SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DIETA REDUKCYJNA DO OCENY !!!!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3051

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 190
Witam
Jestem początkujący w sprawie układania diety, w zasadzie to moja pierwsza ułożona samodzielnie dieta. Wiec błędy są tu normą. Zresztą w tej sprawie piszę.

DIETA MA NA CELU REDUKCJĘ

Zacznę od mojego TDEE I BTW obliczone za pomocą artykułu ([https://www.sfd.pl/Dieta__ułóż_sam_a_-t315296.html]) by qazar
Planowane treningi to ćwiczenia ze sztangą i aeroby

Mam (prawie ) 18 lat wiec obliczenia robiłem na ten wiek, moja waga to 85-4 kg; wzrost 184 cm; płeć; mężczyzna

A wiec wedle planu ze strony :

ETAP I
TDEE = BMR + TEA + TEF + NEAT
a)
BMR- podstawa przemianay materii
BMR = (9.99*85) + (6,25*184) - (4,92*18) + 5 = 1916,71
b)
TEA - kcal spalane ze względu na akt. Fizyczną (Tren. Siłowy)
8 kcal * 40min = 320 kcla
EPOC - kcal spalane po treningu (wysiłku)
6% z 320 = 19 ~ 20 kcal
9 * 40 min = 360 + 35 = 395 kcal - trening aero.

TEF = 7%
NEAT - Mezomorfik 450 kcal

Podsumowanie
TDEE = 1917 + 735 + 450 = 3307 odkładam do 300 kcal do równego 3000 dla celów redukcji
ZAPOTRZEBOWANIE KALORYCZNE = 3000

ETAP II
a)
Białko 1g białka = 4 kcal
2*85 = 170g*4 = 680 kcal
ZAPOTRZEBOWANIE BIAŁKA 680 KCAL = 170 g
b)
WW - jak na siebie przyjąłem 140 - 145 g WW 1gWW = 4 kcal
145g = 580 kcal
c)
Tłuszcze 1gT = 9 kcal
TDEE - B - T = 1840 kcal =205 g

ETAP III
USTALENIE POSIŁKÓW W CIĄGU DNIA
Posiłek 1 /(śniadanie) /DOM 7:00 - WW z owoców ,pełne białko, zdrowe tłuszcze
Posiłek 2 / (śniadanie II) /SZKOŁA 9:00 - WW z owoców ,pełne białko, zdrowe tłuszcze
Posiłek 3 / SZKOŁA / 12:00 - WW z owoców ,pełne białko, zdrowe tłuszcze
Posiłek 4 / SZKOŁA / 14:00 - WW z owoców ,pełne białko, zdrowe tłuszcze