SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1743119

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2205 Napisanych postów 61950 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 410476
Chodziło głównie o wersję właśnie na prostownik

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Czas to bezlitosny sędzia, dobre chwile Ci zostawia tylko na nieostrych zdjęciach
I kim byś nie był,ile byś nie miał nie ma znaczenia, wytropi cie by wręczyć Ci bilet milczenia, masz jedno życie, dobrze go pilnuj synu, wystarczy jeden zły ruch może zabraknąć kilku minut..

http://www.sfd.pl/gienus12__mass_and_strenght_-t1094203.html ..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3712 Napisanych postów 11715 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231669
Krystek20
BzykuDG
lasican, ja wszystko mam na tel w katalogu Zrzuty z ekranu hehe.

gienus, nie bolą. Kwestia tego czy chcesz to robić w wersji na prostownik czy na dwugłowy. Bo wtedy jest inna praca pleców i ułożenie stóp. Plus do tego przy wersji na dwójki spinam tyłek.


otóż tu Cie zaskoczę przyjacielu bo ułożenie stóp nie ma nic do wykonywanej pracy bez względu czy na prostowniki czy na dół ciała :D spróbuj na następnym treningu zrobić single leg back extension :D i daj znać jak idzie :P


Niestety nie masz racji Krystianie . Ustawienie stóp ma dokładnie takie samo znacznie jak przy martwym ciągu na prostych nogach - stosując podkładki pod palce bardziej rozciągasz dwójki. To samo przy ławce rzymskiej oparcie się samymi piętami o podstawę przy jednoczesnym skierowaniu palców ku górze daje podobny efekt. Polecam, Łuki P.


Gienus, przy prostowniku rozciągasz prostownik. Przy dwójkach robisz skłon do tego momentu, w którym jeszcze trzymasz prosto plecy.
Tutaj Radek fajnie to tłumaczy.





Zmieniony przez - BzykuDG w dniu 2017-08-29 20:44:48
2

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2205 Napisanych postów 61950 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 410476
dzięki może popróbuje jak mnie naleci jeszcze.
Pozdro

Czas to bezlitosny sędzia, dobre chwile Ci zostawia tylko na nieostrych zdjęciach
I kim byś nie był,ile byś nie miał nie ma znaczenia, wytropi cie by wręczyć Ci bilet milczenia, masz jedno życie, dobrze go pilnuj synu, wystarczy jeden zły ruch może zabraknąć kilku minut..

http://www.sfd.pl/gienus12__mass_and_strenght_-t1094203.html ..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 207 Napisanych postów 538 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 9830
BzykuDG
Krystek20
BzykuDG
lasican, ja wszystko mam na tel w katalogu Zrzuty z ekranu hehe.

gienus, nie bolą. Kwestia tego czy chcesz to robić w wersji na prostownik czy na dwugłowy. Bo wtedy jest inna praca pleców i ułożenie stóp. Plus do tego przy wersji na dwójki spinam tyłek.


otóż tu Cie zaskoczę przyjacielu bo ułożenie stóp nie ma nic do wykonywanej pracy bez względu czy na prostowniki czy na dół ciała :D spróbuj na następnym treningu zrobić single leg back extension :D i daj znać jak idzie :P


Niestety nie masz racji Krystianie . Ustawienie stóp ma dokładnie takie samo znacznie jak przy martwym ciągu na prostych nogach - stosując podkładki pod palce bardziej rozciągasz dwójki. To samo przy ławce rzymskiej oparcie się samymi piętami o podstawę przy jednoczesnym skierowaniu palców ku górze daje podobny efekt. Polecam, Łuki P.


Gienus, przy prostowniku rozciągasz prostownik. Przy dwójkach robisz skłon do tego momentu, w którym jeszcze trzymasz prosto plecy.
Tutaj Radek fajnie to tłumaczy.






Zmieniony przez - BzykuDG w dniu 2017-08-29 20:44:48


No nie właśnie. Wkładając podkładki pod palce tak na prawdę doprowadzasz do większego rozciągnięcia łydek a to ma się nijak do rozciągania dwugłowych. Masz subiektywne odczucie bo brzuchaty łydki też jest zginaczem stawu kolanowego i pracując w większym jego rozciągnięciu odczuwamy także pracę dwugłowego, która tam nie występuje.
Jak już miałbym doszukiwać się tam ułożenia stóp to powinny one być skierowane do zewnątrz podczas wykonywania back extenxion bo wpływa to na większą aktywację pośladka, dla osób które mają problem z nieaktywnym lub nie potrafią spiąć łydek w neutralnej pozycji.

A co do już samego ćwiczenia to dla Gieniusia finalnie jako ćwiczenie na prostownik zawsze na pierwszym miejscu stoi martwy a nie unoszenie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3712 Napisanych postów 11715 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231669
Stopy na zewnątrz też daję, bo właśnie lepiej idzie spiąć poślad.
Co do uniesienia palców może i to złudzenie, ale jednak dwugłowy wtedy czuję mocniej. Jeśli to nawet tylko subiektywne odczucie, to na pewno nie zaszkodzi

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3712 Napisanych postów 11715 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231669
30.08.17

Wczorajszy off i Low Carb i waga prawie 1kg w górę, więc żadna nowość.
Ogólnie dzisiaj wkurvv milion, ale o tym zaraz.


