SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT 6ripley- Open2k18 s.248

temat działu:

Strength & Endurance

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 305318

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1603 Napisanych postów 3055 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 211191
No to AUE nie siadło, jeszcze z jednego przedmiotu czekamy na wyniki. Dzisiaj:


Trening I
BLOK GIMNASTYCZNY
Muscle-up on rings 6x6
Free handstand hold 10x10s
Strict HSPU 5x5 +deficit
Front lever attempts
Wipers 3x10



C2B i dipy, zawsze najciężej, żadnego progresu nie odczuwam . Handstand dzisiaj dobrze, jestem zadowolona, HSPU- x4/1/2/4/3 nie wiem, czemu tak losowo te powtórzenia ale ostatnio mój maks to były tylko dwa więc może niedługo z tym już będzie 5 i powoli da radę w końcu wejść z poziomu 0. Front lever z gumą, wiperów nie umiem i nie lubię ale robiłam takie "okrążenia" nogami. No i to na tyle jeśli chodzi o poranek.



Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11780 Napisanych postów 15561 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 965224
może warto dodać podciągnięcia z obciążęniem, żeby zwiększyć siłę w podciągnięciu, wtedy będzie łatwiej wejść na kółka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1603 Napisanych postów 3055 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 211191
Jakby co to nie było narzekanie, po prostu stwierdzenie faktu. Przy tych dwóch treningach to szczerze mi się po prostu nie chce. Już się pogodziłam z tym że zawsze będę skalować mu i wolę się przekwalifikować na ligę GRID jako strength specialist . Nie zaniedbuję tego jakoś szczególnie ale nie daje mi to frajdy, pilnuję żeby nie być jakimś wybitnym kaleką z tego ale kompletnym zawodnikiem cf nie będę, zawsze sztangi będą u mnie mocniejszym elementem i dla mnie ok. Póki mamy taki plan to idę tym, aż do Open, po Open rozważę obcięcie cf do conditioningu i większy focus na dwubój, gdzie mam jeszcze jakieś miejsce na progres.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11780 Napisanych postów 15561 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 965224
Spoko :) staram się pomóc, a dodanie ciężaru do podciągania pozwala bardzo szybko wejść na kółka ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1603 Napisanych postów 3055 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 211191
FighterX, jesteś jedną z najbardziej kompetentnych osób w dziale, Twoje porady są zawsze celne i w niejednym aspekcie mi bardzo pomogły. Żeby je wdrożyć trzeba też chęci, a aktualnie niestety do podciągania weny nie mam także uczciwie przyznaję, bo nie fair by było napisać że skorzystam i olać sprawę. Ale bardzo dziękuję i jeśli mi się jednak odwidzi to na pewno zastosuję się i na pewno będą jakieś efekty . A tymczasem raport z siadów:

Trening II
Back Squat 10x3@ 80%+10kg
85kg


Siadam siadam, wstaję wężykiem trochę ale idzie. Ja tu już się modliłam, żeby to był ostatni tydzień, a tu mierzenie maksów za 5 tygodni, czyli jesteśmy dopiero w połowie . Jakoś niedługo ma być lekko mniejsza objętość, co może bardzo mnie nie pocieszyło, ale mam nadzieję, że wytrzymam tempo. Jutro moje ulubione Oly a po południu WOD- z MU .



Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11780 Napisanych postów 15561 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 965224
Wiadomo, że są rzeczy za którymi nie przepadamy (sam nie lubię podciągnięć, wolę pompki ) czasami ta wena musi się pojawić i jak się ruszy, to będzie szło a dziękuję za komplement ;)

Spoko, widząc procenty to pewnie gdzieś po drodze szykuje się deload Także nie ma co się spinać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 4651 Napisanych postów 57147 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 714951
Ja tam generalnie nie lubię ćwiczyć
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1603 Napisanych postów 3055 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 211191
Ale ćwiczysz, bo można wtedy więcej jeść!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 4651 Napisanych postów 57147 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 714951
Oj u mnie to nie działa tak. Ja czerpię z treningu satysfakcję ale do jedzenie to jestem niejadek

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1603 Napisanych postów 3055 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 211191
Czyli masy nie robisz . Ja właśnie wyszłam z treningu, tradycyjnie z tego Oly nie robię usystematyzowanej wypiski, bo same zajęcia za każdym razem skupiają się na innych detalach i są raczej ciężkimi accessory .
Najpierw aktywacja i rozciąganie bioder, dwójek, barków i pewnie czegoś jeszcze. Potem fronty zakres 40-60kg z 3s pauzą na dole przeplatane plankami . Do tego strict pressy i accessory pod jerka i finalnie same jerki, też z pauzą, zakres 30-50kg. Do korekty zejście, jak wszędzie czytałam że inicjujemy przysiad ugięciem biodra i tak mi to weszło w krew to jednak mam schodzić prosto i uginać najpierw kolana. Bardziej spinać brzuch, a przy jerku jeszcze lecę do przodu. Także jest co robić.


Pozdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

3xCrossfit + 1xFBW

Następny temat

Trening biegacza?

FuckBaton