SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DIETA REDUKCYJNA DO OCENY DLA TRENUJĄCEGO RANO

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1221

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 129
Roztyłem się jak świnia więc trzeba wziąść sie za siebie i zrzucić spoooro kg :/.Czas na siłke mam rano przed pracą i wiąże sie z tym kilka pytań.

Kilka pytań :)

1.Brak węgli w posiłku po treningu to dobry pomysł czy dorzucić banana a dac mniej kaszy w obiedzie?

2.W posiłku przed obiadem jest sporo wegli i w obiedzie tez.Nie zbyt blisko siebie spora liczba wegli?Ma to jakies znaczenie?

3.Jajka przed snem?Moze tak byc?

4.Wiem , że posiłek poranny przed treningiem powinien być bardziej kaloryczny ale z rana nie mam zbytniego apetytu.Kolejna sprawa to fakt , że po wstaniu mija max 1h jak jestem na siłowni wiec trenowałbym z pełnym żołądkiem.Dlatego w rozpisce jest tak lekkie śniadanie.Co o tym sądzicie i jakie macie pomysły aby to zmienic?


1.Śniadanie: 7.00
- kromka razowego chleba z twarogiem 0% ok. 100gr
- BCAA powder
Kromka chleba: 1.68b/0,51T/15,5W
Twaróg:15b/3w
BCAA powder

2.Po treningu: 9.30
- Tuńczyk z wody+pomidor+jajko na twardo
- odżywka białkowa 30g
Tunczyk 170g: 35,7b/2.04T
Pomidor 200g:1.8b/0,4T/7.2W
Jajko: 7b/6T
Odżywka 23B

3. Drugie śniadanie 12.30
Serek wiejski + 2x kromka razowego chleba
Serek wiejski 200g:22b/10T/4W
Chleb razowy 30g:3,2b/1t/30w

4.Obiad 15.00
Pierś z kurczaka grillowana 250g z ryżem/kaszą 50g + surówka
Pierś z kurczaka:54b/3,2t
Kasza gryczana: 6b/1,5T/35W
Surówka: 10w
Oliwa z oliwek 10g = 9T

5. Kolacja 19.00
Filety rybne grillowana z warzywami
Dorsz/Mintaj 200gr:30b/0,6t
Warzywa= 10w

6.Na 2 godziny przed pójściem spać
jajecznica z 2 jajek :11b/8t/0,5w
BTW=B=174b, T=45 W=170W

210b=840
200w=800cal
65t = 576
2216kcal

Wzrost 174cm
Waga 99kg
staz=w sumie zerowy
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1420 Napisanych postów 35562 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 150829
Chleb z BCAA, fajne śniadanie

swoją drogą - nie musisz jeść wysokoenergetycznego śniadania przed treningiem - ja np. trenuję na czczo

okres potreningowy to najlepsza pora na zjedzenie wegli

nie potrzebujesz aż tyle białka w diecie

nie potrzebuejsz aż tylu posiłków

dietę do sprawdzenia wrzucaj najpierw do dziennika na potreningu.pl, a dopiero potem screen tutaj
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 129
Zrobione ale nie tak to miało chyba wygladac.Jutro poprawie.

http://plany.sfd.pl/dziennikid/724136

Nie bardzo jest jak usunąć nawet jeden posiłek jeśli chce sie utrzymać zasadę posiłków co 3h. Zmniejszyłem ilosc białka ale wyszlo mi ok 1900kcal co wydaje mi sie nieco zaniżonym zapotrzebowaniem.

Zmieniony przez - JejoX w dniu 2013-01-28 21:57:16

Zmieniony przez - JejoX w dniu 2013-01-28 22:06:44

Zmieniony przez - JejoX w dniu 2013-01-28 23:04:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 129
Tyle udało mi sie wycisnac z godzinnego ślęczenia przy tabelach kalorycznych.Wydaje mi sie, że jest ok ale zapewne usłysze głosy o zbyt niskiej kalorycznosci lub zbyt małej liczbie węgli?Nie wiem czy zwiekszac ilosc tych wegli i jak zwiekszyc kalorycznosc bez zwiekszania tluszczy i wegli, bo białka wiecej nie wchłone dziennie:/

Wedle tego linka:
http://www.sfd.pl/-t276436.html

Prawie 3000kcal-nie za duzo?No kurde prawie 800kcal wiecej niz mam w diecie.Trenowac bede aeroby 5x w tygodniu i trening FBW 23x w tygodniu.Moze faktycznie żreć więcej?



Zmieniony przez - JejoX w dniu 2013-01-29 22:19:59

Zmieniony przez - JejoX w dniu 2013-01-29 22:20:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 129
Ok-zarejestrowałem sie na potreningu.pl, wstawiłem fajny cukierkowy obraz swojej diety........i bardzo bym chciał rozpocząc nad nią jakąkolwiek merytoryczną dyskusje za która bede bardzo wdzięczny :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1420 Napisanych postów 35562 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 150829
jutro obejrzę, gdybym tego nie zrobił wyślij mi PW
...
Napisał(a)
Usunięty przez Koniu151 za pkt 1 regulaminu
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2704 Napisanych postów 50594 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 341222

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Usunięty przez faftaq za pkt 1 regulaminu
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1420 Napisanych postów 35562 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 150829
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 517 Wiek 38 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3134
oo spoko odpowiedzi panowie;)

-I want you to hit me as hard as you can..-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 129
nie dziwie w sumie bo postoj**stwo masakryczne sie szerzy, a w gaszczu setek tematów dziennie ciężko o merytoryczne odpowiedzi w chociaz 1 na 10 tematów.pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2704 Napisanych postów 50594 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 341222
ja bm odpisał, ale Tadziu się deklarował to nie będę się mieszał.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Po treningu

Następny temat

Masa- rekomp

Fruzelina