Trening
Klatka + ramiona + brzuch:

1. Wyciskanie na hammerze skos dolny - 6x67,5kg; 6x70kg; 6x72,5kg; 6x75kg; 5x77,5kg obciążenie na stronę
2. Fly press - 10x30kg; 10x30kg; 10x30kg
3. Butterfly - 12x47kg; 6x47kg... i yebło!

4. Uginanie ramion ze sztangielkami z supinacją - 0
5. Prostowanie ramion z linkami wyciągu górnego - 12x12szt.; 10x13szt.
6. Uginanie ramion ze sztangą - 0
7. Wąskie wyciskanie sztangi na ławce poziomej - 6x80kg; 6x85kg; 6x90kg; 5x95kg; 4x95kg

8. Allachy - 4x MAX
9. Plank - 4x 30s

Na koniec 30 minut cardio.


Ogólnie wszystko szło spoko. Wycisk na hammerze progresja 2,5kg, co prawda ostatniego powtórzenia nie dałem rady, ale ogólnie całkiem nieźle.
Potem fly press taki sam ciężar jak ostatnio i na luzie, więc zaznaczyłem sobie, żeby na kolejnym dołożyć.
I na koniec klatki najlżejsze ćwiczenie, czyli butterfly z długą fazą ekscentryczną i przytrzymaniem, więc ciężar śmieszny. No i robię szóste powtórzenie i jak nie yebło w przedramieniu prawym, czyli w tej ręce, co mnie boli, to koniec! Klatki już nie dałem rady skończyć. O bicepsie mogłem zapomnieć. Tyle co udało mi się coś tricka podpompować, ale przy wyciskaniu wąskim chwytem totalnym spadek mocy.
Ogólnie ręka mnie tak boli, że mam problem ze zmianą biegów w aucie, nie wspominając już o codziennych czynnościach... Dzwoniłem do fizjo, ale jest na wakacjach, więc zostaje mi tylko smarowanie maściami. Zamówiłem na próbę dzisiaj BPC, może będzie jeszcze w tym tygodniu.
Ogólnie jestem mega wkurzony, bo nie wiem czy dam radę w ogóle trenować. Żadnych ruchów przyciągających nie mam szans wykonać. Jutro mam barki i zobaczymy jak to wyjdzie. Pojutrze plecy, to tego nie widzę... Będę robił po prostu te ćwiczenia, gdzie nie będzie bólu.
W przeciwnym przypadku będę robił tylko nogi i kręcił na kolarzówce chyba setki kilometrów. A jestem mega wkurzony, bo się tematy już fajnie powkręcały i miał być w końcu progres. A na siłce dzisiaj aż kurfa myślałem, że wyjdę z siebie...!


Dieta - HC:
TRENING
1. Granexy miodowa, płatki kukurydziane, kleik ryżowy, ananas, FitWhey Whey Protein 100 Concentrate .
2. Omlet jaglano-ryżowy z bananem, prażonymi jabłkami i FitWhey Whey Protein 100 Concentrate .
3. Indyk z kaszą bulgur i warzywami - fajny przepis ogarnąłem, miałem dzisiaj opisać, ale nie mam kuźwa weny!
4. Tosty z kajzerek z szynką, odtłuszczonym serem żółtym i warzywami.
5. Udka z kurczaka z warzywami.
6. Omlet z białek jaj i FitWhey Whey Protein 100 Concentrate z masłem migdałowym.














Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey Tri Creatine Malate - 7g na czczo i 7g po treningu
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey BCAA - 15g rozpuszczone w czasie treningu siłowego
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu i 2 tabs w połowie dnia
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5918 Napisanych postów 20094 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 704505
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Szacuny 6618 Napisanych postów 68204 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 905288
no lipa, ale może po prostu coś nadwyrężyłeś i będzie ok, zrób najwyżej 1-2 dni off żebyś sobie nie pogorszył historii
ewentualnie jak będzie bolało to wizyta na chociazby prostym usg ,gdzie byłoby zapewne widać czy np. coś nie zostało naderwane
trzymam kciuki i zapewne będzie za chwilę git !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3712 Napisanych postów 11715 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231669
Przemo, dzięki ale jakoś lepiej mi wcale . Nam obu życzę zdrowia hehe.

Banan, to już trzeci raz w przeciągu 2 lat gdzieś odnawia mi się ta kontuzja. Wrócę do domu i zobaczę jak terminy do ortopedy w Medicoverze. Może uda się ogarnąć coś do końca tygodnia... Ale co tam, zawse mam rower. Szczególnie, że na weekend u mnie zapowiadają deszcze
A przez plecy nawet dobrze nóg skatować nie mogę. Może najwyższa pora na zmianę hobby. Serio o tym piszę...

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 444 Napisanych postów 12497 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 282916
Odpusc jakies proby trenowania za wszelka cene, nic sie nie stanie jak dzien albo dwa odpusicsz, w tejs sytuacji moze ci to tylko pomoc, na pewnie nie zaszkodzi. Zdrowka :)
2
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SFD TEAM - Marta Kwiatkowska - Olympia Prague - MPJiW

Następny temat

Ania Kapusta sezon 2016