SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT - Kettle i inne :-)

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 567096

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 942 Napisanych postów 8594 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 293569


Póki co - jadę sobie ROP, a jak dojdę do C&P 5x(1,2,3,4,5), to się wtedy będę "martwił"

Wygląd - też ma być!! Ma być widać, że coś tam ćwiczę..

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 942 Napisanych postów 8594 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 293569




Świetnie opanowane te wagi - front lever - super widać na poręczach od 1:09 i dalej..

Niezły koń!
Zrzucę 20kg tłuszczu. Zbuduję z 15kg mięsa i będę jak on!
70kg wagi - no nie powiedziałbym..

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Rok? Dwa? Pięć? Do zrobienia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9770 Napisanych postów 27592 Wiek 72 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1109081
Trochę tłuszczu to on ma!
Podziwiałem to co robił!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 134 Napisanych postów 1892 Wiek 43 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 22821
Góra ciała elegancko wyćwiczona, siła i sprawność jest. Jeżeli chodzi od pasa w dół to przeciętnie bym powiedział. Porównując góra względem dołu do dysproporcja ogromna. Ale to tylko moje zdanie

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 942 Napisanych postów 8594 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 293569
Od pasa w dół, to w sumie nic nie widac, bo ma długie spodnie..
Góra - dość osiłkowata

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 942 Napisanych postów 8594 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 293569
Zamieniłem kolejnością LD z MD, bo kolejny trening w niedzielę - a mi w sobotę wpadła przeprowadzka do zrobienia, więc mogę nie mieć siły. Trening najważniejszy, więc dziś weszło dosyć sprawnie:

ROP
MEDIUM DAY

C&P (24) - 5x(1,2,3)
2H SW (24) - 10x10 /30s - 100x w 5min
- taki interwał.

25min

C&P - 4min na drabinę + odpoczynek.
SW - 20 swingów na minutę to jak HD!!
5x20 to bym się umęczył, a 10x10 w tym samym czasie - jakoś lżej

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 942 Napisanych postów 8594 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 293569
Przeprowadzka - trening łydek (3 piętro) i chwytu.
Mało mebli, a sporo gadżetów. Myślę, że Light Day wejdzie jutro jak trzeba.
O pressa się nie boją, ale ze snatchem już może być różnie..

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 942 Napisanych postów 8594 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 293569
Trening dzisiaj jednak odpuszczam.

Tak sobie pomyślałem, że moje niskowęglowodanowe próby spaliły na panewce - chociaż 4 jaja na boczku i maśle klarowanym bardzo mi smakują!!
Dlatego spróbuję innego podejścia - bardziej klasycznego - niskotłuszczowego.
Postaram się też mniej smażyć.

Jajecznicę zastąpię jajkami gotowanymi na twardo (a może i na miękko) i te jaja też chyba przytnę, bo jem ze 20 tygodniowo..

Kiedyś czytałem artykuł Akopa Szostaka o typach metabolicznych i są ludzie, którym dużo tłuszczy i mało węgli nie służy, bo im się zwalnia metabolizm..
Druga zmiana - już od jakiegoś tygodnia staram się unikać pszenicy. Bez szaleństw, ale na ile to możliwe.. Mam pokupowane różne makarony, także nie będzie to eliminacja do zera, a zresztą - zobaczy się..

Myślałem o programie treningowym z masą ciała, może Ojan coś podpowie (proszę !) - jeszcze nie na teraz, ale takie ćwiczenia mi przyszły do głowy:

- przysiady, wykroki
- pompki na podłodze, na podpórkach do pompek, na ringach (+ na ringach to różne takie pompkopodobne ćwiczenia), lekkie wersje dipów (kółka, nogi na podwyższeniu/na podłodze)
- podciąganie na drążku itp..
- brzuch - może kółko (mam po nim zakwasy na trickach, ale pewnie by się mięśnie przyzwyczaiły), wznosy nóg, brzuszki wszelkiej maści i moje tajemnicze ćwiczenie - knee hugs





Udało mi się wyczaić nazwę i filmik

Gdyby było mało, to z kettlami można by dodać LCCJ
LCCJ to akurat najbardziej chyba obciąża nogi i układ krążenia oraz oddechowy. Wartościowe (ewentualne!) dopełnienie całości..
Dosłownie 5-15min, sam nie wiem, bo na dłuższą metę LCCJ nigdy nie robiłem.

Pozostałaby jeszcze kwestia, czy te ćwiczenia robić w obwodzie, czy w seriach, czy jeszcze jakoś inaczej, ale to już będę się martwił, jak bym złapał ten program.

GOTOWCE
- Skazany na trening nie bardzo mi pasuje w oryginale, chyba żebym przerobił jakoś pod siebie (jak zaleca C-MASS);
- Lafay - nie mam tyle czasu na treningi!!

Wziąłbym główne patterny, po 1-3 ćwiczenia i robił 3xtyg FBW..

Panie Janie, co by inni nie napisali - Pana zdanie jest najważniejsze.
Ja tak już na zapas pytam.. Bo zanim faktycznie będę to wykonywał, to jeszcze Kettlebell Muscle chcę zrobić - 12tygodni...

Ale skoro Pan tu zerka

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 535 Napisanych postów 10132 Wiek 47 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 68495
Lubisz wyzwania to może podejmij to?



Wprawdzie "babskie" i dla bab, ale na forum i na stronie ludzi chwalą. Niektórzy to konie (piszą, że jedzą więcej węgli)
30 dni. Dasz radę. I opiszesz
A ta cała Iwona, to nie Twoje okolice?

------------------------------------
Сила это способность
http://www.sfd.pl/Kettlebells_Sztanga_Bieganie_Sila_dla_cierpliwych_By_MaGor_Vol3-t1078817.html
------------------------------------
Spis treści i indeksy:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/69665444/sfd/pub/dziennik/spis_tresci.html
------------------------------------
http://www.sfd.pl/Pomoc_dla_małego_Igorka__serdecznie_zapraszamy_!-t1022615.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

1 Głosowanie II Edycji Kraty na Lato 2014

Następny temat

Let's get ready to rumble! Życie na sportowo.

nutloveb