SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1813710

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3827 Napisanych postów 23829 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 559167
Cayek
MARIAN 17
Zdj super musze sie w swoim pobawic


Nasze s7 edge chyba takich bajerów nie mają :(((


to zmartwiłeś :D

Bzyku Ty te Aśkę to wszedzie do fot wykorzystujesz a potem fejm sie zgadza :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4121 Napisanych postów 11983 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 235871
Buehehe byłem u Nich akurat, to przecież Wonskiemu nie będę robił zdjęć japy

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 207 Napisanych postów 538 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 9862
kupiłbym tego Xa ale Aśce będzie smutno i musiałbym dwa wziąć xD
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7047 Napisanych postów 20856 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 723126
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4121 Napisanych postów 11983 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 235871
30.11.17

Dziś pierwszy raz waga pokazała 7 z przodu i mamy 79,7kg. Czyli chyba wszystko idzie zgodnie z planem.

Trening
Nogi + łydka:

1. Uginanie nóg klęcząc - 15x20kg; 15x20kg; 15x20kg
2. Uginanie nóg siedząc - 15x70kg; 12x90kg; 10x120kg; 10x130kg
3. Wyprosty nóg - 12x17,5kg; 12x17,5kg; 12x17,5kg
4. Wyciskanie na suwnicy rozstaw stóp wysoko szeroko - 20x100kg; 20x120kg; 15x160kg; 14x160kg
5. Wyciskanie na suwnicy rozstaw stóp nisko na szerokość barków - 15x200kg; 13x240kg
6. Wyciskanie na suwnicy rozstaw stóp nisko wąsko - 13x240kg; 12x240kg
7. Odpychanie od platformy bokiem - 15x75kg; 15x75kg; 15x75kg
8. Przywodziciele - 15x89kg; 15x96kg; 12x103kg
9. Odwodziciele - 15x68kg; 15x68kg; 15x68kg

10. Wspięcia stojąc - 4x MAX
11. Wspięcia siedząc - 4x MAX

Na koniec 30 min cardio.







Nowy trening na nogi. Może się wydać mocno przeładowany, lecz samych serii roboczych mało, bo głownie po 2 na ćwiczenie. Jednak i tak nie czuję, żebym mocno skatował nogi. Myślę, że muszę po prostu dorzucić więcej ciężaru. Wiadomo, że dzisiaj było trochę celowania.
Świetne ćwiczenie odpychanie od suwnicy bokiem. Bardzo mocna praca tyłka. No i przywodziciele i odwodziciele skatowały mi zad na koniec konkretnie.


Dieta - HC:
1. Kasza bulgur, banan i FitWhey Whey Protein 100 Concentrate , 2 bułki pszenne.
2. Indyk z kaszą bulgur, ananasem, olejem lnianym i warzywami.
3. Indyk z kaszą bulgur, olejem lnianym i warzywami.
4. Twaróg zblendowany z mrożonymi truskawkami i FitWhey Whey Protein 100 Concentrate . Pieczywo chrupkie i NutWhey.
5. Schab z warzywami i orzechami.
6. Omlet jaglano-ryżowy z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate i masłem migdałowym.





Zapomniałem do potreningowego dosypać płatków, więc musiałem na szybko dorzucić węgle z bułek.
Do tego dzisiaj piłem pyszną herbatkę zimową . Jednak nie skorzystałem z pomarańczy i miody



Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey BCAA - 15g rozpuszczone w czasie treningu siłowego
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu i 2 tabs w połowie dnia
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4121 Napisanych postów 11983 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 235871
02.12.17

Wczoraj off, o dziwo dzisiaj waga nie do góry hehe.
Z racji tego, że dawno nie jeździłem na rowerze, a rano było sucho, to zaliczyłem 45 min przy 0 stopniach


Trening
Barki + triceps:

1. Unoszenie ramion bokiem stojąc w podparciu o ławkę - 15x15kg; 15x15kg; 15x15kg; 15x12,5kg
2. Wyciskanie na suwnicy Smitha sprzed brody - 15x20kg; 12x30kg; 10x40kg; 8x50kg; 8x50kg +ciężaru suwnicy, 2s robocze
3A. Unoszenie sztangielek bokiem w opadzie - 15x7,5kg; 12x10kg; 15x10kg 2s robocze
3B. Rozciąganie minibanda przed sobą stojąc - 3x MAX
4. Unoszenie drążka szerokim nachwytem na wyciągu poziomym leżąc - 15x16,5kg; 15x16,5kg; 12x23,5kg; 10x23,5kg 2s robocze
5. Unoszenie sztangi przed siebie podchwytem - 12x25kg; 12x25kg; 12x25kg

6. Wyciskanie francuskie - 12x40kg; 10x50kg; 5x55kg
7. Prostowanie ramion z linkami wyciągu górnego - 15x8szt.; 12x8szt.; 12x8szt.
8. Prostowanie ramienia z uchwytem wyciągu górnego pochwytem - 15x3szt.;15x3szt.;15x3szt.

Rano na czczo 45 min kolarzówka.










Kolejny nowy trening, tym razem barki z trickiem. Fajnie, bo dużo nowych ćwiczeń, a takie urozmaicenia lubię. Trochę też przez to było celowania z ciężarami, ale ogólnie trening wyszedł i tak zayebiście. Widzę, że przy nowych ćwiczeniach pierwsze serie idą ok, a potem flak hehe. Szczególnie dało się to zauważyć przy francuzie, gdzie w ostatniej serii dodałem tylko 5kg, a zrobiłem o połowę mniej powtórzeń.
Poza tym świetne, nowe dla mnie ćwiczenie, unoszenie sztangi przed siebie podchwytem. Co najważniejsze nie bolała mnie w ogóle przy tym ręka.


Dieta - HC:
TRENING KOLARSKI
1. Omlet jaglano-ryżowy z jabłkiem i polewą z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate .
TRENING
2. Ryż, czeko kulki, banan, FitWhey Whey Protein 100 Concentrate .
3. Indyk z ryżem, ananasem, olejem lnianym i warzywami.
4. Wafle ryżowe z NutWhey oraz indyk z warzywami.
5. Omlet na szynce.
6. Kasza manna z olejem kokosowym, kostką czekolady i FitWhey Whey Protein 100 Concentrate






Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym, 1,5 tabs przed treningiem kolarskim
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey BCAA - 15g rozpuszczone w czasie treningu siłowego, 15g w trakcie treningu kolarskiego
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu i 2 tabs w połowie dnia
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem, 5 kaps przed treningiem kolarskim
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie



I kilka aktualnych fotek. Wkurzam się, bo najwięcej siedzi na brzuchu, co u mnie jest mega dziwne. Od jutra odstawiam Heliosa, to zobaczymy czy to woda/rozpuszczalnik, czy jednak fat.



Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 419 Napisanych postów 1463 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 37394
Bzyku pewnie ze 2 tygodnie i forma będzie niemal startowa :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4121 Napisanych postów 11983 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 235871
Nie sONdze . Ale tak czy siak jest półmetek i zostały 3 tyg redukcji.

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2045 Napisanych postów 2530 Wiek 27 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 166071
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4121 Napisanych postów 11983 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 235871
Dejwikkk
randka udana ?


W trakcie
Na razie w chuuu. On je, ja patrzę. Może chociaż zalicze





Zmieniony przez - BzykuDG w dniu 2017-12-02 22:00:51
2

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SFD TEAM - Marta Kwiatkowska - Olympia Prague - MPJiW

Następny temat

Ania Kapusta sezon 2016