SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT Eufo, której potrzebna dyscyplina!

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4955

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 478 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4309
Miska z dzisiaj:

Warzywa: cukinia, kalafior, ogórek
Przyprawy: jakaś mieszanka bez konserwantów i cukru :D, sól, pieprz
Płyny: woda, herbata zielona, pokrzywa, mięta, kawa

Cieszę się, bo odkąd wróciłam to trzymam jak dla mnie bardzo czystą michę, czuję się lepiej i psychicznie i fizycznie... :) Od razu lepsze samopoczucie :)

Trening:
1. Wiosłowanie sztangą nachwytem 5 x 12 x 14kg
2. Wyciskanie sztangi na ławce 5 x 12 x 14kg
3. Ściąganie drążka wyciągu górnego (szeroko) do karku 5 x 12 x 15kg
4. Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki 5 x 12 x 15kg
5. Rozpiętki na maszynie siedząc 5 x 12 x 9kg
+20-25 min roweru

Ale dzisiaj byłam wykończona po treningu, tj miałam szczęście, że zrobiłam trening zanim drastycznie spadło mi ciśnienie (właściwie wraz z wejściem do domu myślałam, że umrę z osłabienia - gwałtowne zmiany w pogodzie niekorzystnie wpływają na mój organizm), kawa nie pomogła i musiałam trochę poleżeć, bo byłam wręcz niezdolna do robienia czegokolwiek.. :)

Przyznam szczerze, że najlepiej mi zrobiła PACZKA ! :D


Już wrzucałam w poście konkursowo-finałowym, ale jeszcze tutaj nie zaszkodzi :D dzięki bardzo za białeczko i szejker, cieszę się niezmiernie !

Tymczasem idę spać!

P.S.
Kibicowałam Brazylii, ale po wyniku pierwszej połowy odechciało mi się dalej oglądać, wolę iść spać haha

Train hard
Stay cute

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 478 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4309
Miska:

Warzywa: cukinia, baby szpinak, ogórek, pomidor, papryka czerwona
Płyny: woda, herbata zielona, herbata czerwona, pokrzywa, mięta, kawa
Przyprawy: słodka czerwona papryka, chilli, sól

Trening:
1. Uginanie podudzi na maszynie siedząc 5 x 12 x 22,5kg
2. Przysiady ze sztangą 5 x 12 x 35kg
3. Martwy ciąg na prostych nogach 5 x 12 x 30kg
4. Lifts Thrusters 5 x 8 x 14kg
5. Split snatch 5 x 8 x 20kg


Miałam jechać do stajni, ale pogoda mnie zdemotywowała, aczkolwiek od jutra codziennie. Do tego przeziębienie mnie znowu łapie, mhmm uroki takiej pogody :D :(

Train hard
Stay cute

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 478 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4309
Miseczka z dziś

Warzywa: cukinia, pomidor, ogórek, baby szpinak, fasolka szparagowa
Płyny: woda, herbata zielona, herbata czerwona, mięta, pokrzywa, kawa
Przyprawy: sól, papryka czerwona słodka, chilli

Trening:
1. Uginanie przedramion podchwytem stojąc 5 x 12 x 14kg
2. Wyciskanie sztangi zza pleców stojąc 5 x 12 x 14kg
3. Prostowanie ramienia w opadzie tułowia 5 x 12 x 7kg
4. Uginanie przedramion ze sztangielkami 5 x 12 x 14kg (czyli no, po 7 na rękę)
5. Arnoldki 5 x 8 x 14kg
+ trening jeździecki ;P albo raczej samotna rekreacja, która wymęczyła mnie bardziej niż to cardio na rowerze co robię po treningu (dobra dzisiaj i wczoraj nie robiłam ze względu na pogodę)

No i niepokoi mnie ból w lewym nadgarstku, chyba sobie nadwyrężyłam, jak smaruję maścią rozgrzewającą i owijam bandażem elastycznym to jest lepiej czyt. mogę spokojnie funkcjonować ;);P
A poza tym jestem tak wymęczona po tym dniu, że normalnie chyba idę spać hehe :D

