SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1738710

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1050 Napisanych postów 2655 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 98472
Ja mam około 1,5 roku długie czarne z decathlona za 49zł i nie narzekam... żałuje... bo mogłem wziąść ze 3/4 pary za taka cenę

Dla mnie najlepsze obciślaki rashe, lajkry itp. to bez dwóch zdań Poundout Ale to firma teraz bardzo pimpowana więc ceny wysokie i mało promo... bo i tak im twoar zejdzie...

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3179 Napisanych postów 23081 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 544779
każdy ma rajty a ja nie ;( no ale najpierw musze dyebac nogi zeby rajty jakos wygladały
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3675 Napisanych postów 11702 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231282
Wyślę Ci monstery z High Type. Mają taki nadruk, że +20 centów w obwodzie

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3675 Napisanych postów 11702 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231282
19.11.16

Trening
Nogi hipertrofia + łydka:

1. Uginanie nóg siedząc - 15x90kg; 15x110kg; 15x120kg; 15x120kg
2. Unoszenie tułowia na ławce rzymskiej - 15x5kg; 15x5kg; 15x5kg; 15x5kg
3. Przysiad bułgarski - 12x30kg; 12x30kg, 12x32,5kg; 12x35kg
4. Wyprosty nóg - 15x22,5kg; 15x22,5kg; 15x22,5kg; 15x22,5kg
5. Fronty 3/4 ruchu - 15x60kg; 15x60kg; 15x60kg; 15x60kg

6. Wspięcia siedząc - 4x MAX
7. Wspięcia stojac na maszynie - 4x MAX

Na koniec 10 min HIIT 15/30 na ergometrze.










Zrobiłem dzisiaj unoszenie tułowia tak jak Przemo pisał, czyli palce na zewnątrz. Stwierdzam, że jeśli już uniesiemy palce do góry, to czy stopy są na zewnątrz czy równolegle nie robi to żadnej różnicy. Przynajmniej u mnie.
Ogólnie nogi już jakoś zaczynają wyglądać, z niecierpliwością oczekuję pierwszy kabli hehe. Po prostownikach czuć już, że co nieco się wkręciło, bo taki back pumps po unoszeniu tułowia, że przy bułgarskim było ciężko heh. Ale u mnie to norma.
To był 4 trening z rzędu, jutro off. Miałem robić max po 3 treningi, ale dzisiaj wypadał HC, więc nie mogłem tego nie wykorzystać


Dieta - HC
Spalacz
1. Omlet: 7 białek jaj, 40g mąki gryczanej, 100g marchewki, 80g gruszki, 5g oleju kokosowego, 15g SFD WPC Protein Plus, 2 kaps Allnutrition VitaminALL, 3 kaps SFD Omega 3
TRENING - bezpośrednio po 30g WPI, 35g daktyli, 3 kaps SFD MagB6 SPORT
2. Omlet: 7 białek jaj, 75g mixu płatków jaglanych/ryżowych, 100g marchewki, 80g jabłka, 15g SFD WPC Protein Plus, 2 kaps Allnutrition VitaminALL, 3 kaps SFD Omega 3
3. 200g piersi, 75g ryżu, 5g oleju lnianego, warzywa
Spalacz
4. 200g piersi, 50g ryżu, 5g oleju lnianego, warzywa
5. Budyń: 50g SFD WPC Protein Plus, 50g skrobi ziemniaczanej, 20g masła migdałowego
6. Omlet: 2 jajka, 3 białka jaj, 100g marchewki, 80g gruszki, 75g mixu płatków jaglanych/ryżowych, 15g SFD WPC Protein Plus, 3 kaps SFD Omega3




Jak widać, dzisiaj bardzo omletowo
Ogólnie pooglądałem wczoraj zdjęcia z lipca/sierpnia i mega jestem zmotywowany, żeby wrócić do formy! Do Świąt na bank się nie wyrobię, więc pewnie przed wigilią zrobię lekkie płukanie i będę cisnął jeszcze redukcję w styczniu. Tak przynajmniej na tą chwilę mi się wydaje.

