SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1747063

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 113 Napisanych postów 499 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 34321
Chylę czoła przed aż tak skrupulatnym ( pedantycznym ) prowadzeniem zapisków domowych

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 868 Napisanych postów 5297 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 54622
Jak na taki luz zywieniowy forma naprawde Swuetna a wciagnac to ty potrafisz widze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3734 Napisanych postów 11726 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231997
Gugcio
Jak na taki luz zywieniowy forma naprawde Swuetna a wciagnac to ty potrafisz widze


Yyy jaki luz?! Od zawodów liczone wszystko co do grama, tylko w sobotę pofolgowałem ^^
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 55 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 29775
BzykuDG
Winter, tu masz wycinek z mojego „Dzienniczka”, co się działo przez kilka miesięcy rok temu po zawodach . Myślę, że ten etap mam za sobą




Hahahaha :D nie no nie mam pytań co do tego :D Ale widać że nie mogło być tak strasznie bo waga aż tak strasznie nie poszybowała :D ja jak podjem to zaraz idzie w górę jak szalona :)


Zmieniony przez - winterR w dniu 2017-07-31 11:44:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3734 Napisanych postów 11726 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231997
Wtedy zacząłem roztrenowanie, więc mięcho down - fat up. Stąd stabilność wagi

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 448 Napisanych postów 12499 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 283078
Mam tako samo w notatniku tylko moze bardziej ogolnikowo. Wiesz ze powinnismy sie leczyc? %)
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3734 Napisanych postów 11726 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231997
To jest tylko namiastka mojej pedantyczności, niestety tyczy się to wielu aspektów mojego życia hehe. Ja już się przyzwyczaiłem, ale przyszła matka moich dzieci będzie miała ze mną przesrane
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 868 Napisanych postów 5297 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 54622
To pomylilem topici myslalem ze every day is a cheat day Jestem ciekaw jak ja bede sie zywil po pierwszym starcie i kiedy sie ogarne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1442 Napisanych postów 28165 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 275602
Ja bym musiał na masie codziennie pisać XD
W sumie, tak dużo tych cheatów nie wychodzi u Ciebie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3734 Napisanych postów 11726 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231997
01.08.17

Waga na czczo 79,0kg, ale wczoraj i rano miałem problem z odwiedzeniem pewnego miejsca, za to dzisiaj mocno nadrobiłem hehe. Zobaczymy jaka waga będzie jutro.


Trening
Klatka + łydka:

1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej - 6x87,5kg; 6x92,5kg; 6x97,5kg; 6x102,5kg; 6x107,5kg
2. 8x35kg; 8x35kg; 8x37,5kg
3. Wyciskanie sztangi na ławce skos dodatni - 10x55kg; 10x55kg tempo 41x0
4. Rozpiętki na ławce poziomej - 12x17,5kg; 12x17,5kg; 12x20kg
5. Rozpiętki na bramie klęcząc - 12x6szt.; 12x6szt.
6. Dipsy - 3x MAX ciężar ciała

7. Wspięcia siedząc - 4x MAX
8. Wspięcia stojąc na maszynie - 4x MAX

Popołudniu 1h na kolarzówce w terenie.







Bardzo, ale to bardzo dobry trening. W każdym ćwiczeniu dołożyłem obciążenie. Najwięcej w wyciskaniu sztangi na ławce poziomej, bo aż 7,5kg w każdej serii. Chyba organizm zaczyna odżywać
W każdym pozostałym ćwiczeniu również dorzucone ok. 5-10%. Zobaczymy jak sytuacja będzie dalej się rozwijać.

A teraz właśnie zbieram się na kolarzówkę i jest w planie zrobić 1h spokojnego cardio, bo jutro rano wjeżdżają na tapetę nogi.


Dieta - HC:
TRENING
1. Omlet jaglano-ryżowy z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate , brzoskwiniami i jabłkami prażonymi.
2-3. Indyk z ryżem i warzywami.
4. Tosty ze 100% chleba razowego (lokalna Piakarnia) z niskotłuszczowym serem Gouda, wędzoną piersią i ogórkiem.
5. „Deser” - twarożek Emilki, twaróg chudy, 2 kostki czekolady 90% kakao, masło migdałowe, kazeina, kakao i słodzik.
TRENING KOLARSKI
6. Shake lodowy z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate i awokado.




Od dzisiaj też podbiliśmy kalorie w dzień treningowy o 200kcal.


Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1 tabs przed treningiem siłowym, 1 tabs przed treningiem kolarskim
FitWhey Tri Creatine Malate - 7g na czczo i 7g po treningu
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey BCAA - 15g rozpuszczone w czasie treningu siłowego, 15g rozpuszczone w trakcie treningu kolarskiego
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu i 2 tabs w połowie dnia
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem, 5 kaps. przed treningiem kolarskim
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SFD TEAM - Marta Kwiatkowska - Olympia Prague - MPJiW

Następny temat

Ania Kapusta sezon 2016