SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT/DŻ Smoothie - aktualizacja str. 9 i 10

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 15770

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 127 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8201
Po 1,5miesiąca czytania i zbierania informacji postanowiłam odważyć się i założyć swój dziennik. Przyznam, że bardzo liczę na jakiekolwiek rady i opie...prz za błędy. Do tej pory robiłam wszystko na oko i na podstawie wiedzy z dzienników innych dziewczyn, ale uważam, że największą skuteczność będę mogła osiągnąć tylko za radą Szefostwa ;)

Wiek : 20
Waga : nie mam zielonego pojęcia
Wzrost : 163
Obwód w biuście(1) : 89
Obwód pod biustem : 72
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 71
Obwód na wysokości pępka : 76
Obwód bioder (3): 98
Obwód uda w najszerszym miejscu: 55
Obwód łydki : 32
W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch
W którym miejscu najszybciej chudniesz : brzuch
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: ćwiczenia siłowe 4x w tyg, basen jako aeroby (2-3x w tyg po 1km)
Co lubisz jeść na śniadanie: jajka, płatki owsiane, owoc
Co lubisz jeść na obiad : mięcho
Co jako przekąskę : masło orzechowe PRIMAVIKA
Co jako deser : rodzynki, żurawina suszona (o wieele za dużo)
Ograniczenia żywieniowe : żadnych
Stan zdrowia: brak schorzeń
czy regularnie miesiączkujesz: od września nie biorę hormonów, do tej pory nie miałam miesiączki - mam nadzieję, że się pojawi
czy bierzesz tabletki hormonalne: nie
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: nie
Preferowane formy aktywności fizycznej: basen, żelastwo
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : żadnych - zastanawiam się nad spalaczem
Stosowane wcześniej diety : oczywiście głodówki - w wieku 15lat ważyłam 40kg - jedną nogą w anoreksji - małam nieopisaną sieczkę w głowie. Późniejsze lata to okres głodowej diety i kompulsów, wieczny kompleks wyglądu. Dopiero to forum zrewolucjonizowało całą moją wiedzę na temat żywienia i zdrowego stylu życia.
Tak wyglądałam prowadząc męczący głodówkowy styl życia (nie jeść po 16, dwa posiłki dziennie):

Podobałam się sobie, ale to było zbyt męczące fizycznie i psychicznie, nie mówiąc o wiecznym jojo.
Słabości: alkohol (bez piwa) i papierosy

Przykładowe miski:



przyprawy: duużo cynamonu, pieprz cayenne, imbir, sól
napoje: woda, kawa 3x dziennie, zielona herbata

Przykładowy trening, różne ćwiczenia na podane partie w tej kolejności:
wiosłowanie sztangielkami (plecy) - seria rozgrzewkowa+3x12 9kg/9,5kg/11kg
wyciskanie sztangielek (klatka) - sr+3x12 9kg/9,5kg/11kg
arnoldki (barki) - sr+3x12 6kg
wyciskanie sztangą (bicek) - sr+3x12 max15kg
pompki na poręczach (tricek) 3x12
przysiad - sr+3x12 max40kg

Pierwszy miesiąc poświęciłam na opanowanie techniki, aktualnie jestem gotowa zapieyydalać na poważnie. Niestety teraz mam etap błądzenia i chyba przetrenowania mięśni grzbietu - czuję megapalenie przy wykonywaniu ćwiczeń na plecy, więc skupiłam się na nogach. Tak jak pisałam od 1,5mies prawie codziennie jestem na siłce i pytanie z mojej strony brzmi - ile powinna trwać regeneracja i czy warto ją już teraz przeprowadzić.

Aeroby zaniedbałam przez palenie fajek, intensywnie pływam - niestety słyszałam skrajne opinie co do pływania stosowanego jako aeroby (że ciało się wychładza ergo nie spala tłuszczu...).

Mój największy problem: obecnie rozkład treningowy, dokładny rozkład BTW, którego miałabym się trzymać (często zdarza mi się przekraczać 150g nabiału). Nie będę narzekać na wieczny brak czasu, bo jak wiadomo - im więcej zajęć, tym lepsza organizacja i dyscyplina. Tak czy inaczej ćwiczyć mogę tylko późnym wieczorem.

Cel: Spalić to g***no.