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 80 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 74986
Pewnie ktos juz takie nosil warto to kupic?
https://www.amazon.de/DRSKIN-Militär-Kompressionshose-Sleeve-Männer/dp/B01A6A5U5I/ref=pd_sbs_200_8?_encoding=UTF8&refRID=SX64Q9F454A8Z7R6NXFC&th=1&psc=1


Zmieniony przez - radon w dniu 2016-11-20 19:20:18

/home/rafi/Pulpit/tumblr_netf1oMxIo1rmjd3no1_500.gif

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3179 Napisanych postów 23081 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 544779
BzykuDG
Wyślę Ci monstery z High Type. Mają taki nadruk, że +20 centów w obwodzie



to takie moga byc 5-)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3675 Napisanych postów 11702 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231282
Radon, nie miałem styczności z tymi rajtkami. Ale patrząc po cenie jakiegoś szału specjalnie bym się nie spodziewał. Chociaż do machania na siłce każde wystarczą

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5878 Napisanych postów 20066 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 701797
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3675 Napisanych postów 11702 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231282
20.11.16

Jednak nie udało się dzisiaj zrobić offu i poszedł piąty dzień treningowy z rzędu. Miałem za dużo zapału rano, chociaż nie wiem czy to dobry pomysł hehe.

Trening
Push siła + brzuch:

1. Wyciskanie sztangielek na skosie w górę - 8x22,5kg; 8x27,5kg; 8x32,5kg; 8x37,5kg; 8x42,5kg rampa 8
2. Wyciskanie na hammerze skos w dół - 8x60kg; 8x60kg; 8x60kg; 7x60kg
3. Dipsy - 8x25kg; 8x25kg; 8x25kg; 8x25kg
4. Wyciskanie na barki na suwnicy Smitha - 8x40kg; 8x45kg; 8x45kg; 6x50kg
5. California press - 8x40kg; 8x40kg; 8x40kg; 8x40kg

6. Kółko - 4x MAX
7. Spięcia na maszynie - 4x MAX










Trening lekko średni. Nie wiem czy wpływ na to miał brak przerwy, czy to że w nocy słabo spałem i na treningu siedziała mi jajecznica z cebulą na żołądku . Siłowo minimalnie lepiej niż ostatnio. Na suwnicy na barki tylko dramat, ale suwnica trze coraz bardziej, więc wywalam to na pewno z planu. Zresztą będą go teraz jakoś na dniach chyba zmieniał, bo już będzie z 6 tygodni.
Dzisiaj areoby już odpuściłem i wykorzystałem ten czas na porządne rozciąganie.


Dieta
1. Jajecznica: 2 jajka, 3 białka jaj, 70g piersi, 5g masła klarowanego, warzywa, 2 kaps Allnutrition VitaminALL, 3 kaps. SFD Omega 3
TRENING - bezpośrednio po 30g WPI, 35g daktyli, 3 kaps SFD MagB6 SPORT
2. Omlet: 7 białek jaj, 70g mixu płatków jaglanych/ryżowych, 80g jabłka, 60g marchewki, 15g SFD WPC Protein Plus
3. 200g piersi, 75g ryżu, 5g oliwy, warzywa
4. 200g piersi, 50g ryżu, 5g oleju lnianego, warzywa
5. 200g schabu wieprzowego, papryka
6. Budyń: 45g skrobi ziemniaczanej, 30g wafli ryżowych, 20g orzechów włoskich, 50g SFD WPC Protein Plus




Jutro już na bank robię off

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3675 Napisanych postów 11702 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231282
Przy okazji szukam jakichś setów/albumów na siłkę na trening. Z gatunków może być dubstep, electro, rock, metal, hip hop. W zasadzie cokolwiek. Podrzućcie jakieś tytuły proszę.

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SFD TEAM - Marta Kwiatkowska - Olympia Prague - MPJiW

Następny temat

Ania Kapusta sezon 2016