SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT - Kettle i inne :-)

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 568249

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 942 Napisanych postów 8594 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 293569
Jutro pracuję 12 godzin, to jak będzie upał i zapieprz, to apetyt nie wróci.
Poprzednio przy takiej dwunastce wpadło:
7.30 - 3 albo 4 jajka M na boczku z odrobiną rodzynek (chyba dałem) + kawałek papryki + kawa
14.00 - jogurt grecki 400ml + 25g rodzynek + jabłko
i dopiero po powrocie do domu po 20.00 coś zjadłem.

Nie wiem jak tam dokładnie z kaloriami,
Jajecznica na boczku to z 600-700kcal (500kcal to 4 jaja i 10g tłuszczu)
Jogurt grecki z rodzynkami to 500kcal.

Najważniejsze, że się nasyciłem i nie byłem głodny. Jogurt grecki (typu greckiego) lepiej mi wchodzi niż jakaś śmietanka 30%.

Także ani to LCHF, ani PALEO, ale nie zależy mi na szufladkowaniu.

W sobotę idę na wesele, także żadnych restrykcji (typu ketoza, która chodziła mi po głowie) nie planuję.
Ale kto wie co potem... Lato, ciepło, urlopy, to nie bardzo też chcę się pakować w jakieś restrykcje (i dokładać sobie stresu!).

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9783 Napisanych postów 27599 Wiek 72 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1109124
Nie musi być ketozy. Mniej węgli i jedz tak jak lubisz.
Po resekcji żołądka lekarze przypominają o jedzeniu białka.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 942 Napisanych postów 8594 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 293569
Zbyt dużo białka zniweluje niską podaż węgli. Z tego co piszą wynika, że jak węgli będzie mało (powiedzmy mniej niż 30g na dobę) to przy zbyt dużej ilości białka (ile to zbyt dużo!!??) - w wyniku glukogenezy organizm przemini białko na glukozę (czyli na węgle).
Podsumowując - jeśli nie będzie węgli, a będzie dużo białka, to wyjdzie tak, ajkby tych węgli było więcej.

Ile tego białka dać?? Poniżej 100g, czy w okolicy 75g?? Jeszcze inaczej??

Nie chcę też się zamęczać, głodzić i w ogóle.. Trochę mogę pocierpieć, ale bez przesady...
Poprzednie doświadczenia na LC wykazały, że jestem w stanie zabić...

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9783 Napisanych postów 27599 Wiek 72 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1109124
Oglądam filmy o ludziach z olbrzymią nadwagą, którzy mieli operację zmniejszania żołądka. Lekarz mówi im o jedzeniu białka.

Ja na redukcji obecnie jem białka tyle co zawsze ale staram się (dobrze napisane) ograniczyć węgle i tłuszcze zwiększając ilość cardio.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 942 Napisanych postów 8594 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 293569
Od miesiąca to ja prawie się nie ruszam...
Szukam sposobu na życie - żeby być zdrowym, szczęśliwym, silnym i mieć dobrą sylwetkę

---------

Na jutro naszykowałem:

Na śniadanie będą 3-4 jaja M + boczek (z 50-60g) + kawa
Potem:
- Omlet z 4 jaj M, z pół szklanki wiórków kokosowych, garstki rodzynek, odrobiny cynamonu - w sumie to 2 wyszły.
- jogurt grecki 400ml + 30g rodzynek (+może jabłko)

Zobaczymy...


Zmieniony przez - panteon w dniu 2016-07-04 21:58:51

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 942 Napisanych postów 8594 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 293569
Przeziębiłem się. Także treningowo off. Nadrabiam lekturę na ile domownicy pozwalają..

Trochę myślę o kolejnym cyklu - coś z dubletami bankowo.. chyba jakieś FBW, albo push-pull-legs..

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10959 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
panteon
Przeziębiłem się. Także treningowo off. Nadrabiam lekturę na ile domownicy pozwalają..

Trochę myślę o kolejnym cyklu - coś z dubletami bankowo.. chyba jakieś FBW, albo push-pull-legs..


