SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT Ronin78

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 195882

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1410 Napisanych postów 6236 Wiek 46 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 467884
Ron, prawdopodobnie masz niestabilną lewą łopatkę. Domyślam się że jesteś praworęczny, wszystkie ciężary przenosisz prawą ręką itp itd. Mięsień naramienny próbuje wyrównać dysproporcje w sile pomiędzy prawą i lewą stroną, a co za tym idzie ciagnie ramię do góry, skutkiem czego jest konflikt podbarkowy. Popróbuj ćwiczeń które wrzuciłem u siebie w dzienniku.

When you have to shoot...Shoot! Don't talk

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1410 Napisanych postów 6236 Wiek 46 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 467884
Ron, zaprzestań tego biegania z hantelkami
Podczas takiego biegu, może nie od razu, ale na zmęczeniu, będziesz ciągnął łopatki do góry, wzmacniał górę czworobocznego i naramienne. Znaczy się jeszcze bardziej wzmocnisz dysproporcje i niechybnie wpłynie to destrukcyjnie na Twój bark.
Jak chcesz podnieść tętno, to sobie usta taśmą zaklej. I poprawisz VO2max i małżonka będzie zadowolona

When you have to shoot...Shoot! Don't talk

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 565 Napisanych postów 6407 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 57272
Szajba, a to nie wyjdzie tak, że zamiast wzmacniać dysproporcje będę je wyrównywał? (prawa i lewa ręka z takim samym ciężarem więc jedna strona chcąc nie chcąc powinna nadganiać drugą)? A z taśmą ciekawy patent tylko co do tego ma małżonka ?

PB:
IM 140.6 Poznań 25.06.2017, 12:48:33 / IM 70.3 Gdynia 07.08.2016, 5h:23min:57s / JBL Triathlon Sieraków 28.05.2016 1/4 IM, 2h:33min:54s / Otyliada 12/13.03.2016 15km, 6h:28min / III PKO Maraton Rzeszowski 04.10.2015, 03h:55min:51s / Półmaraton Rzeszowski 06.04.2014, 1h:53min:03s / Trening 08.06.2017, 10km 47min:43s / Łańcucka Piątka 5km 11.06.2016, 22min:45s

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 83 Napisanych postów 3878 Wiek 37 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 24532
kalikstat
Spróbuj może rolować stopę piłką do tenisa albo golfa. Swego czasu miałem też ból stopy (ale nie pięty) i balem się, ze to złamanie. Kość była cała. Pomogło rolowanie łydki (bocznej zewnętrznej strony) i odpoczynek.

Zakup sobie piłkę do lacrossa i rób mobilizacje stopy codziennie, przejdzie.
1

躾イコ一ル自由 (Discipline Equals Freedom)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 83 Napisanych postów 3878 Wiek 37 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 24532
Chłopaki, jak poprawić kondycję w pływaniu? Udało mi się pod okiem trenera ogarnąć podstawy i kraulem daje radę ale po jednej długości muszę chwilę łapać oddech bo za mocno siłowo płynę.

躾イコ一ル自由 (Discipline Equals Freedom)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3253 Napisanych postów 18747 Wiek 69 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 923859
Po prostu: więcej pływać.
Podstawy znasz a ekonomika ruchów przyjdzie z czasem.
To tak jak z bieganiem - trzeba biegać aby biegać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1410 Napisanych postów 6236 Wiek 46 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 467884
Ronin78
Szajba, a to nie wyjdzie tak, że zamiast wzmacniać dysproporcje będę je wyrównywał?

Dokładnie o to chodzi, żebyś je wyrównał Tyle że nie chodzi tu o wyrównywanie siły w prawej i lewej ręce. Chodzi o to by prawa i lewa strona rekrutowała w równym stopniu i w tym samym czasie te same mięśnie.Załóżmy że masz dysproporcje w bicepsie. Robisz uginania ze sztangielką, z tym samym obciążeniem. Przy dziesiątym repsie na prawą rękę, biceps masz przepracowany, pompa okrutna, żyły na wierzchu, a lewa ręką? Żyły na barku i na szyi
Dlatego fizjoterapeuci nie uczą jak dźwigać ciężary, a uczą podstaw.

Ronin78
A z taśmą ciekawy patent tylko co do tego ma małżonka ?

Dla jednych ma, dla innych nie ma
2

When you have to shoot...Shoot! Don't talk

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 565 Napisanych postów 6407 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 57272
novyneo
Chłopaki, jak poprawić kondycję w pływaniu? Udało mi się pod okiem trenera ogarnąć podstawy i kraulem daje radę ale po jednej długości muszę chwilę łapać oddech bo za mocno siłowo płynę.


Spróbuj sobie po rozgrzewce zrobić ile tam dasz radę interwałów polegających na tym, że przepływasz kraulem 25m od ściany do ściany - nie wynurzając się po powietrze. Niby to tylko jedna długość i kilkadziesiąt sekund - ale sam zobaczysz, po pierwsze nawet nieświadomie zaczniesz szukać ekonomiki, a po drugie poprawisz wydolność

Szajba - dzięki rozumiem ideę.


Zmieniony przez - Ronin78 w dniu 2017-11-06 18:51:02

PB:
IM 140.6 Poznań 25.06.2017, 12:48:33 / IM 70.3 Gdynia 07.08.2016, 5h:23min:57s / JBL Triathlon Sieraków 28.05.2016 1/4 IM, 2h:33min:54s / Otyliada 12/13.03.2016 15km, 6h:28min / III PKO Maraton Rzeszowski 04.10.2015, 03h:55min:51s / Półmaraton Rzeszowski 06.04.2014, 1h:53min:03s / Trening 08.06.2017, 10km 47min:43s / Łańcucka Piątka 5km 11.06.2016, 22min:45s

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 103 Napisanych postów 3876 Wiek 42 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 74976
novyneo
Chłopaki, jak poprawić kondycję w pływaniu? Udało mi się pod okiem trenera ogarnąć podstawy i kraulem daje radę ale po jednej długości muszę chwilę łapać oddech bo za mocno siłowo płynę.


Dlugie (coraz dluzsze) odcinki o niskiej intnsywnosci. Jesli trzeba rob przerwy co 25m i skracaj je stopniowo
1

Podsumowanie I fazy redukcji: http://www.sfd.pl/Redukcja_ze_105kg__podsumowanie_str._170-t966196-s170.html
Rekordy osobiste w Tri:
1/8 IM: 1h23’30’’: Pszczyna 2014 // 1/4 IM: 2h28’59’’: Radłów 17/07/2016 // 1/2 IM: 4h59'40'Lisbon 2018: IM Kopenhagen 2017: 11h48'
Dystans Olimpijski: 2h32'04’’: 5150 Warszawa 11/06/2017

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 565 Napisanych postów 6407 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 57272
All Roads Lead to Rome

PB:
IM 140.6 Poznań 25.06.2017, 12:48:33 / IM 70.3 Gdynia 07.08.2016, 5h:23min:57s / JBL Triathlon Sieraków 28.05.2016 1/4 IM, 2h:33min:54s / Otyliada 12/13.03.2016 15km, 6h:28min / III PKO Maraton Rzeszowski 04.10.2015, 03h:55min:51s / Półmaraton Rzeszowski 06.04.2014, 1h:53min:03s / Trening 08.06.2017, 10km 47min:43s / Łańcucka Piątka 5km 11.06.2016, 22min:45s

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy z wiekiem gorzej tolerujecie węglowodany?

Następny temat

Nowa siłownia, czy taki zestaw mi starczy?