SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT Julietta

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 13801

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1475 Napisanych postów 4416 Wiek 39 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 65146
Witam

Już jakiś czas nosiłam się z myślą ponownego założenia DT tutaj, gdzie się wychowałam. Poza tym, trochę szkoda mi moich notatek, obserwacji organizmu i trenerskich sugestii, które po upływie czasu ciężko się odszukuje porozrzucane gdzieś po sieci. A tu wszystko jest zawsze w jednym miejscu .

Poza tym w końcu jestem on the mission i nie dam sie tak łatwo zatrzymac!

Nie ukrywam również, że regularne wypiski z diety trzymają mnie w ryzach dość konkretnie, bo nadal czasem zagryzam smutki a na megastress reaguję opróżnianiem lodówki ale kto by się przejmował drobnymi wpadkami .
Także spinam poślady i walczę o Swoje!!!


ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: Julietta
WIEK: 38 lat
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 12 tygodni


****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 60kg
WZROST: 175cm
OBWÓD RAMIENIA: 27cm
OBWÓD ŁYDKI: 34cm (l) i 34cm (p)
OBWÓD UDA: 47cm, 51cm (l) i 46cm i 52cm (p)
OBWÓD BIODER: 90cm
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 87cm
OBWÓD TALI 74cm
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 86cm


****CEL*************************************************

CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
* przede wszystkim poprawę jędrności skóry
* poza tym- zredukować to, co mi jeszcze pozostało i dobudować mieśni, zawsze chciałam być DZIKIEM


****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE:
* nie chcę wracać do przeszłości, na chwile obecną czuję się ok i od Stycznia 2019 mam zielone swiatlo na trening siłowy
* w wolnej chwili wkleję aktualne badania

PRZEBYTE KONTUZJE:
* kilkukrotny uraz stawu ramiennego (mam uszkodzoną torebkę stawową lewego barku i zerwany przyczep jednego z mieśni)
* oba kolana

WADY POSTAWY:
* lordoza
* łopatki żyjące własnym życiem

ALERGIE:
* głównie pokarmowe (np seler), leki (aspiryna, penicylina), ugryzienia owadow (osa)
* nietolerancja nabialu (z wyjątkiem mozzarelli)

PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA:
* cała masa niestety, będzie na bieżąco

CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ?
* tak

CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE?
* nie

CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA?
* nie


****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY:
* tak (obecnie: whey, węgle, glukoza, glutamina, probiotyk, witC, wapno)

CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO)
* od ponad 7 lat odżywiam się zgodnie z założeniami tego działu (pomijam okres chorobowy)
* mądrze wybieram na mieście, stosuję cheat meale i ładowania węglami – wiem już, czego i kiedy potrzebuje


****DIETA*************************************************

JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE:
* ostatni cykl treningowy (przy tym pierwsza 12tygodniowa redukcja po chorobie)
- dzień treningowy 1,870 kcal
- dzień nie treningowy 1,750 kcal
* obecnie 2 tydzień odpoczywam, ale odżywiam się tak samo, zwykle nie dojadam ostatniego posiłku, czasem złapie slodkie

Np Środa, 17/04/2019
1. Whey, banan, gruszka, mak niebieski, ziarenka sezamu
2. Czarna fasola, nutritional yeast, cukinia, pomidor, passata pomidorowa, chilli, oliwa z oliwek
3. Wołowina polędwica, makaron ryżowy, cukinia, pomidor, chilli, czosnek, oliwa z oliwek
4. Wołowina polędwica, kasza jaglana, cukinia, orzechy laskowe
5. --------- niestety nie dojadłam
+ woda ponad 2l, espresso z miodem 2x, americano 1x
+ probiotyk, wapno, witC

Czwartek, 18/04/2019
1. Whey, wheetabix protein, kiwi, orzechy laskowe
2. Mozzarella, buła pełnoziarnista typu bistro, pomarańcza, rukola, pomidor
3. Tuńczyk, kasza jaglana, zupka (brukselka, kalafior, marchewka, pietruszka, chilli, czosnek, pieczarki itd), olej lniany
4. Kurczak pierś, bataty, mąka ryżowa, cukinia, tran
5. --------- nie dojadłam
+ woda ponad 2l, espresso z miodem 2x, latte z pijanką marshmallows1x
+ probiotyk, wapno, witC

CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?
* u mnie to zależy od ilości kroków /lub wypracowanego kardio (założenie: 30min 4x w tygodniu wymienne na 10,000 kroków dziennie)
* czyli jeśli w tygodniu miałam wychodzone średnio 10,000 kroków dziennie to waga leciała mi średnio 0.5kg tygodniowo, natomiast jeśli miałam zrobione ok 2,500 kroków dziennie (co jest moją normą z racji totalnie siedzącego trybu życia) waga stała albo szła w górę
>>> zakładając oczywiście planowo 4treningi siłowe w tygodniu (2x góra, 1x nogi, 1x dupsko) plus 1x core i 2/3x aktywacje pośladków


****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA:
TAK i trochę gratów w domu mam


****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING :
*trening siłowy, te wspomniane wyżej 12tygodni znajdowałam sie pod opieką trenera, któremu podpisałam oświadczenie, że nie będę się dzielić planem treningowym z nikim, ani nigdzie go udostępniać także proszę o wyrozumialość
* warto jednak dodać, że pierwszy raz dostawałam plan treningowy INNY na każdy dzień gdzie zupełnie nic się nie powtarzało tzn np przez okres 12 tygodni ani razu nie zrobiłam nóg 2 razy tak samo... muszę przyznać, nigdy do tej pory nie chodziłam tak zmasakrowana ale jednocześnie widzialam progres mojej sylwetki praktycznie z tygodnia na tydzień
* obecnie 2gi tydzień wakacyjno-regeneracyjny


ZDJĘCIA
dziś robione






Zmieniony przez - Julietta w dniu 22/04/2019 23:09:20
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4259 Napisanych postów 7903 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 200292
Julia wreszcie jesteś śledzę i nieustannie kibicuję.

Wzorowa ankieta
Zdjęcia niepełne ale jaka ładna pupa
1

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1475 Napisanych postów 4416 Wiek 39 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 65146
missInvincible
Julia wreszcie jesteś śledzę i nieustannie kibicuję.

Wzorowa ankieta
Zdjęcia niepełne ale jaka ładna pupa



Dziękuję Ci bardzo Kochana

Zdjęcia się pewnie jeszcze pojawią
Zapewne po redukcji
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 13583 Napisanych postów 123399 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1413080
Jakieś oszukane te zdjecia w avku są inne
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1475 Napisanych postów 4416 Wiek 39 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 65146
anubis84
Jakieś oszukane te zdjecia w avku są inne


hahahaaaaa! w avku są stare, widać po aparacie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4668 Napisanych postów 32221 Wiek 41 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 655261
Ale ty jesteś szczuplak - tam nie bardzo jest co redukować. Taka może bardziej rekompozycja by się przydała.
1

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5372 Napisanych postów 12951 Wiek 50 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 566494
No dajże spokój z tym awatarkiem! Jak mozna tak oszukiwać ludzi?
Pupa na medal, brzuchowi potrzeba trochę wsparcia, ale to niewdzięczny rejon. Night ma rację z tym rekompem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1475 Napisanych postów 4416 Wiek 39 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 65146
nightingal
Ale ty jesteś szczuplak - tam nie bardzo jest co redukować. Taka może bardziej rekompozycja by się przydała.


właśnie rozważam wyjście z wyższej kaloryczności, bo przecież obciąć zawsze można

tyle tylko, że mi strasznie przeszkadza, że jeszcze wciąż tłuszczyk się delikatnie wylewa z bielizny
także redukcja kusi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1475 Napisanych postów 4416 Wiek 39 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 65146
Paatik
No dajże spokój z tym awatarkiem! Jak mozna tak oszukiwać ludzi?
Pupa na medal, brzuchowi potrzeba trochę wsparcia, ale to niewdzięczny rejon. Night ma rację z tym rekompem.


mój avek chyba bardzo pasuje do Twojego

dzięki, że jesteś
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1705 Napisanych postów 10548 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 581227
Super że jesteś i że Może w końcu ćwiczyć. Szczerze mówiąc to sylwetce dużo lepiej zrobiloby teraz dobudowanie mięśnia. Widać że tkanki mięśniowej jest niewiele i redukcja fatu może wyglądać nieatrakcyjnie. A po zwiększeniu ilość ilości mięśni i małym odpoczynku od redukcji kolejna redukcja będzie bardziej skuteczna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5372 Napisanych postów 12951 Wiek 50 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 566494
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zawody - ich rodzaje

nutlove