SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT- Masujemy, abuhamza.

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 9244

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 271 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 10000
Cześć wszystkim! forum sfd śledze już od jakiegoś czasu, postanowiłem założyć swój dziennik treningowy i tym razem nie załamywać sie po pewnym czasie ćwiczeń, a motywacja jest duża. Będe trenował metodą split 2x partia/tyg. Diete trzymam w 70% nie jest dopięta tak jak ma być, staram sie jeść 3 duże posiłki w ciągu dnia i ani grama więcej, o tej metodzie można poczytać na internecie jest polecana do mojego typu budowy (ektomorfik) w celu budowania masy(spowolnienia przemiany materii)

Wiek20
Wzrost171
Waga56

Obwody Ciała
Klatka: 99cm
Bicepsy: 28,5cm
Przedramie: 26cm
Nogi: 48cm :/

TRENING

Klata+Barki+Biceps


Dipsy 4s
Pompki jednorącz 3s


Unoszenie ciężaru przed siebie 3s(torba podrózna załadowana ksiazkami 18kg)
Pike push ups 2s

Unoszenie ciężaru na biceps 3s
Podciąganie podchwytem 2s(plecak+5kg)

Unoszenie nóg w zwisie na drązku 3s



Nogi+Plecy+Triceps


Przysiad bułgarski 3s
Wykroki 3s

Wspięcia na palce 3s


Podciąganie neutralne 3s
Podciąganie nachwytem "małpi chwyt" 3s

Nawijanie ciężarka na drązek 3s

Unoszenie ciężaru na triceps 3s
K2- 2s



* W bicepsie i tricepsie, mam coś ala hantelke;] tzn, butelka 5l linka z dwoma hakami na końcu i rurke metalową, imituje podnoszenie hantelki:).

** Przerwy pomiędzy seriami 2minuty, pomiędzy zmianą partii 2,5minuty.

*** Trening wygląda tak. T-T-W-T-T-W-W, trening już wykonuje jakiś tydzień, dziś wypada trening Nóg,Pleców i Tricepsa.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 4748 Wiek 7 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 29812
jak dla mnie split opierajacy sie wylacznie na masie ciala to nieporozumienie, zbyt maly bodziec
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 271 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 10000
Wszystkie ćwiczenia wykonuje z obciązeniem czy to plecak czy torba podróżnicza. Dlaczemu nieporozumienie:/? co byś proponował?

Zmieniony przez - abuhamza w dniu 2013-04-15 13:04:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 4748 Wiek 7 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 29812
ale ile jestes w stanie dolozyc do tego plecaka? 20kg? wiecej nie da rady, a musisz stale dokladac ciezaru zeby zachowac progres
a nogi to zmierz z 5 cm pod jajcami, a nie tuz nad kolanem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 271 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 10000
no w sumie fakt masz racje:/ zależy mi najbardziej na masie ciała, oczywiscie dieta to podstawa.. jaki trening byś mi polecił:/?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 4748 Wiek 7 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 29812
ja zaczynalem od fbw->"trening silowy bez sprzetu" o. lafaya; na mnie trening dzialal znakomicie ale tez mam inna przemiane materii, poczekaj az inni sie wypowiedza bo ja jakims autorytetem tutaj nie jestem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 271 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 10000
no rozumie, mam nadzieje że sie ktoś odezwie;)

Nogi+Plecy+Triceps


Przysiad bułgarski 3s 12-9-7
Wykroki 3s 10-10-10

Wspięcia na palce 3s 15-15-15


Podciąganie neutralne 3s 7-7-6
Podciąganie nachwytem "małpi chwyt" 3s 9-7-5

Nawijanie ciężarka na drązek 3s

Unoszenie ciężaru na triceps 3s 6kg 10-8-6
K2- 2s 8kg
11-8-8

To mój dzisiejszy trening, czas trwania: 50minut. Wszystko fajnie weszło, niezła pompa;], ale tak jak gsmt powiedział, czy jest sens ćwiczyć tym treningiem? w sumie podoba mi sie..


Zmieniony przez - abuhamza w dniu 2013-04-15 14:00:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 271 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 10000
Chyba że FBW A/B ??

A)
Nogi: Przysiady jednonóż 4s
Plecy: Podciąganie neutralne 4s
Klatka: Dipsy 4s
Barki: Pike push ups 3s
Triceps: Francuskie wyciskanie "hantelki" 3s
Biceps: Unoszenie "hantelki' na biceps 3s

B)
Nogi: Przysiad bułgarski 4s
Plecy: Podciąganie nachwytem "małpi chwyt" 4s
Klatka: Pompki jednorącz 4s
Barki: Handstand Push ups 3s
Triceps: K2 3s
Biceps: Podciąganie podchwytem(obciązenie)

Zakres powt. 8-12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 4748 Wiek 7 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 29812
jestes pewnien ze zrobisz pompke jednoracz? zacznij od zwyklych potem stopniowo utrudniaj
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 271 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 10000
zrobie dwie jednorącz, pyli sie?:d
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 4748 Wiek 7 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 29812
wrzuc filmik bo moze odbiegac to od normy
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy - ocena

Następny temat

Domator ocena

Zestaw 1