Train hard
Stay cute

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 478 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4309
Miska:

Warzywa: brokuł, ogórki małosolne, pomidor, baby szpinak
Płyny: woda, kawa, herbata czerwona, pokrzywa, mięta
Przyprawy: jakaś mieszanka do dań z ziemniaków (bez E i cukru), sól

Trening:
1. Uginanie nóg na maszynie siedząc 5 x 12 x 22,5kg
2. Wykroki ze sztangą 5 x 12 x 20kg
3. Przeskoki 20/20/20/20/20
4. Hips thrust 5 x 12 x 20kg
5. Deska na przedramionach 6 x 30s
+godzinny trening jeździecki
jak zwykle bardziej zmęczona od konia -> po dwóch dniach mam mega zakwasy łydek i wewnętrznej części ud haha :D

Na weekend planuję rest, tj. sobota i niedziela muszę pojeździć mojego podopiecznego gniadosza i może jutro jakąś trasę na rowerze zaliczę o ile znajdę jakiegoś towarzysza/jakąś towarzyszkę podróży
Nadgarstek mnie dość mocno boli, więc nie chcę go jeszcze bardziej nadwyrężyć, do tego odczuwam lekkie przetrenowanie, jestem mega słaba i osowiała, a trening mimo szczerych chęci jest na zwolnionych obrotach.
Aczkolwiek z całego tygodnia pod kątem diety i treningów jestem BARDZO zadowolona

Train hard
Stay cute

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 478 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4309
DNT


Warzywa: pomidor, baby szpinak, czosnek, ogórki małosolne
Przyprawy: sól, pieprz
Płyny: kawa, herbata zielona, herbata czerwona, mięta, woda, cola zero

Więc dzisiaj nawet do stajnie nie pojechałam, ale zrobiłam wycieczkę po centrach handlowych, tj troszkę się nachodziłam :D
Jutro już stajnia obowiązkowo

No a nadgarstek nadal się odzywa...

Train hard
Stay cute

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 478 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4309
Miska ze wczoraj ;)

Warzywa: ogórki małosolne, baby szpinak, przecier pomidorowy, pomidor, czosnek
Płyny: woda, kawa, cola zero, herbata czerwona, herbata zielona, mięta
Przyprawy: cynamon, gałka muszkatołowa, imbir, chilli, czerwona papryka, oregano, bazylia, tymianek, pieprz

Trening:
W sumie to DNT
+konie

Miska z dziś:

Warzywa: brokuł, przecier pomidorowy
Płyny: woda, herbata czerwona, herbata zielona, mięta, kawa
Przyprawy: cynamon, gałka muszkatołowa, imbir, chilli, czerwona papryka, sól

Trening:
1. Uginanie podudzi na maszynie siedząc 5 x 8 x 27kg
2. Przysiady ze sztangą 5 x 12 x 35kg
3. Przeskoki 5 x 25
+ ok 25 minut cardio na rowerze

Dzisiaj tak słabo, ale naprawdę mam mały kłopot czyt. kontuzję nadgarstka, nawet chciałam iść dzisiaj w końcu do lekarza, ale mnie doktorek nie przyjął bo miał komplecik pacjentów a żeby mi wypisać chociażby skierowanie na rtg to musiałby sam zobaczyć rękę, ale jest tak zapracowany, że... NIE ;]
Także pozostaje mi altacet, ibuprom w żelu i bandaż elastyczny, wgl do stabilizacji bardzo dobrze mi się nadaje owijka (co mam pod rękawice bokserskie) :D i wtedy idzie funkcjonować.
Jutro jadę znowu do lubego, biorę swojego wheya i chyba zapas żarcia z domu hah :D i będzie dobrze, może jeszcze rano zrobię rundkę po lesie -> rower/bieganie (podczas jazdy na rowerze jak mam ustabilizowany nadgarstek to nic nie boli itp itd), no a u niego postaram się robić jakieś treningi, bo nie umiem tak bez, on już coś wymyśli żeby nadgarstka mi nie nadwyrężać bardziej..

