SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT 6ripley- Open2kXX ;-)

temat działu:

Strength & Endurance

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 339848

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1655 Napisanych postów 3092 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 213180
Fsl co Ty, zdolny chopok i jeszcze trenujesz w przyczajeniu to wrócisz i wszyscy w szoku co ten znowu ich przegania o całą rundę .
Rion, a dziękuję, może się kiedyś doczekamy Twojego dzienniczka .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3880 Napisanych postów 45102 Wiek 192 dni Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 338793
Tak z ciekawości to ile razy się podciagasz na drązku?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1655 Napisanych postów 3092 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 213180
Strictem może z 10 bym wyżyłowała jednorazowo .
Sporo się polepszyło od kiedy mam drążek w domu i jak mam kaprys to się podciągam kilka razy. Butterfly to w zasadzie nic wspólnego z pull-upami nie ma, mam dobrą pracę z biodra i przez połowę ruchu nawet chwyt nie pracuje więc kiedy mało osób robi tą techniką to jedyna sytuacja w której coś na drążku robię szybciej.


Zmieniony przez - 6ripley w dniu 12/5/2017 2:51:25 PM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3880 Napisanych postów 45102 Wiek 192 dni Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 338793
To moje klientki ćwiczą po pół roku i nie są w stanie ani razu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1655 Napisanych postów 3092 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 213180
Ale ja ćwiczę 2,5. Po pół roku też nie mogłam ani razu .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 5180 Napisanych postów 59060 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 725978
Wbrew pozorom jak się ma ten drążek w domu i ta powtarzalność jest większa podciągania to można tak sensownie poprawić tą ilość podciągnięć.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1655 Napisanych postów 3092 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 213180
To faktycznie, chociaż na początku bardzo szybko można progresować to później już jednak trzeba jakiś konkretny program wybrać. Generalnie ja długo korzystałam z gum i z perspektywy czasu uważam to za słabe rozwiązanie. Przez to, że guma oddaje energię nierównomiernie jest potem problem z dysproporcjami, gdzie górna część ruchu jest już całkiem fajna ale nie byłam w stanie bez szarpnięcia zainicjować ruchu.
Do teraz na przykład nie umiem od razu z dołu rozpocząć następnego powtórzenia- muszę zejściu do zwisu spiąć się ponownie, ściągnąć łopatki i dopiero wtedy leci kolejny. Możliwe, że to też jeszcze te gumy się ciągną chociaż w tej kwestii akurat nie mam pewności.


Zmieniony przez - 6ripley w dniu 12/6/2017 7:33:46 PM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1655 Napisanych postów 3092 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 213180
Dzisiejsza zabawa:


Skill
Muscle-up transition 10x3


WOD
EMOM 16:
1. 5x Muscle-up
2. 10x Thruster 25/40kg
3. 15x T2B
4. Rest



Forma skilla mnie trochę zdziwiła- zamiast jak zazwyczaj bywa, biodro do drążka i tranzycja, tak teraz praktycznie pionowo skakaliśmy (ja z koleżanką z wysokiego boxa) plus zejście do splotu słonecznego jak najwolniej (parę razy zapomniałam o tym). Jak zagadałam do trenera okazało się, że miała to być praca pod strict MU. Barki sobie zajechałam oczywiście, jak zwykle bałam się MU na workoucie ale tu chociaż ten plus, że zrobię po prostu maks (lub zero ) w minutę. Na takich EMOMach słabiutko sobie radzę, a jak jest dwa razy drążek to już tragedia . Co mnie ucieszyło- ze skalowania zniknęły dziś C2B, była opcja MU na gumie . MU nie próbowałam robić więcej niż jednego na raz- wyszło 3/3/2/2. Przy tych ostatnich jeszcze było trochę czasu, ale czułam że kolejny i tak nie wejdzie więc już odpuszczałam. Tylko thrustery dałam radę zrobić zawsze w zadanej ilości. T2B 15/10/10/13. Rest unbroken .



Pozdro


Zmieniony przez - 6ripley w dniu 2017-12-06 20:48:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 5180 Napisanych postów 59060 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 725978
Niestety wszystkie pomagacze mają większe lub mniejsze wady,które ciężko wyeliminować. Do poprawy pracy łopatki jest dobre ćwiczenie, które znam pod nazwą falowanie retrakcyjne

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3880 Napisanych postów 45102 Wiek 192 dni Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 338793
Ale muscle upów chyba nie robisz ? Bo poczuję się zagrożony.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

3xCrossfit + 1xFBW

Następny temat

Trening biegacza?

BF