SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT Sniezka, mama w walce o figure

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 20043

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 430 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 6070
Hej,

Jestem 9 miesiecy po porodzie
staż treningowy około 4lata, teraz rok przerwy ( ciaza, porod + 3 miesiace ) .
w ciazy jedyne co cwiczylam to cwiczenia dla ciezarnych z yt + spacery z psem po lesie.
Mimo wszystko przytyłam 23 kg w ciąży.

po porodzie spadlo mi 12 kg , a reszta stoi jak zaklęta.
Od pól roku chodzę na siłownie, byłam na diecie ,poczatkowo sama coś działałam.
Potem przeszłam na dietę od trenera , polecanego na wielu grupach.
Dostalam rozpiskę 1850kCal przy 4 treningach w tygodniu, jednak waga spadla 3 kg a potem wrocila :/

zdołowana do reszty zrobiłam komplet badań.
panel tarczycowy, cholesterol, proby watrobowe, mocz, insuline i glukoze 3 punktowa.
Badania okej.

Teraz chce zacząć coś probować na własną reke, gdyz pozostal mi ostatni miesiąc silowni.
Maz od wrzesnia zmienia pracę, a ja nie mam nikogo kto moglby mi pomoc w opiece nad dzieckiem by zrobic trening.
Sama tez od pazdziernika zaczynam calo etatowa pracę ...



Nie wiem jakie makro sobie okreslic, gdyz poza silownia moja aktywnosc nie jest rewelacyjna.
Syn nienawidzi wozka, wiec czasem nasz spacer trwa 10 minut, a czasem przy dobrym humorze nawet i 30 min. Staram sie
wtedy szybko maszerowac.

Myslalam o makro 1600 kcal 130bialka/130wegli reszta tluszcze .
Ale sama nie wiem.


jako nastolatka przeszlam anoreksje, glowe mam tak zryta, ze czasem ma dziwne pomysly :(

ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: KrolewnaSniezka
WIEK: 25
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 4 lata, teraz przerwa
****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 77
WZROST: 160 cm
OBWÓD RAMIENIA:
OBWÓD ŁYDKI:
OBWÓD UDA:
OBWÓD BIODER:
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA:
OBWÓD TALI
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Redukcja tkanki tluczowej

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE:
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY: BRAK
ALERGIE: Uwazam z laktoza
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA:
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? TAK
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? NIE
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA?

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY:
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO)
MŻ, ogolnie uwazam z jedzeniem

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl? 
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?
obecnie KP

****SPRZĘT**********************************************
hula hop z wypustkami, hantle 2-3-5 kg, obciazniki na kostki, dokupie gumy

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: obecnie nie, brak czasu, jedynie co to bieganie

****TRENING**********************************
silownia do konca sierpnia, potem pozostaje cwiczenie w domu z ww. sprzetem

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1098 Napisanych postów 1817 Wiek 245 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 78328
Hej Śnieżko.

DIETA I KCAL
Myślę, że na początek dobrze będzie wyliczyć Twoje zapotrzebowanie kaloryczne. I od niego po woli ciąć kaloryke.
Piszesz, że jesteś mało aktywna fizycznie w sensie spacerów itd, ale przy maluchu niespełna rocznym to i tak niezłe kardio się zalicza przez cały dzień ;)
Napisz czy karmisz piersią, to dodatkowe kcal też idą na produkcję mleka. Do 500 kcal nawet.

Z tego co rozumiem chcesz dietę bardziej tłuszczową. Byłaś kiedyś na takiej ? Nie każdy dobrze się czuje na niskich węglowodanach. Poza tym przy treningu siłowym warto w dni treningowe robić rotację węglowodanami podnosząc do ok 200g kosztem tłuszczy.

SPRZĘT
obciążenie do 5 kg na początku może mieć sens, jednak im dłużej się ćwiczy tym lepiej je zwiększać. Z czasem dobrze by było zainwestować w hantle z talerzami. Gumy na pewno się przydadzą. Kupisz mini bandy czy też dłuższe planujesz?

TRENING
Co ćwiczyłaś przez poprzednie lata? Jakie plany miałaś? Na wolnych ciężarach czy wiecej maszyny ?

Ps. Twoja waga podobna do mojej na starcie (było 78kg) , po woli udało się zbić do 58kg. Dieta podstawa, ćwiczenia fajnie pomagają modelować sylwetkę. Trzymam kciuki :)



Zmieniony przez - northwestpassage w dniu 2018-07-23 13:40:05

Take your dreams seriously.

DT nwpassage s.23, s.37, s.54
Podsumowanie pierwszej masy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 430 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 6070
Hej, dziękuję za odpowiedź :)

Nie karmie juz piersia od 4 miesięcy :)

Z tego co ostatnio liczylan to cpm wychodzilo 2200kcal i od tego odjac 500 to ok 1700kcal wychodzi.

Niby idzie sie zmeczyc ale maly jeszcze nie raczkuje wiec poki co duzo lezymy i ćwiczymy raczkowanie i siadanie.

Jestem juz lekko załamana. Ostatnie miesiace trzymalam sie diety w 1000% i taka kiepszczyzna :(

Podaje tutaj wyniki :

Waga ) 77,5
Talia 79
Pepek 98
Udo 62
Biceps 31
To robilan wczoraj tak na szybko, wiem ze jeszcze brakuje trochę tych wymiarów takze nadrobie.

Ponizej wkleje wyniki badan
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 430 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 6070
Glukoza i insulina

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 430 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 6070
Reszta

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Tetiszeri Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 732 Napisanych postów 3339 Wiek 42 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 36100
Czesc, jak wygladala Twoja dieta przed badaniami? High fat low carb?
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 430 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 6070
Przed badaniami 1600kcal 130b/130w/70tl
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Tetiszeri Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 732 Napisanych postów 3339 Wiek 42 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 36100
A trenowalas wtedy? Bo ta glukoza i insulina szalowe nie sa.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 430 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 6070
Nie, mialam wtedy 2tygodniowa przerwę w cwiczeniach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Moderator
Ekspert
Szacuny 1179 Napisanych postów 9193 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 573993
Witamy z powrotem, fajnie że jesteś :)

dobrze, że Teti jest bo ona bardziej obcykana w tych badaniach a też mi się wydaje że ten cukier mógłby być niższy.

1700 to takie minimum. Ja nie jestem zwolenniczką cięcia tego 500 kcal na początek. Prędzej kaloryka zaproponowana przez trenera byłaby odpowiednia, ale jednak (zwłaszcza, że nie zanotowałaś jakiś super efektów) proponowałabym dietę bardziej zrównoważoną- mniej tłuszczu więcej węgli.

A trening w domu masz zamiar uskuteczniać?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 430 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 6070
Hej Paula, dzieki za mile prZyjecie :)

Tak, tak. Mam w domu hula hop, hantle 1,3,5kg, obciazniki na kolana,laweczke, trx. mini bandy wlasnie zamowilan. :)

A do konca sierpnia mam jeszcze siłownię :)

Dobrze, przyjme sobie to 1700 i zobaczymy ;)

Diabetologa mam 16sierpnia, wiec zobaczymy co powie o moich wynikach :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Metamorfoza po ciąży (trojaczki)

;