100 Concentrate .
2. Omlet jaglano-ryżowy z bananem, polewą z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate i dżemem.
3. Kurczak z kaszą gryczną, olejem lnianym i warzywami.
4. Tosty z mozzarellą i piersią z kurczaka.
5. Kazeina.
6. Duży popcorn.
6. Omlet białkowy z 2 kostkami czekolady 90%.





Suplementacja:
FitWhey Tri Creatine Malate - porcja na czczo i porcja po treningu
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey BCAA - 15g rozpuszczone w czasie treningu siłowego
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu i 2 tabs w połowie dnia
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie
FitWhey Peanut Butter - wg braków w diecie



Ogólnie teraz w ten weekend chciałem zaliczyć sporo miejsc z mojej listy „must eat”, ale moja partnerka od koryta wyjechała, więc będzie zapewne bez szału.

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3561 Napisanych postów 11604 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 227241
PODUSMOWANIE MASY STYCZEŃ-LUTY 2018

W sumie, to chyba tylko się ulałem. Jedyny plus, to mocny wzrost siły. Na zdjęciach progresu nie widać, może jak zejdzie ze mnie fat, to jakaś różnica będzie.
Fajnie, bo zdjęcia z końca grudnia zmotywowały mnie, żeby jednak zacząć tą redukcję, bo zastanawiałem się czy nie zrobić tego dopiero od następnego tygodnia.

Ogólnie 8 tygodni masy, waga 79.0 --> 84,6kg (od wczoraj spadło 0,5kg).
Dochodzę do wniosku, że szkoda pchać mi w siebie na siłę kalorie z węgli, dorzucać więcej towca, bo widocznie się do tego nie nadaję i nie ma efektów wprost do tego proporcjonalnych. Jakbym jadł czyściej, bo to jedyna rzecz, którą mógłbym sobie zarzucić, to raczej ten progres nie byłby większy. Tak wiem, wtedy mógłbym dłużej masować. Ale nie będę jadł czyściej.

Plan na następną „masę” - mało węgli, dużo tłuszczów. Mam dość chodzenia wypchanym jak betoniara. Przez to uważam, że rozwala mi mocno talię. No i jak widać 500g węgli dla mnie to dużo.







3

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 762 Napisanych postów 6422 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 256313
Trochę za krytycznie nie jest wcale tak tłusto jak piszesz
1

MASA MASA MASA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 414 Napisanych postów 3572 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 45526
Dokladnie i swiatlo inne
Wody troche siedzi ale zleci raz dwa
Dawaj kawalek lapska!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5619 Napisanych postów 19865 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 684766
Światło nie światło, podlało na pewno. No ale to w końcu masa. A na zdjęciach po tak krótkim okresie ciężko będzie zobaczyć różnicę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1016 Napisanych postów 2625 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 96787
Przejdź Bzyku sobie na IFFYM Ja jem kiedy jestem głodny, nie jestem niewolnikiem pudełka, od października tamtego roku nie wziąłem z domu pojemnika. Różnica względem czystej michy? - Żadna
A widzę że nie traktujesz tego poważnie jak tutaj co nie którzy, tylko czerpiesz z tego frajde i nie będziesz zawodowym bodybuilder, więc na Twoim miejscu wrzuciłbym taki system bo jest wygodny.
Ale to tylko moje zdanie...
No chyba że masz parcie zdobywać więcej masy by dojść do tych 90kg czystego mięsa to okej, reżim musi być. Ale jeżeli CI zależy na fajne sylwetce 75-80kg z kratą na brzuchu i żyłą to IFFYM jak najbardziej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5619 Napisanych postów 19865 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 684766
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SFD TEAM - Marta Kwiatkowska - Olympia Prague - MPJiW

Następny temat

Ania Kapusta sezon 2016