SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT 6ripley- Open2kXX ;-)

temat działu:

Strength & Endurance

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 349518

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1659 Napisanych postów 3095 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 213386
W innym wypadku można by było wygrać Open nie robiąc żadnego workoutu w RXie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 140 Napisanych postów 3235 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 92375
No to jeszcze pozostaje kwestia czy lepiej zrobić w Rxie niepełny trening (np. 17.1 200 powtórzeń na 225) czy zeskalować i wyrobić się w czasie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1659 Napisanych postów 3095 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 213386
RX'd
Tutaj masz tabelę women individual- trochę ponad 120 repów RX'd vs skalowany ukończony w czasie 2s lepszym ode mnie- różnica jednego miejsca a ile powtórzeń? Każdy skalowany będzie pod całością RX'd.






Zmieniony przez - 6ripley w dniu 3/1/2017 8:56:54 AM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 140 Napisanych postów 3235 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 92375
Ok, dzięki. Wszystko jasne. No to lepiej Ci zrobić nawet tylko 1 powtórzenie w Rx'ie, niż skalować. Jakie masz ćwiczenia, których nie zrobisz nawet 1 repa ? Z tego co obserwuje to MU, coś jeszcze?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1659 Napisanych postów 3095 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 213386
Myślę, myślę ale nic innego teraz nie jestem w stanie wymienić .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 5277 Napisanych postów 59363 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 728726
Czyli jest dobrze

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3929 Napisanych postów 45152 Wiek 245 dni Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 339300
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1659 Napisanych postów 3095 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 213386
ronie220
Gratuluje startu

Dzięki, to dopiero początek, najgorsze przede mną .
Samopoczucie niestety dalej słabe, walczyłam z sennością przez cały dzień. Na trening szłam jak na ścięcie, pocieszałam się jedynie tym, że dziś miał być trening active recovery.


Active Recovery
Strict Press+ Bent-Over Row 4x12
25kg

EMOM 12':
1. 200m Run
2. 20x Sit-Up
3. 40s Plank Hold


Malutko na sztandze, wzięłam nakład do 30kg ale dałam sobie siana i zostałam na 25, miało być lekko więc było.
Na EMOMie oczywiście przeraziło mnie bieganie, myślałam że nie wyrobię się z czterema okrążeniami w minutę. A tu surprise, kończyłam w 45-50s, na ostatniej rundzie sznurówka mi się rozwiązała ale dało radę. Na brzuszkach i planku odpoczynek. Trochę samopoczucie się polepszyło po treningu, zobaczymy czy jutro już będzie lepiej, mam nadzieję że tak, bo w piątek trzeba roznieść 17.2.


Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1561 Napisanych postów 4154 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 73847
Ten dreszczyk emocji co Dave wymyśli

Biegać szybciej, Skakać wyżej,
Time to beat: Półmaraton: 41m27s; Maraton: 1h33m49s; Annie: 7m31s

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 5277 Napisanych postów 59363 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 728726
Ripley a może w ostatnich dniach było za ciężko treningowo i taki lżejszy trening wyjdzie na dobre

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

3xCrossfit + 1xFBW

Następny temat

Trening biegacza?

Shaker