SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT 6ripley- Open2kXX ;-)

temat działu:

Strength & Endurance

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 339768

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 6396 Napisanych postów 5210 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 115535
co tak Cię wzięło na bieganie??? :) podziwiam, że przed poludniem w takie temperatury
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1654 Napisanych postów 3091 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 213176
Muszę lepiej biegać więc biegam .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 6396 Napisanych postów 5210 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 115535
lepiej to znaczy szybciej czy na dłuższe dystense ???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1654 Napisanych postów 3091 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 213176
Szybciej i wydajniej .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17640 Napisanych postów 19704 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 987561
Mniej energii tracić na przyruchach i innych tego typu rzeczach. Dodatkowo nauczyć się "odpoczywać" biegając - przydaje się na WODach
1

Stronger Athlete
www.strongerathlete.pl
FB: facebook.com/StrongerAthlete
IG: the_strongerathlete

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 6396 Napisanych postów 5210 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 115535
FighterX
Mniej energii tracić na przyruchach i innych tego typu rzeczach. Dodatkowo nauczyć się "odpoczywać" biegając - przydaje się na WODach
to akurat ważne żeby umieć na niektórych ćwiczeniach odpoczywać ... ja w sumie biegać lubię także nie mam z tym problemu tylko że teraz to żarówka straszna z nieba ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1654 Napisanych postów 3091 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 213176
FighterX
Mniej energii tracić na przyruchach i innych tego typu rzeczach. Dodatkowo nauczyć się "odpoczywać" biegając - przydaje się na WODach

Są takie elementy, ja się nauczyłam tego na DU i burpee ale na biegu rzadko się zdarza .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17640 Napisanych postów 19704 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 987561
Burpee luzik, łolboll też, tak samo bieg jak i wiosło ale DU mi podpbija tętno ...

Stronger Athlete
www.strongerathlete.pl
FB: facebook.com/StrongerAthlete
IG: the_strongerathlete

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 6396 Napisanych postów 5210 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 115535
FighterX
Burpee luzik, łolboll też, tak samo bieg jak i wiosło ale DU mi podpbija tętno ...
u mnie to samo....szczególnie z rana
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1654 Napisanych postów 3091 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 213176
WBS to nigdy nie będzie to .


Strength
HSPU 5x3
po łapy: 20/20/20/25/25kgx2 (bez lockoutu niestety trzeci)

One handed KB push press 4x5 per arm
16/20/20/20kg


WOD
For time: TC 18'
21-15-9 reps of:
Burpee pull-up
KB swing US 16/24kg
2 laps Run after each round
16:43



Gimnastyka- HSPU słabo czułam, ustawienie mi coś nie pasowało. Niby trener mówił, że na tych dwudziestkach (czyli deficyt to same 10) był zapas ale wiedziałam że te cienkie bumpery i tak robią sporą różnicę. Ponoć się rozluźniam w dole i dlatego jest ciężko, ale z kolei jak się zepnę na dole to mam tendencję do niepotrzebnego pchania łapami od samego dołu i wypada jeszcze gorzej, bo tracę energię i nie mogę dopchnąć. Także przedostatnia seria próba i trzecie wymęczone, na ostatniej już za długo czekałam na dole i nie dokończyłam ostatniego powtórzenia. Push pressy całkiem fajnie, niezła odmiana unilateralna tylko trudno progresować z przeskokiem czterech kilogramów na rękę.
WOD ciekawy z tego względu, że miałam na końcu wrażenie jakby trwał pięć minut. Te burpee pull-upy to jakiś time lapse był . Swoją drogą trochę niewygodne dla mnie ćwiczenie bo z jednej strony odruch taki żeby od razu podciągnąć się strictem, z drugiej nie chciałam się zarąbać i lepiej było trochę dynamiki dać ale wtedy z kolei trochę pauzy było żeby lekko zeswingować. Także koniec końców były trochę kipping ale taki bardziej salamandrowy . Swingi unbroken i szybciutko bo mnie dwie osoby goniły a na biegu to niezbyt mogłam nadrobić . Nie napisałam że rano w planach był nieco dłuższy bieg, ale słońce napierdzielało jak wściekła osa więc się rozmyśliłam w połowie- zawsze lżej psychicznie jak się wraca . Ale na workoucie uzbierane 1,8km także lepiej chyba się stało.


Pozdro


Zmieniony przez - 6ripley w dniu 2018-07-24 21:04:52
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

3xCrossfit + 1xFBW

Następny temat

Trening biegacza?

sosy