Współczuję przeziębienia. Wit C w dużej dawce i przejdzie
U mnie teraz PPL się przewija. Schemat jest, progres jakiś też chcę zrobić ale bardziej to przypomina wykorzystywanie wolnego czasu żeby się nie zastać niż jakiś konkretny trening. Jak się uda, to może coś dodam w co wątpię, jednak póki co daję radę.
Na 2 kule to wyborów masz całkiem sporo, wystarczy po KBEUR sięgnąć lub Mahlera i masz gotowców po uszy ... ale przecież Ty już to wiesz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 942 Napisanych postów 8594 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 293569
Wit. C ładuję...
Przewiało mnie, albo od syna się zaraziłem (zapalenie gardła ma. Mamy!). Antybiotyk 3-dniowy wczoraj skończyłem. Poprawia się, ale kaszlę jeszcze.

Na dwie kule opcji rozważam kilka:

1.) Moving Target - może być zbyt lekko z 2x20kg (bo 10x5 C&P i SQUAT wykonałem bez większego problemu)

2.) Druga opcja to PPL:
- military press, pompki diamentowe
- drążek nachwytem/podchwytem, renegade row/row
- front squat, lunge, pistolet (opcjonalnie)

2 ćwiczenia na każdą partię. 5x5 każde, albo 10x5 a tylko jedno
MP 10x5, albo
MP 5x5 + pompki diamentowe 5x5 = 10 serii

Raczej siłowo, ale gdybym doszedł do 10x10 to bym nie narzekał

http://www.bodybuilding.com/fun/kettlebell_gvt_training.htm

W wolnej chwili TGU, BP, SNATCH, SWING i by stykło.

Ewentualnie można by rozwinąć i dać double swing i floor press, albo nawet wyciskanie kuli jednorącz (wtedy byłoby 24kg zamiast 2x20). Pompki diamentowe to dla mnie masakra. Drążek 10x5 to też raczej wątpliwe, ale od 10x3 mogę spokojnie zacząć.

3. OLYMPIC
Różne warianty mieszania clean-press-squat.. drabiny, sety po 3, sety po 5..

4. Sprawdzony kiedyś zestaw: pary ćwiczeń:
- clean-press
- squat-swing
- clean-squat
20min i w pierwszym tygodniu 3 powtórzenia, potem 4, itd.. chyba 3 lata temu to robiłem z 2x16.

Chciałbym wrzucić drążek i pompki, to PPL najbardziej by pasował - jest tam największa opcja podmiany ćwiczeń (nie wiem czy to dobrze, czy może źle!!??)

Cel niezmienny - poprawa sylwetki i siła!

Dzisiaj się pomierzyłem i zważyłem.
4-5kg w dół, a obwody bez większych zmian.. też nie wiem skąd to zeszło.. Wizualnie jakaś tam poprawa jest, ale słaba (trzeba się dobrze przypatrzeć!)

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4631 Napisanych postów 10877 Wiek 49 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 552228
panteon
u)

2.) Druga opcja to PPL:
- military press, pompki diamentowe
- drążek nachwytem/podchwytem, renegade row/row
- front squat, lunge, pistolet (opcjonalnie)

2 ćwiczenia na każdą partię. 5x5 każde, albo 10x5 a tylko jedno
MP 10x5, albo
MP 5x5 + pompki diamentowe 5x5 = 10 serii

Raczej siłowo, ale gdybym doszedł do 10x10 to bym nie narzekał

http://www.bodybuilding.com/fun/kettlebell_gvt_training.htm

W wolnej chwili TGU, BP, SNATCH, SWING i by stykło.




Ładnie to wygląda. Zawsze możesz rzacząć od 5x5 i progresować zwiększając liczbę serii, aż do 10x5. Program na cały rok, albo całe życie

When you have to shoot...Shoot! Don't talk
Strava - https://www.strava.com/athletes/11696370

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 942 Napisanych postów 8594 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 293569
Program na całe życie... a mnie po 3-4tyg już nosi, żeby coś zmienić

Mahler (i nie tylko on) ma też podział taki nieco szerszy:
upper push - military press, floor press, pompki
upper pull - row, renegade row, drążek,
lower push - squat, lunge, pistolet
lower pull - swing, clean, single leg dedlift

+ core - tgu, getup-situp, windmill

Też można sobie złożyć 2 treningi i jechać ABA, BAB.. Byłoby FBW 5x5 (zaczęcie z tego pułapu, albo najpierw dojście do tego).

W każdym razie mocny element siłowy (siło-masowy) i jak się uda to jakiś element kondycyjny dodatkowo.

Najpierw muszę wyzdrowieć (i przemyśleć, czy kończyć aktualny program - jestem na 8 z 12 treningów).

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

1 Głosowanie II Edycji Kraty na Lato 2014

Następny temat

Let's get ready to rumble! Życie na sportowo.

Wheya