Ale tym razem nie odpuszczę i będę dzielnie pisała dziennik i unikała jak ognia śmieci :)

Train hard
Stay cute

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 478 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4309
Micha:

Warzywa: chińska mieszanka warzyw na patelnie (niewiele tego było)
Przyprawy: słodka papryka, chilli, sól, pieprz
Płyny: woda, kawa, herbata zielona, herbata czerwona

Trening:
20 min biegania na czczo rano.

Jak przyjechałam to jednak nie miałam sił ćwiczyć od jutra normalnie, oczywiście z wykluczeniem treningów na górę -> przynajmniej takich co obciążają nadgarstek, który nadal boli:)

Train hard
Stay cute

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 478 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4309
Micha:

Warzywa: pomidor, ogórek, brokuł
Przyprawy: sól, czosnek granulowany
Płyny: woda, kawax2

Trening:
1. Przysiady z bułgarem 5 x 12 x 20kg
2. Wykroki 5 x 12 x 10kg
3. Przeskoki 5 x 25
4. Hips thrust 5 x 12 x 20kg
5. Krzesełko 5 x 35s
+20 min biegu bokserskiego z przyśpieszeniami

Jak zwykle na wyjeździe problem z uzupełnianiem tłuszczy :P
Poza tym mojemu chłopakowi bardzo zasmakowało białko, które wygrałam (a specjalnie wzięłam pakę ze sobą, żeby nie wyżerać jego ciasteczkowego Łowickiego ->które kiedyś miałam i średnio mi w kwestii smaku pasuje hehe) więc no.. taka sytuacja, ale jakby nie było przyczynił się do wygranej, bo robił mi foty, aranżował scenerie i wgl jakby nie on to nie wzięłabym udziału w tym konkursie:D

Train hard
Stay cute

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 478 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4309
Miska wczorajsza (jakoś nie miałam kiedy wrzucić)

Warzywa: pomidor, ogórek, mieszanka na patelnie
Płyny: woda, kawa, pokrzywa, pepsi light ;d
Przyprawy: sól

Trening:
1.Deska na przedramionach 6 x 30s
2. Brzuszki 5 x 12 x 20kg
3. "Piramidki" na przedramionach na trx 5 x 12
4. Przyciąganie kolan do brzucha na przedramionach na trx 5 x 10
+jakieś tam cardio

Wczoraj trening na brzuch, trochę słabo wyszło z kilku powodów, ale nic, grunt że miska czysta. Po weekendzie wrócę do ćwiczeń na górę, tj mam wrażenie, że nadgarstek się regeneruje i mogę zacząć coś ćwiczyć z niedużym obciążeniem w końcu, bo źle się czułam z tymi zmodyfikowanymi ćwiczeniami bez użycia (albo z ograniczonym użyciem) nadgarstka.

Miłego dnia

Train hard
Stay cute

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 478 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4309
Miska dzisiejsza:

Warzywa: ogórek, pomidor,kalafior
Płyny: kawa, woda, pepsi light
Przyprawy: cynamon, sól

Trening:
1. Przysiady z kettlem 5 x 12 x 28kg
2. Wykroki z bułgarem 5 x 12 x 20kg
3. Martwy ciąg na prostych nogach 5 x 12 x 30kg
4. Hips thrust 5 x 12 x 20kg
5. Krzesełko z piłką gimnastyczną 3 x 40s (klasycznie) + 3 x 40s (z uginaniami/siadami w tym czasie) ->mordercze i mega palące dla moich nóg :D mój facet chciał mnie tym zniszczyć i prawie mu się udało :D
+cardio 20 min biegu bokserskiego z przyspieszeniami

Train hard
Stay cute

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena, ew poprawa programu teningowego

Następny temat

Marbelek DT

Fruzelina