SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1701971

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 180 Napisanych postów 1746 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 114764
no właśnie sam doświadczam tej walki .. wielkie dzięki!
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3577 Napisanych postów 11618 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 227561
Wypiskę zacznę od wczorajszej kolacji, która była na pełnym tłuszczu
Ogólnie małe zmiany w DNT, wleciało więcej fatu, teraz mam łącznie 105g i na ostatni posiłek powędrował B+T+WW.


W pierwszym posiłku mam 30g fatu, co o dziwo zblokowało mnie na cały dzień. Cały dzień dosłownie byłem pełny.


12.09.17

Po wczorajszym off głodny treningu poszedłem pocisnąć klatkę z tricepsem. Dalej nie jestem w stanie zrobić bicepsa przez rękę.


Trening
Klatka + triceps + łydka:

1. Wyciskanie na hammerze skos dolny - 6x67,5kg; 6x70kg; 6x72,5kg; 6x75kg; 6x67,5kg obciążenie na stronę
2. Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej - 10x37,5kg; 10x37,5kg; 10x37,5kg wolna faza ekscentryczna
3. Dipsy - 3x MAX tylko ciężar ciała, wolny negatyw

4. Prostowanie ramion z linkami wyciągu górnego - 12x12szt.; 10x13szt.
5. Wąskie wyciskanie sztangi na ławce poziomej - 6x70kg; 6x75kg; 6x80kg; 6x85kg; 6x90kg

6. Wspięcia siedząc - 4x MAX
7. Wspięcia stojąc - 4x MAX

Na koniec 30 minut cardio.


Już ta siła w zasadzie nie rośnie. Na hammerze niby dołożone po 2,5kg, ale te 2 ostatnie powtórzenia w ostatniej serii takie trochę wyżebrane.
Za to przy sztangielkach progres 2,5kg. Ciężar nie jest duży, ale mam 3s fazy negatywnej, a to robi swoje.
Na koniec dobicie na dipsach.

Triceps siłowo też bez szału, ale to akurat martwi mnie wcale.


Dieta - HC:
TRENING
1. Czekoladowe Granexy, płatki kukurydziane, kasza manna, gruszka, FitWhey Whey Protein 100 Concentrate .
2. Omlet jaglany z ananasem i polewą ze zblendowanych mrożonych truskawek i jogurtu greckiego. Naleśniki z nadziane truskawkami z jogrutem i brzoskwiniami.
3. Indyk z ryżem, olejem lnianym i warzywami.
4. Tosty z kajzerki z szynką, serem żółtym i warzywami.
5. Omlet z warzywami smażony na oleju kokosowym.
6. 6. Szejk lodowy z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate z masłem z nerkowców i kostki czekolady 90%.













Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey Tri Creatine Malate - 7g na czczo i 7g po treningu
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey BCAA - 15g rozpuszczone w czasie treningu siłowego
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu i 2 tabs w połowie dnia
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie



A teraz czekam na konferencję Apple, żeby zobaczyć ile chcą mnie skroić za nowego iPhone’a
3

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3577 Napisanych postów 11618 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 227561
13.09.17

Dzisiaj robiłem cotygodniowy check i co? Waga taka sama lub lekko w dół i aktualnie jest na poziomie 80,6kg. Sylwetka dla mnie git. Nie miałem czasu na pozy, więc ciepła z lustra dla Adasia, bo takie lubi najbardziej . Ogólnie jestem już dokładnie 2 miechy po zawodach, więc dla mnie życiówka


Tak więc dzisiaj dodaliśmy kolejne 120kcal i lecimy kolejny tydzień.


Trening
Barki + brzuch:

1. Unoszenie sztangielek bokiem - 10x32,5kg; 8x35kg
2. Wyciskanie żołnierskiej - 6x60kg; 6x62,5kg; 6x65kg; 5x67,5kg; 6x70kg
3. Unoszenie sztangielek na tył barków leżąc na ławce skośnej - 10x17,5kg; 10x17,5kg
4. Unoszenie sztangielek wzdłuż ciała - 12x20kg; 12x20kg; 12x20kg
5. Unoszenie sztangielki bokiem leżąc bokiem na skośnej ławce - 12x12,5kg; 12x12,5kg
6. Face pull - 12x12szt.; 12x13szt.
7. Unoszenie sztangi przed siebie nachwytem - 10x35kg; 10x40kg; 10x40kg

8. Spięcia na maszynie - 4x MAX
9. Plank - 4x 30s

Na koniec 30 min cardio.







