SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DIETKA DO OCENY !! !!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1843

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 227
podaj mi swoj nr gg lepiej sie bedzie gadało
albo sei odezwij 9656268
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 134
1. 7;00
Pół szklanki płatków owsianych + garść orzechów włoskich/laskowych zalać woda lub mlekiem + wda całe jajka

Mniej płatków, 20 g tych orzechow daj, zalej woda


2. 10;30
pół woreczka ryżu/kaszy + twaróg chudy

WW nie konieczne, lepiej przeloz ryz do przedtreningowego, twarog wywal. Na ten posilek np. miesko + warzywo.

3. 13:00
chleb słonecznikowy 4kromki + serek wiejski 200g

Chleb :( Moim zdaniem, ten posilek jest niepotrzebny. Zalezy o ktorej masz trening. Jesli trening masz przed 15, to wywal ten posilek

4. przed treningowy
pol woreczkai ryzu/ kaszy lub ok. 100g makaronu + piers z kurczaka/ wolowina/ udko kurczaka/ twaróg chudy 100g

Dodaj ryz z tego posilku 2, mieso w rozsadnych ilosciach , twarog to nienajlepszy pomysl

5. po treningowy
ok. 100g ziemniakow/ pol woreczkai ryzu brązowego/ kaszy bądź ok. 100g makaronu

Dodaj jakies bialko. Stosunek wegli do bialek w tym posilku powinien wynosic 2 : 1. Czyli np. jesli 100 g makaronu daje 70-80 g ww to powinienes tez miec 35-40 g bialka. Mozesz dac np. jakies chude mieso

6. twaróg chudy 100-150g / serek wiejski 200g + garść orzechów włoskich/laskowych

Wywal orzechy ! Oprocz tluszczu maja dosc duzo ww i te ww pojda ci w tluszcz. Zamiast tego jakis tran/olej lniany albo poprostu twarog bardziej tlusty daj. Twarog bedzie lepszy niz serek wiejski. Proponuje np. 150 g twarogu poltlustego + lyzeczka tranu

Zmieniony przez - kris82 w dniu 2008-05-03 15:28:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 227
dzieki .... a napisalbys to od poczattku do konca ?? bardziej czytelnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 134
Mysle, ze jest czytelnie, ale jesli chcesz to wejdz na gg.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 227
odezwij sie na gg bede mial twoj nr pogadamy potem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 227
czym moge zastapic płatki owsiane w 1 posilku bo mi nie wchodza kompletnie :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 111
Dołączę się do postu z kilkoma pytaniami. Zaczynam układać sobie dietę na zgubienie tłuszczu i mam kilka pytań:

Już powoli ćwiczę ale teraz pora na dietę. Sporo przeczytałem ale na kilka pytań nie znalazłem odpowiedzi.

1.
Czy można jeść sery żółte i topione(oczywiście jeśli trzymamy się w normach posiłkowcyh - w moim przypadku 40 g białka, 20 gram tłuszczy i 25 gram węgli na posiłek np. z rana)- czy jest jakieś przeciwwskazanie na takie sery.

2.
Czy można jeść zupy - ostatnio jadłem zupę warzywną o znikomej kaloryczności i zawartości białek, węgli i tłuszczu ale np. dodając do tego tuńczyk, troszkę makaronu - co super smakowało- robił się z tego pełnowartościowy posiłek

3.
Czy potreningowe spożywanie jakiś odżywek białkowych tak samo wpływa jak spożywanie np. mięsa z piersi kurczaka. Chciałbym wprowadzić odżywkę po siłowni ale nie wiem co jest lepsze.

4.
I ostanie pytanie czy jeśli jak na razie mam zamiar chudnąć to lepiej ćwiczyć wszystkie partie ciała 3 razy w tygodniu czy każdą partie raz na tydzień porządznie. Wysiłek w moim przypadku jest większy jeśli jest są to wszystkie ćwiczenia.

Z góry dzięki za odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 134
1.
Czy można jeść sery żółte i topione(oczywiście jeśli trzymamy się w normach posiłkowcyh - w moim przypadku 40 g białka, 20 gram tłuszczy i 25 gram węgli na posiłek np. z rana)- czy jest jakieś przeciwwskazanie na takie sery.

Sery sa niby nie wskazane na redukcji , ale jesli miesci sie w granicach tych norm kcal i b/t/w to uwazam, ze mozna ale nie notorycznie


2.
Czy można jeść zupy - ostatnio jadłem zupę warzywną o znikomej kaloryczności i zawartości białek, węgli i tłuszczu ale np. dodając do tego tuńczyk, troszkę makaronu - co super smakowało- robił się z tego pełnowartościowy posiłek

Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze zupa sie nie najesz i potem bedziesz glodny. Oczywiscie mozesz sprobowac ale lepszy zwykly posilek, szczegolnie, ze zupy zazwyczaj sa ubogie w bialko

3.
Czy potreningowe spożywanie jakiś odżywek białkowych tak samo wpływa jak spożywanie np. mięsa z piersi kurczaka. Chciałbym wprowadzić odżywkę po siłowni ale nie wiem co jest lepsze.

Niestety, nie znam sie na odzywkach
4.
I ostanie pytanie czy jeśli jak na razie mam zamiar chudnąć to lepiej ćwiczyć wszystkie partie ciała 3 razy w tygodniu czy każdą partie raz na tydzień porządznie. Wysiłek w moim przypadku jest większy jeśli jest są to wszystkie ćwiczenia.

Jesli sie redukujesz to najlepiej kazda partie ciala kilka razy w tygodniu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 111
dzienks
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 227
1 posilek
- 1/3 szklanki platków owsianych zalać wodą
- troche orzechów do tego
- 2 całe jajo
- warzywa

2 posilek;
- twaróg chudy 100 g
- 2 kromy chleba razowego
- warzywa
-troszke orzechów

3 posilek:

- serek wiejski 200g
- warzywa
- oliwa

4 posilek:przedtreningowy
- 50 g kaszy lub ryżu
- piers z kurczaka 100g

5 posilek; potreningowy
- 100 g ryzu albo kaszy
- jakis drób piers albo udko gotowane
- owoc

6 posilek: przed snem
- twaróg chudy lub półtłusty 150g( na noc taki moze być?? )
-warzywa
- łyżka oliwy z oliwek


co wy na to ?? co ewentualnie zmienic ??

Zmieniony przez - kravista90 w dniu 2008-05-07 19:14:43

Zmieniony przez - kravista90 w dniu 2008-05-07 19:15:21
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Men's Health

Następny temat

Dieta - Pytanie

Masa