SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT Opalinho (prawie Weteran) - Qiosna 2021

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 104929

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1197 Napisanych postów 2434 Wiek 1 rok Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 85958
Witam, na imię mam Grzechu. Po kolejnej ustawce SFD, jaka odbyła sie w minioną sobotę w Oświęcimiu(wcześniej bylem w Bytomiu) załapałem na tyle chęci i motywacji na dalsze miesiące walki z żelastwem, że będę sie starał zrealizować moje małe marzenie jakim jest przejście przez cały cykl przygotowań i wzięcie udziału w zawodach kulturystycznych. Wstępnie myślę o debiutach lub mistrzostwach Śląska 2019. Prowadzę się na razie sam, korzystając głównie z dzienników, live'ów czy materiałów/szkoleń osób,które faktycznie merytorycznie potrafią coś przekazać. W głowie mam już plan do kogo będę chciał się zgłosić ale póki co nie będę pisał, no bo jak to sie mówi szanse są 50-50% - ja chcę, a druga strona nie wiem. Ostatnie 4-6 miesiące bankowo będę chciał aby mnie ktos poprowadził.

Obecnie kończę krótki okres redukcyjny,tzw."forma na lato", która trwała 8 tygodni + tydzien lekkiej diurezy....który kończył się pierwszymi urodzinami Mojej
Córki więc wiadomo tort itd co akurat chyba wpłynęło korzystnie na sylwetkę. Teraz chcę dorzucić nieco masy mięsniowej i ten okres planuję jakoś do 15-20 września, a potem okres nieco lżejszych treningów związany głównie z bardzo prawdopodobnym wyjazdem służbowym na 2-3 miesiące ale to będę na bieżąco pisał, bo na tą chwilę sam nie wiem co będzie. Pracę mam raczej siedzącą, w systemie dniówka/nocka/wolne/wolne - 12h zmiany.


Trenuję systemem 3 dni treningu/1 wolny. Tak mi pasuje z racji mojej pracy - ten wolny dzien robię po dniówce. Wracam wtedy po 18 do domu, kąpiel Córki itd więc zwyczajnie jestem padnięty jak od 4.40 na nogach. Pory treningu mam różne - też uzależniony od Dziecka, Żony więc rozkład posiłków będzie rózny o czym wspomnę niżej. Rozkład treningu:

1/Pull A
2/Push A(mocno klatka, lekko bark-zwykle boczny akton)
3/Legs A(mocno czwórki, lekko dwójki)
4/off
5/Pull B
6/Push B(mocno barki, lekko klatka)
7/Legs B(mocno dwójki,poślad, lekko czwórki)

Dokładne rozpiski będę leciał na bieżąco,cardio 3-4 razy w tygodniu po 20-25min.

Dieta i rozkład makro ustalony na ten tydzien:
B - 260-270gr, T- 60-65gr, W - 340gr, kcal - 2940-2950 - DT
B- 260-270gr, T-110-120gr, W - 140gr - 2540-2590 - DNT

Posiłki też na bieżąco jak i rozkład BTW.

Suplementacja:
- rano:kompleks witamin i minerałów, 1000mg Omega 3, 1 x esseliv
- do drugiego posiłku - probiotyk,4gr MSM + 1gr wit C
- przed treningiem - 200mg kofeiny
- po treningu - 5gr kreatyny, 4 gr leucyny
- po posilku potreningowym - 600mg kwas ala, 500mg berberyny, 1000mg Omega 3, 200mg chromu
- przed snem - magnez,wit d3mk2, cynk, 4gr MSM, 1gr wit C, probiotyk
- dodatkowo - chrom 200mg i kwas ala do posilku przed treningiem, 2 x 5gr ostropestu(jak nie zapominam), SFD wpc plus wg braków w diecie.

To chyba tyle jeśli chodzi o suple, wygląda na duzo ale wg mnie to same podstawy. mam jeszcze anticatabolix z ALL NUTRITION ale juz mi sie konczy wiec nie pisalem-sypalem 20gr po treningu w czasie tej redukcji.

No i nieco fot jak to wygląda - pierwsze trzy bodajże z zeszłej środy czy czwartku...no i dwa motywujące mnie do dalszej pracy z zaj**istej ustawki:





















Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2706 Napisanych postów 3137 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 173178
Będziemy oglądać Twoją drogę do debiutu powodzenia!
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2039 Napisanych postów 3919 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 193538
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 112 Napisanych postów 499 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 34332
Niesamowicie się zmieniłeś odkąd się ostatnio widzieliśmy jestem i obserwuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1153 Napisanych postów 5678 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 58570
Taki cel motywuje do dzialania, wien sam po sobie. Noe wiem czy mi gdzies umknelo ale ile latek na karku
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1993 Napisanych postów 5492 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 213490
Dobra decyzja
Fajna sylwetka i na pewno będzie coraz lepiej!

Powodzenia!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 916 Napisanych postów 6619 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 266710
Też śledzę i kibicuje powodzenia
1

MASA MASA MASA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9148 Napisanych postów 21942 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 736741
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5445 Napisanych postów 25034 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 568493
Powiadomki;) lecisz z tematem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 380 Napisanych postów 2412 Wiek 30 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 123332
siemka, powodzenia
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1197 Napisanych postów 2434 Wiek 1 rok Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 85958
Dzieki Panowie. Co do dzisiejszego dnia to wypiska jutra,jestem mega zmeczony pogodą,niewyspaniem i treningiem nóg na dobranoc. Do tego szama na jutro i lece w kime bo jutro dniowka wiec 4.45 pobudka. A
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Radek- Przygotowania do MPJ 2018- Naturalne realia

aerofull