Dzisiaj mały rekordzik i unoszenie bokiem udało mi się zrobić 35kg. Na ile technicznie? To już niech każdy sam sobie odpowie
Przy żołnierskim zaliczona progresja 2,5kg.
W kolejnych ćwiczeniach też delikatnie podokładane, więc ogólnie wszystko idzie całkiem rześko i póki co jestem zadowolony i z wyników siłowych i z sylwetki.


Dieta - HC:
TRENING
1. Omlet jaglany z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate nadziewany czekoladowymi muszelkami, bananem i jabłkiem prażonym.
2. Indyk z ryżem, brzoskwiniami i warzywami.
3. Indyk z ryżem, olejem lnianym i warzywami.
4. Tosty z kajzerki z szynką, serem i warzywami. Olej konopny.
5. Sałatka z jajkiem i indykiem.
6. Twaróg z masłem z nerkowców i śmietanki kokosowej.











Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey Tri Creatine Malate - 7g na czczo i 7g po treningu
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey BCAA - 15g rozpuszczone w czasie treningu siłowego
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu i 2 tabs w połowie dnia
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie


A poniżej 2 filmy, żebyście zobaczyli z czym muszę mierzyć się w pracy jak odwiedzam niektórych klientów





3

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ASNF Moderator
Ekspert
Szacuny 3144 Napisanych postów 39218 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 478543
taa klientów, pewnie szukasz fuchy jako kontroler jakości przy tych czekoladkach
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 835 Napisanych postów 5246 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 52384
Micha kolorowa jak zawsze Co do wznosow juz widzialem w kilku dziennikach i dla mnie to max 1/3 ruchu ktory ja wykonuje. Takim ruchem ciezko bylo by mi cokolwiek spompowac. Naturalnie to tylko moje odczucia i opinia zadne czepialstwo czy cos podobnego. Forma mowi sama za siebie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3577 Napisanych postów 11618 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 227561
ASNF, jakoś od biedy bym przeżył taką robotę

Gugcio, tylko pytanie czy trening zawsze ma polegać na spompowaniu?
Kolejna rzecz, czy unosząc wyżej uzyskamy większe spięcie? Myślę, że niekoniecznie i mniejszym ciężarem kiedyś unosiłem niewiele wyżej. Kąt między ramieniem, a tułowiem, 60 stopni max i tak zawsze każdego uczę. Jeszcze nie widziałem nigdy nikogo z dużymi barkami, kto robił unoszenie do poziomu b
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 6283 Napisanych postów 5423 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 273621
z tymi barkami to będę musiał dzisiaj spróbować tej techniki, bo z tą partią mam największy problem, a akurat dzisiaj wypada mi w planie
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 194 Napisanych postów 1047 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 144536
bo to juz bardziej podchodzi pod podciaganie hantli wzdłuż tułowia w szerokim chwycie :) niemniej w ten sposob napewno wiecej zbuduje niz pedalskim machaniem 10-tkami z super techniką

a apropos iphona to poluje na x-a


Zmieniony przez - aDw w dniu 2017-09-14 08:47:24
2

No likes us and we don't care..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 6283 Napisanych postów 5423 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 273621
aDw
niemniej w ten sposob napewno wiecej zbuduje niz pedalskim machaniem 10-tkami z super techniką

hahaha dokładnie takie same słowa siedziały mi w głowie jak myślałem o swoim unoszeniu bokiem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1580 Napisanych postów 9359 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 720983
Ja tak pedalsko machalem i bary odstaja w cholerę. Oby większe ciężary z tego typu techniką umożliwiły progres


Zmieniony przez - Cayek w dniu 2017-09-14 08:54:24

"Wszystko co teraz potrzebujesz to odrobina wyobraźni...Wasza wyobraźnia czy w to wierzycie czy nie, jest zwiastunem szczęścia jakie zagości w waszym życiu. Jeśli nie jesteś w stanie wyobrazić sobie tego jak może być, to nie oczekuj, że kiedykolwiek to ujrzysz spoglądając w lustro"

Dziennik treningowy:
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Cayek__Road_to_Aesthetics_2015/16_-t1062933.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SFD TEAM - Marta Kwiatkowska - Olympia Prague - MPJiW

Następny temat

Ania Kapusta sezon 2016