Fotki (niedługo wrzucę całą sylwetkę):









Zmieniony przez - Smoothie w dniu 2012-10-20 18:11:45

Zmieniony przez - Smoothie w dniu 2012-10-20 18:14:35

Zmieniony przez - Smoothie w dniu 2012-10-20 18:16:25

Zmieniony przez - Smoothie w dniu 2012-10-20 18:17:36

Zmieniony przez - Smoothie w dniu 2012-10-20 18:23:26
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 186 Napisanych postów 65575 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 188925
no niezle tylko dlaczego tak mała kaloryczność?
1700kcla dla ciebie jest odpowiednie staraj sie pi razy drzwi trzymać tą gramaturę BWT w zakresie 130/130/ reszta

Łap za trening A i B z posta z pytaniami i zacznij od 3 serii od razu i zobaczymy co tam wyniknie z tego z obciążeniami
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 127 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8201
Ok, dziękuję - od jutro wdrażamy. Mam pytanie odnośnie aerobów - czy intensywne pływanie na basenie to dobry wybór? Do biegania powoli przyzwyczajam zadymione płuca...

Zmieniony przez - Smoothie w dniu 2012-10-20 18:32:41
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 186 Napisanych postów 65575 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 188925
każda forma ruchu jest dobra i pływanie tez przy odpowiedniej intensywności spala kupę kalorii, nie wiem skąd te legendy o chłodzeniu i co to ma do rzeczy??
Tylko musisz ustalic sobei plan cokolwiek robisz czy bedziesz biegać czy pływac to nei ma byc tylko wyjście z domu, ale solidne treningi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 127 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8201
Jestem zdeterminowna i będę tyrać. Czuję jedynie przetrenowanie pleców, ile powinnam się regenerować? Pytam, bo przyznam, że kiedy robię dzień wolny to mam wyrzuty sumienia ("bo przecież dzień stracony"). Psycha ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 186 Napisanych postów 65575 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 188925
trening siłowy 3x w tygodniu, aeroby 2x w tygodniu taki dobry rozkład
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 127 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8201
DNT - tragedia w lodówce (jakiś smutny brokuł w rogu) 10zł w portfelu,
syfski kurczak zamrożony 3miechy temu poszedł w ruch - głoduję, ech studia...




Zmieniony przez - Smoothie w dniu 2012-10-20 19:17:39
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 186 Napisanych postów 65575 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 188925
to zamiast jogurtu kup sobie jeszcze jedno jajko, i z tym głodowaniem nie przesadzaj, dieta kiepska
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 127 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8201
DT:
seria rozgrzewkowa + 3x10
przysiady 20kg/30kg/35kg/40kg/dodatkowe 40kg - 5powt i zdecydowanie zwiększę ciężar
wykroki ze sztangielkami - jedna 12kg (muszę w końcu kupić rękawiczki - odciski...)
wiosłowanie sztangielką - przy serii rozgrzewkowej znów poczułam to okropne pieczenie w górnej części pleców - przyciąganie drążka dolnego do brzucha siedząc
odwodzenie ramion - 4kg/6kg/6kg/6kg
pompki - 3x15powt
brzuszki - 3x30
brzuszki bok - 3x30
plank 1min
+szybki bieg z klubu do mieszkania (nie traktuję tego jako aeroby)

Z powodu bidy w portfelu nie jestem zadowolona z miski. Starałam się jeść jak najtaniej i jak najczyściej... Jutro przypływ gotówy, więc uzupełnię zapasy i będę ściśle trzymała się 130/130/T



warzywka: brokuł, pomidor, koper
przyprawy: pieprz cayenne, cynamon, sól
woda, kawa, herbata zielona


Zmieniony przez - Smoothie w dniu 2012-10-22 21:23:05

Zmieniony przez - Smoothie w dniu 2012-10-22 21:26:36

Zmieniony przez - Smoothie w dniu 2012-10-22 21:26:58
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 127 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8201
Wszystkie tory na basenie zarezerwowane } - nadrobimy jutro po siłowym (w takim razie dzisiaj burpees lub pompki, plank, wypady w domu)

Dzisiejsza micha jest lepsza, gdyż uzupełniłam lodówę o zapasy mięcha, jajek, strączków i warzyw. Trochę za dużo węgli.

woda, kawa z cynamonem, herbata miętowa
cynamon, cayenne, sól



...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 55 Napisanych postów 13783 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 111973
za dużo węgli? toć tylko 2g ponad bilans nie zawsze będzie idealnie może być plus minus 5g

what doesn't kill you makes you stronger.
▪█─────█▪

PODSUMOWANIE PRZEMIANA SYLWETKI 2013
http://www.sfd.pl/PODSUMOWANIE_PRZEMIANY_/_UNKNOVVN-t953320.html

PRZEMIANA SYLWETKI 2013
http://www.sfd.pl/Konkurs/UNKNOVVN-t933010.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy to jest dobra dieta?

Następny temat

CKD dla lejdis.

nutloveb